Gå til innhold

Aerobic-ord

helenaa

Anbefalte innlegg

Jeg trener aerobic jevnlig, og instruktørene roper ut en hel masse ord på de trinnene vi bruker.

Det er jo ikke alltid så godt å høre alt, så derfor trenger jeg hjelp. Hvilke trinn kan dere navnene på?

Step touch kan jeg i alle fall...

Noen flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grapewine!? Er det det de sier. Jeg har lurt på hva det er. Hvorfor heter det det? (Jeg vet hvilket trinn det er, men forstår vel ikke helt navnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

chassè, pivot-turn, langes (lynsj, eller hvordan staves det?), pony, can-can og i step har du f.eks. L-steg og U-turn... kommer sikkert på flere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chassè, pivot-turn, langes (lynsj, eller hvordan staves det?), pony, can-can og i step har du f.eks. L-steg og U-turn... kommer sikkert på flere...

lunge! du kom på mange :) *imponert* Lenge siden jeg trente aerobic ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stegene danner samme type struktur som en vinranke (grapeVINE), derav navnet.

Hups! Hadde visst en liten tyrkleif, jah ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ho sa "lunsj" jeg..

Tenkte kanskje hun var sulten eller noe.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt ny på aerobik. Har ikke trent det på mange år før jeg begynte for 2 mnd siden. Jeg synes det er litt morsomt når aerobik instruktørene roper "MAMBO" og så tar de heeeelt av! :hoppe::enig: De synes tydeligvis det er veldig gøy å ha med! :)

Bare en liten observasjon fra meg :ler:

Endret av Miss_alexandria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...