Gå til innhold

Gratulere Norge🇳🇴Skal dere feire i dag?

Gjest Warrior

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

youcancallmejune skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er slitsomt med mye folk, så i kveld er en kveld jeg i hvert fall ikke skal på byen for å feire. Grøss og gru så masete det kommer til å bli!  

Jeg var sånn før covid også, så ting blir ikke så veldig forandret for min del.

Tenk på hvor mye penger vi sparer på ikke å gå på byen. Her skal jeg ikke på byen, det har jeg aldri begynt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅH JA! NÅ ER ALT FJERNET! HUJJA! Akkurat som for 4 måneder siden også.
Inntil en ny variant av et virus som ikke en gang er blitt isolert (så hvordan kan de vite at det er ny varianter av det) dukker opp og dere går lydige rundt som idioter og tror at en jævla maske kan "beskytte" dere!
HUJJA! HUJJA FOJ NOJGE!!!

Fy faen jeg er født i idiotland!

Gled dere til de slipper Marburg! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal ikke feire noe som helst. Her i familien kommer vi fortsatt til å bruke munnbind, så får folk si og mene det de vil.

Smitten kommer til å øke igjen og sykehusene vil bli fulle og operasjoner må utsettes. I tillegg kommer det til å dukke opp en ny variant av viruset.

Det er ingenting å feire.

Endret av Honey Dew
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (4 minutter siden):

Nei, skal ikke feire noe som helst. Her i familien kommer vi fortsatt til å bruke munnbind, så får folk si og mene det de vil.

Smitten kommer til å øke igjen og sykehusene vil bli fulle og operasjoner må utsettes. I tillegg kommer det til å dukke opp en ny variant av viruset.

Hvorfor skal du bruke munnbind?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Warrior skrev (4 timer siden):

Gratulere til alle :) Nå som alt er fjernet. Fint å se folk lykkelig igjen. Fint å se folk feirer, koser seg og er glade. 

Jeg skal også være med å feire siden venner og kjente feirer, og later som jeg er glad for alle andres skyld. Ja det blir tøft og vondt fremover og bare late som. Bare vente 24/7 på det jeg frykter mest, mens sånn er livet. Det viktigste er å se andre lykkelig. Det gjør meg også glad på andres vegne. 

Skal dere feire? Hvordan feirer dere? 

Eneste jeg håper nå er at det ikke blir mange sykehusinnleggelser, sånn at det må stenges ned igjen. For det er tøft med nedstengninger på ny og så gjenåpninger på ny. 

Håper også folk holder seg hjemme når de er syke og tenker på andre mennesker de kan smitte som kan bli alvorlig syke🥺men det regner jeg med de fleste gjør.

Ellers fortjener alle denne lykken nå over gjenåpningen❤️ Husk å feir med måte!

Å her kom jeg å trodde du skulle feire gullmedaljene i OL😅 Nei, skal ikke feire... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva feirer dere? At smittetall er på vei opp og at det oppfordres til å gi noen en klem... Rister bare på hodet.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal ikke feire. Er glad for at samfunnet har åpnet opp, men er fortsatt bekymret for smitte og vil holde meg unna folkemengder og bruke smittevernstiltak så lenge smitten er høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær ærlige, dere som gleder dere masse til å feire i kveld, dere har garantert festet og holdt på minst 100 ganger fra starten av pandemien. Ikke lat som noe annet.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (14 minutter siden):

Hva feirer dere? At smittetall er på vei opp og at det oppfordres til å gi noen en klem... Rister bare på hodet.

Helt enig med deg😔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
Honey Dew skrev (43 minutter siden):

Kommer også til å fortsette med munnbind og avstand i butikkene. Bryr meg ikke om hva folk sier eller tenker om det. De fleste rundt meg både venner og familie, og andre jeg kjenner skal også fortsette med det. Så tenker det er mange som fortsetter med det selv om det ikke er noe man må mer. 

Håper ikke det går utover sykehusene og operasjoner og sånt fremover men er redd for det jeg også. Men får nå se hvordan det går nå. Om det er som de sier at de færreste blir innlagt og alvorlig syk. 

Kate Upton skrev (38 minutter siden):

Å her kom jeg å trodde du skulle feire gullmedaljene i OL😅 Nei, skal ikke feire... 

Ja det blir nok mer gullmedaljene jeg feirer enn gjenåpningen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warrior skrev (1 minutt siden):

Kommer også til å fortsette med munnbind og avstand i butikkene. Bryr meg ikke om hva folk sier eller tenker om det. De fleste rundt meg både venner og familie, og andre jeg kjenner skal også fortsette med det. Så tenker det er mange som fortsetter med det selv om det ikke er noe man må mer. 

Håper ikke det går utover sykehusene og operasjoner og sånt fremover men er redd for det jeg også. Men får nå se hvordan det går nå. Om det er som de sier at de færreste blir innlagt og alvorlig syk. 

Ja det blir nok mer gullmedaljene jeg feirer enn gjenåpningen😅

Godt å høre👍🏼😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Feire? Nei. Men er glad hverdagen er så og si tilbake til normalen igjen❤️ Sent, men godt😊 Vi har fortsatt noe hjemmekontor ut neste uke, men etter det har nok de fleste hos oss hatt korona og risikoen for at vi alle blir syke samtidig er liten. 
Blir en fin vår i år🍀 Når den tiden kommer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
~~NYNORSK~~ skrev (3 minutter siden):

Eg feira med positiv koronatest i dag tidleg

God bedring 🌿 

ps. Om du kjeder deg og liker krim er ‘Ragdoll’ på NRK å anbefale 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lærke skrev (Akkurat nå):

God bedring 🌿 

ps. Om du kjeder deg og liker krim er ‘Ragdoll’ på NRK å anbefale 

Takk!

Formen er heilt fin. Merkar ingenting, anna enn positiv test.

Starta på Ragdoll i går, var noko treig, syns eg  Men takk for forslaget!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...