AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #1 Skrevet 11. februar 2022 Mitt barn har blitt invitert på bursdag, men saken er at jeg ikke kjenner foreldrene til dette barnet godt. og bursdagen er hjemme oss de. Mitt barn har aldri vært på besøk oss de før, men sier at h*n har lekt en del med barnet som har bursdag. Hva ville dere gjort? Sendt barnet I bursdagen eller vært med? Eller droppet det? Mitt barn er allergisk mot diverse også. Anonymkode: 331b4...754 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #2 Skrevet 11. februar 2022 Hvor gammel er barnet da? Anonymkode: 80c2b...497
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #3 Skrevet 11. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvor gammel er barnet da? Anonymkode: 80c2b...497 6 år. Anonymkode: 331b4...754 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #4 Skrevet 11. februar 2022 Hvorfor i alle dager skulle du droppe en bursdag fordi barnet aldri har vært på besøk hos de?! Anonymkode: 6cd0a...47c 36
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #5 Skrevet 11. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Hvorfor i alle dager skulle du droppe en bursdag fordi barnet aldri har vært på besøk hos de?! Anonymkode: 6cd0a...47c Nei det har jeg ikke sagt. Men jeg kjenner ikke foreldrene og jeg ønsker og bli kjent med de før jeg overlater mitt barn oss de. Mulig jeg er hønemor men.. Anonymkode: 331b4...754 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #6 Skrevet 11. februar 2022 Har ikke barn selv, så vet ikke helt hva som er vanlig i forhold til å ha med forelder i den alderen, men ville definitivt latt barnet gå i bursdagen. Anonymkode: 80c2b...497 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #7 Skrevet 11. februar 2022 Setter pris på konstruktivt svar. ønsker ingen avsporinger. Skulle ønske jeg visste mer om foreldrene siden vi ikke har snakket så mye eller blitt kjent tidligere. Det går sikkert bra om h*n går I bursdagen men jeg føler jeg I hvertfall må kontakte foreldrene og si I fra om allergi osv. Anonymkode: 331b4...754 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #8 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Har ikke barn selv, så vet ikke helt hva som er vanlig i forhold til å ha med forelder i den alderen, men ville definitivt latt barnet gå i bursdagen. Anonymkode: 80c2b...497 Takk. Ja vi tenker det vi og. At barnet skal gå I bursdagen. Men siden de er 1 klassinger, og ikke kjenner hverandre kjempe godt. og vi som foreldre I tillegg ikke kjenner foreldrene til bursdag barnet gjør meg litt skeptisk. Anonymkode: 331b4...754 1 1
DildoShwaggins Skrevet 11. februar 2022 #9 Skrevet 11. februar 2022 Send en melding å nevn at barnet har allergi, så du tar med evt mat ungen kan spise. Selvsagt sender du ungen i bursdag selv om du aldri har møtt foreldrene. 13 8
Queen94 Skrevet 11. februar 2022 #10 Skrevet 11. februar 2022 Jeg syntes også dette med å sende barn hjem til helt ukjente er vanskelig, spesielt med allergier. Jeg har et par ganger sendt melding til foreldre og spurt om hva som skal spises, er det ting der som mine ikke kan spise pleier jeg å sende med mat og kake. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #11 Skrevet 11. februar 2022 Det vanlige er å gå alene, men det er alltid 1 som må ha med mamma. Det er bare å ta kontakt. Anonymkode: 75357...515 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #12 Skrevet 11. februar 2022 Just now, Queen94 said: Jeg syntes også dette med å sende barn hjem til helt ukjente er vanskelig, spesielt med allergier. Jeg har et par ganger sendt melding til foreldre og spurt om hva som skal spises, er det ting der som mine ikke kan spise pleier jeg å sende med mat og kake. Tusen takk for nyttig svar. Ja det er nettopp det man ønsker jo og vite hvem man overlater barnet sitt til. Ja kommer til og sende en melding ang allergi osv. Anonymkode: 331b4...754 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #13 Skrevet 11. februar 2022 Herregud. Tror du alle foreldre i klassen kjenner hverandre? Og hva tror du skal skje i en klassebursdag, at noen skal voldta barnet ditt? Snakk om krisemaksimering. Du kan godt nekte barnet ditt å delta og bane vei for at det blir klassens outsider. Anonymkode: 5ebbb...11f 7 5
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #14 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, DildoShwaggins said: Send en melding å nevn at barnet har allergi, så du tar med evt mat ungen kan spise. Selvsagt sender du ungen i bursdag selv om du aldri har møtt foreldrene. Ja kommer til og skrive en melding og høre litt om hva de skal spise osv. De skal ikke være der så lenge Heller så det går sikkert bra:-) Anonymkode: 331b4...754 2
Queen94 Skrevet 11. februar 2022 #15 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk for nyttig svar. Ja det er nettopp det man ønsker jo og vite hvem man overlater barnet sitt til. Ja kommer til og sende en melding ang allergi osv. Anonymkode: 331b4...754 Send de gjerne melding. Nå har vi mange av foreldrene på felles Facebook gruppe for klassen, noe som gjør at vi enkelte ganger kan møtes utenfor skolen gjennom akedag eller leke på nærmeste lekeplass. 2
Queen94 Skrevet 11. februar 2022 #16 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Herregud. Tror du alle foreldre i klassen kjenner hverandre? Og hva tror du skal skje i en klassebursdag, at noen skal voldta barnet ditt? Snakk om krisemaksimering. Du kan godt nekte barnet ditt å delta og bane vei for at det blir klassens outsider. Anonymkode: 5ebbb...11f Herregud for en holdning du har! Har du ingenting pent å si så la vær så skrive! 4
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #17 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, Queen94 said: Send de gjerne melding. Nå har vi mange av foreldrene på felles Facebook gruppe for klassen, noe som gjør at vi enkelte ganger kan møtes utenfor skolen gjennom akedag eller leke på nærmeste lekeplass. Ja vi har det vi og også!:-) skal absolutt ta kontakt med foreldrene. Tenker det er viktig og I hvertfall si I fra om allergi❤ Anonymkode: 331b4...754 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #18 Skrevet 11. februar 2022 Ta en telefon til de og snakk med de, hør hvordan de forholder seg til allergier. Hvis de ikke bagatelliserer det så ville jeg sendt barnet i bursdag. Anonymkode: ec925...966 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #19 Skrevet 11. februar 2022 2 minutter siden, Queen94 said: Herregud for en holdning du har! Har du ingenting pent å si så la vær så skrive! Takk. Det er alltid noen som bare ønsker og trolle og skape kvalme. Slikt velger jeg og overse.😊 alle oppegående foreldre passer på barna sine, og da er det helt normalt og være litt skeptisk og høre med andre som muligens har litt erfaring. Spesiellt når man som forelder ikke kjenner foreldrene eller barnet mye selv. Anonymkode: 331b4...754 3
Queen94 Skrevet 11. februar 2022 #20 Skrevet 11. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk. Det er alltid noen som bare ønsker og trolle og skape kvalme. Slikt velger jeg og overse.😊 alle oppegående foreldre passer på barna sine, og da er det helt normalt og være litt skeptisk og høre med andre som muligens har litt erfaring. Spesiellt når man som forelder ikke kjenner foreldrene eller barnet mye selv. Anonymkode: 331b4...754 Blir helt satt ut, barna våre er det mest dyrebare vi har. Det må da være lov å være beskyttende! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå