Gå til innhold

Dine erfaringer med nettbutikker som selger garn? Det ER store forskjeller der ute 😀


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dine erfaringer med nettbutikker som selger garn? Det ER store forskjeller der ute 😀

Jeg tenker på ting som bl.a.:

1) kundeservice hvis noe galt har oppstått feks,

2) hvor godt nettbutikken emballerer varene.

Dere må gjerne komme med andre viktige punkter.

1) kan man jo ikke vite før det eventuelt har oppstått noe galt, som feks skadet pakke i posten og det viser seg at nettbutikken viser null interesse av å yte god service til kunden ved at nettbutikken ikke svarer på henvendelser og ikke løfter en finger for å ordne opp i ting på en rask og smidig måte.

 

Nettbutikker som jeg har god erfaring med på alle måter inkludert at de emballerer garnet på en omsorgsfull måte ved at garnet er pakket godt inn i flere lag emballasje (som feks plast rundt garnet og deretter i pappesker og eventuelt et lag med beskyttende avispapir, eller i slitesterk plastemballesje som ytterste lag eller i slitesterk vakuumpose beregnet for bruk ved sending i posten er:

Annes garn 🥰 (Garnet var pakket godt inn i flere lag emballasje  (plast rundt garnet og deretter i pappeske og et lag med beskyttende avispapir mellom garnet og pappesken).

Lofotstrikk 🥰 (De sendte garnet i slitesterk plastemballesje som ytterste lag).

Nostenett 🥰 ( De sendte garnet i slitesterk vakuumpose beregnet for bruk ved sending i posten).

Garnhexene 🥰  ( De sendte garnet i slitesterk vakuumpose beregnet for bruk ved sending i posten).

Jeg ønsker navnet på nettbutikker som dere er fornøyde med på alle måter inkludert at de emballerer garnet på en omsorgsfull måte slik at det blir beskyttet mest mulig under transporten.

 

 

 

Anonymkode: 2f423...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syogstrikkestua🥰 (Garnet var pakket godt inn i flere lag emballasje  (plast rundt garnet og deretter i sterk pappeske).

Garnius 🥰 (Garnet var pakket godt inn i sterke pappesker og stort sett alt garn var beskyttet i plast inni pappeskene).

Ts.

 

 

Anonymkode: 2f423...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje spesielt opptatt av dette med omsorgsfull emballering. Men hvis en pakke skades i postgangen ved at det blir en stor rift i pappesken feks så er det større sjanse for at det går bra med garnet hvis det er pakket inn i et lag med plast inni esken :) 

Dessuten: De nettbutikkene som bruker sterke pappesker er lure, for da er det mindre sjanse for at det blir rifter i pappeskene.

Ts.

Anonymkode: 2f423...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg gjorde noe dumt og tok sjansen på å bestille fra en nettbutikk som flere har sagt at de var fornøyd med. Jeg tenker at ja, det er lett å være fornøyd og ha inntrykk av at en nettbutikk er seriøs og ok hvis det ikke oppstår noe.

Det oppsto noe for en tid tilbake. En nettbutikk (ingen av de som er nevnt i tråden) skylder meg penger for varer som ikke leveres. Og innehaveren direkte lyver til meg om både det ene og det andre i tillegg til å ikke tilbakebetale de pengene som han skylder meg.

Så nå tar jeg ikke slike sjanser mer. Jeg handler kun hos de som jeg vet at er seriøse og som opptrer normalt og behandler sine kunder på en normal måte.

Anonymkode: 2f423...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endagomgangen

Bestiller 95% av mine garn fra garnius, alltid fornøyd, og har veldig god kundeservice!

Bestiller også når det er salg på kvalitetsgarn fra hobbii, veldig god kundeservice der også! Fått hjelp til oppskrifter og spørsmål ellers om garnet.

Aldri vært skader eller problemer med sendingne, unntak av garnius når jeg fikk feil garn en gang, men de sendte samme dag det garnet jeg skulle ha,  kan anbefale begge to 🙌😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med garntopia! Garnet pakkes i sånne vanlige pakkeposer, skal nok litt til før garnet blir ødelagt. I tillegg pakkes det i silkepapir, så man får litt lukusfølelse🥰 Jeg har ikke opplevd noe ifht pkt 1, men de har vært veldig behjelpelige med fargevalg da jeg kontaktet de gjennom insta. 

Anonymkode: 2def5...b50

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...