Snurrevipp Skrevet 12. februar 2022 #1 Del Skrevet 12. februar 2022 Hei! De andre i familien er bra igjen men jeg er helt dau. ( Vært hos oss siden torsdag forrige uke) Mistet lukt og smak på dag 4. Jeg har fått vondt i brystet, stikninger i kroppen. Kvalme,Verk I nakke,hodet og bihuler. Har ikke hatt feber på noen dager men føler meg så langt i fra bra. Alt er bare tungt.. syntes jeg leser at " alle" blir fort pigg igjen og klar for jobb.. Noen andre der har vart lenger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. februar 2022 #2 Del Skrevet 12. februar 2022 Jeg er på dag 14 med muskelverk, hodepine, kvalme og helt utslitt. Etter én uke mistet jeg fullstendig matlysten og smak/ luktesansen ble redusert. 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppa123 Skrevet 12. februar 2022 #3 Del Skrevet 12. februar 2022 Dag 6 her og hittil den verste natten. 40 i feber, vondt i kroppen, vondt i hodet og øynene. Svært tungpustet ☹️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg