Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 #1 Del Skrevet 24. oktober 2005 Må først og fremst bare informere om at dette er et ganske detaljert innlegg. :grine2: Det har seg slik at jeg og sambo prøver å bli gravide. Men pga av at sambo lider av utbrenthet er det uhyre sjeldent for tiden at det går for ham inni meg. Derfor blir det ofte til at jeg må "ordne" opp. Men hvis vi fortsetter slik vil det ta lang tid før vi blir gravide. Men det jeg da lurer på er om det hjelper litt hvis sambo "spruter" nærmest mulig vaginaen min og jeg da fører spermen opp i kjeden?? Gurimalla!! Dette ble et meget pinlig innlegg. Og et annet spørsmål.. Hvor ofte har dere ? Og har dere mest rundt EL tider? Og tar dere EL tester for å finne ut akkurat når dere har EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2005 #2 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva med å "hjelpe" litt mens dere har samleie? To fingre rundt penis mens dere har sex? Eller at du ordner slik at det akkurat nesten går og dere så har samleie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 24. oktober 2005 Hva med å "hjelpe" litt mens dere har samleie? To fingre rundt penis mens dere har sex? Eller at du ordner slik at det akkurat nesten går og dere så har samleie? ← Har prøvd dette, men det virker ikke som om det hjelper heller. Og det verste er at jeg begynner å bli redd for at han ikke tenner på meg lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 24. oktober 2005 #4 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heisan Det kan ikke være at han bveisst/ubesvisst blir stressa av at han tenker at han må klare det? Blir kanskje ekstra stressa hvis han vet at du er opptatt av det? Ganske vanlig, og når han i tillegg er utbrent så kan det nok ha innvirkning. Intime spm, men var det sånn før dere begynte å prøve også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 24. oktober 2005 Heisan Det kan ikke være at han bveisst/ubesvisst blir stressa av at han tenker at han må klare det? Blir kanskje ekstra stressa hvis han vet at du er opptatt av det? Ganske vanlig, og når han i tillegg er utbrent så kan det nok ha innvirkning. Intime spm, men var det sånn før dere begynte å prøve også? ← Vel, vi har ikke akkurat stresset med prøvingen. Og vi har sex når vi begge har lyst på det. Ikke fordi vi må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceglow Skrevet 24. oktober 2005 #6 Del Skrevet 24. oktober 2005 Det klassiske krisetipset er sprøyte uten spiss. Sæd inn i den, sprøyten inn i deg, og sprøyt det inn i deg. Mindre romantisk måte skal man nok lete en stund etter, men i et knipetak, så er det kanskje greit? Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipop Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 25. oktober 2005 Det klassiske krisetipset er sprøyte uten spiss. Sæd inn i den, sprøyten inn i deg, og sprøyt det inn i deg. Mindre romantisk måte skal man nok lete en stund etter, men i et knipetak, så er det kanskje greit? Lykke til ← Ja kanskje det kan gå. Bedre enn ingenting. Ikke at jeg gjør det hver gang vi har sex, men spesielt rundt EL kanskje. Takk alle sammen for gode tips og råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. oktober 2005 #8 Del Skrevet 25. oktober 2005 Har prøvd dette, men det virker ikke som om det hjelper heller. Og det verste er at jeg begynner å bli redd for at han ikke tenner på meg lengre. Hei! Du trenger nok ikke tenke at han ikke tenner på deg lenger. Du sa jo årsaken selv: Utbrenthet. Er man utbrent og gjennomsliten, så har man faktisk ikke overskudd til sex. Sex krever overskudd og lyst. Også hos menn. Kanskje dere må snakke om å legge prøvingen på hyllen en liten stund? Til han får mer krefter og kommer seg ovenpå? Sexlysten kommer ofte tilbake fortere enn man aner hvis man gir den en sjans! og kanskje rekker man ikke "sløse bort" en syklus uansett Lykke til med både prøving og sex og forhold og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 25. oktober 2005 #9 Del Skrevet 25. oktober 2005 (endret) *dropper dette* Endret 25. oktober 2005 av Hulderjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå