helenaa Skrevet 24. oktober 2005 #1 Del Skrevet 24. oktober 2005 Jeg trener aerobic jevnlig, og instruktørene roper ut en hel masse ord på de trinnene vi bruker. Det er jo ikke alltid så godt å høre alt, så derfor trenger jeg hjelp. Hvilke trinn kan dere navnene på? Step touch kan jeg i alle fall... Noen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 24. oktober 2005 #2 Del Skrevet 24. oktober 2005 Grapewine .. mambo ... v-step ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2005 Grapewine!? Er det det de sier. Jeg har lurt på hva det er. Hvorfor heter det det? (Jeg vet hvilket trinn det er, men forstår vel ikke helt navnet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. oktober 2005 #4 Del Skrevet 25. oktober 2005 Stegene danner samme type struktur som en vinranke (grapeVINE), derav navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. oktober 2005 #5 Del Skrevet 25. oktober 2005 chassè, pivot-turn, langes (lynsj, eller hvordan staves det?), pony, can-can og i step har du f.eks. L-steg og U-turn... kommer sikkert på flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. oktober 2005 #6 Del Skrevet 25. oktober 2005 chassè, pivot-turn, langes (lynsj, eller hvordan staves det?), pony, can-can og i step har du f.eks. L-steg og U-turn... kommer sikkert på flere... ← lunge! du kom på mange *imponert* Lenge siden jeg trente aerobic ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. oktober 2005 #7 Del Skrevet 25. oktober 2005 Stegene danner samme type struktur som en vinranke (grapeVINE), derav navnet. ← Hups! Hadde visst en liten tyrkleif, jah ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. oktober 2005 #8 Del Skrevet 25. oktober 2005 Her er det mange på engelsk for step: http://www.turnstep.com/Moves/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 25. oktober 2005 #9 Del Skrevet 25. oktober 2005 Fant en liste med dansesteg, her er det også en del som brukes! http://dansairad.nu/danssteg.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helenaa Skrevet 26. oktober 2005 Forfatter #10 Del Skrevet 26. oktober 2005 Tusen takk, alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 26. oktober 2005 #11 Del Skrevet 26. oktober 2005 chassè, pivot-turn, langes (lynsj, eller hvordan staves det?), pony, can-can og i step har du f.eks. L-steg og U-turn... kommer sikkert på flere... ← Trodde ho sa "lunsj" jeg.. Tenkte kanskje hun var sulten eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2005 #12 Del Skrevet 27. oktober 2005 (endret) Jeg er litt ny på aerobik. Har ikke trent det på mange år før jeg begynte for 2 mnd siden. Jeg synes det er litt morsomt når aerobik instruktørene roper "MAMBO" og så tar de heeeelt av! De synes tydeligvis det er veldig gøy å ha med! Bare en liten observasjon fra meg Endret 27. oktober 2005 av Miss_alexandria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå