Gå til innhold

Didrik, Dennis og Lillebror D, har dere noen fine navn til oss ? vi ønsker ikke Daniel pga det er populært

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forundret.. skrev (30 minutter siden):

Durat 😁

Jeg liker best Dominik. Dagfinn er jo også greit men jeg forbinder det med folk godt over 60..😬

Mens for 60 år siden var Dagfinn en småbarnsnavn som ikke passet til en voksen mann. Det er rart hvordan tidene forandrer seg.  :)

Dag/Dagfinn var for øvrig de navnene jeg gikk inn i tråden for å foreslå.

Anonymkode: a9236...4db

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mens for 60 år siden var Dagfinn en småbarnsnavn som ikke passet til en voksen mann. Det er rart hvordan tidene forandrer seg.  :)

Dag/Dagfinn var for øvrig de navnene jeg gikk inn i tråden for å foreslå.

Anonymkode: a9236...4db

Ja. Man blir jo påvirket av tiden. 

Om 70 år så vil jo de fleste gamlingene mellom 70-90 ha alle disse fancy hjemmesnekra navnene.. 😁

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Didrik og Dennis skal bli storebrødre veldig snart, har terminen i morgen,men har ikke kjent noe til at han kommer ennå, de 2 andre kom 12 og 10 dager på overtid.

Vi ønsker et navn på D, Vil ikke ha Daniel pga det er veldig populært her vi bor. Er 2 i klassen til Didrik som går i 4 klasse og 3 i klassen til Dennis i 1 klasse, selvom Daniel er pent ønsker vi ikke det.

så kom med et navn på D :) David og Daniella heter jeg og pappan ,vi er født i usa og england,men bodd i norge siden vi var 22 og 24 år gamle

Anonymkode: 51667...0c3

Guttenavn på D

Damien, Dominic, Darius, Dino, Darwin, Dallas.

Anonymkode: 8f1c9...703

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Danial er visst et navn også. 

Dan

Anonymkode: d1824...5ab

Danial er Daniel på arabisk🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry. Daniel, Dennis og David er de eneste fornuftige navnene som er foreslått med mindre du ønsker at barnet skal forbindes med sykdom, mat, utlandet, eller sære foreldre. Sorry. 

Anonymkode: 36ba5...22d

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Didrik og Dennis skal bli storebrødre veldig snart, har terminen i morgen,men har ikke kjent noe til at han kommer ennå, de 2 andre kom 12 og 10 dager på overtid.

Vi ønsker et navn på D, Vil ikke ha Daniel pga det er veldig populært her vi bor. Er 2 i klassen til Didrik som går i 4 klasse og 3 i klassen til Dennis i 1 klasse, selvom Daniel er pent ønsker vi ikke det.

så kom med et navn på D :) David og Daniella heter jeg og pappan ,vi er født i usa og england,men bodd i norge siden vi var 22 og 24 år gamle

Anonymkode: 51667...0c3

Didrik, Dennis og Dag

Didrik, Dennis og Dan bare uten iel på slutten... Fins det andre guttenavn på d? David jr blir sikkert feil?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Sorry. Daniel, Dennis og David er de eneste fornuftige navnene som er foreslått med mindre du ønsker at barnet skal forbindes med sykdom, mat, utlandet, eller sære foreldre. Sorry. 

Anonymkode: 36ba5...22d

Dan og Dag er vel også helt greit, men de fleste har vel da et dobbeltnavn. 

Anonymkode: d1824...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...