AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Trenger råd. Begynte å prøve for litt over ett år siden, ble gravid i tredje PP. Endte i SA. Ble gravid igjen med en gang (uten mens mellom), endte i MA i uke 10 (fosteret målte over 9 uker). Tok medisinsk abort i juli. Etter det klarer vi ikke å bli gravide igjen. Har tatt prøver og undersøkelser på en privat klinikk, alt ser fint ut med meg. Venter på sædprøve av mannen. Den private klinikken sa vi kan vurdere IVF hvis vi ikke har fått det til i løpet av et par måneder til med prøving. Men dette er jo veldig dyrt, og jeg har jo et håp om at det skal gå naturlig. Hva ville dere gjort? Begynner å gå ut over livskvaliteten å ikke få det til 😞 Anonymkode: e5b8e...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Skjønner det er veldig tøft mnd etter mnd å ikke bli gravid etter en MA 😔 jeg har inntrykk av egen erfaring og alt jeg har lest på nettet at man blir lett gravid etter en SA men at mange bruker en god stund etter en MA dessverre, eneste trøsten er at dere før eller senere kommer til å bli gravide igjen snart! tester du med el tester? Gjør det også ha sex fra positiv el test og de neste 3 dagene! Jo mere sædceller som venter jo større er sjansen! Masse lykke til❤️🤞🏻 Anonymkode: b07dd...e96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Har blitt gravid 4 ganger etter medisinsk abort. Anonymkode: 5e3e4...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #4 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner det er veldig tøft mnd etter mnd å ikke bli gravid etter en MA 😔 jeg har inntrykk av egen erfaring og alt jeg har lest på nettet at man blir lett gravid etter en SA men at mange bruker en god stund etter en MA dessverre, eneste trøsten er at dere før eller senere kommer til å bli gravide igjen snart! tester du med el tester? Gjør det også ha sex fra positiv el test og de neste 3 dagene! Jo mere sædceller som venter jo større er sjansen! Masse lykke til❤️🤞🏻 Anonymkode: b07dd...e96 Takk for hyggelig svar, håper det! ❤️ Ja, får positiv test og ligger som bare det, men det har ikke gått likevel. Skulle ønske det var noe mer man kunne gjøre! Anonymkode: e5b8e...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #5 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har blitt gravid 4 ganger etter medisinsk abort. Anonymkode: 5e3e4...632 Så fint å høre. Har det gått fort? Og har de andre gangene gått bra? Anonymkode: e5b8e...86e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #6 Del Skrevet 12. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så fint å høre. Har det gått fort? Og har de andre gangene gått bra? Anonymkode: e5b8e...86e Ja og ja. Anonymkode: 5e3e4...632 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. februar 2022 #7 Del Skrevet 12. februar 2022 Det er tungt når det tar tid ja blir fort at man tenker mye på det som ikke ble... Jeg har hatt fire aborter. To tidlige SA'er der jeg ble gravid allerede på første EL igjen etter jeg mistet. Men har også hatt to MA'er (uke 10 og 14). Det var verre... Tok 8 og 9 måneder igjen før jeg fikk ny positiv test. Men de spirene holdt da, og er nå fine barn ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå