AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #21 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vurderer det kun hvis hun ikke er interessert, for "å komme meg videre". Anonymkode: 6218d...e29 Men du planlegger jo å gjøre det mens dere enda holder på å finne ut hvor dere står? Anonymkode: 40018...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #22 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men du planlegger jo å gjøre det mens dere enda holder på å finne ut hvor dere står? Anonymkode: 40018...4e8 Planlegger ingenting, vil vite hva hun tenker Anonymkode: 6218d...e29
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #23 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Planlegger ingenting, vil vite hva hun tenker Anonymkode: 6218d...e29 Da må du spørre henne, ingen her kan svare på hva hu tenker. Anonymkode: c7e42...666 2
OxBall Skrevet 10. februar 2022 #24 Skrevet 10. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei! Jeg skal på ferietur med no venna i dag. Har møtt ei jente et par ganger her hjemme, veit ikke helt hva ho tenker. Skal jeg spørr om ho blir lei seg hvis jeg ligger med noen på den turen? Anonymkode: 6218d...e29 Hvis dere ikke er eksklusive, så hadde jeg ikke sagt noe som helst. Ta turen som den kommer, og kos deg hvis det blir mulig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #25 Skrevet 10. februar 2022 OxBall skrev (3 minutter siden): Hvis dere ikke er eksklusive, så hadde jeg ikke sagt noe som helst. Ta turen som den kommer, og kos deg hvis det blir mulig. Det er ett dårlig råd, hvis han ligger med noen og det kommer frem i ettertid kan det føre til problemer. Anonymkode: c7e42...666 4
OxBall Skrevet 10. februar 2022 #26 Skrevet 10. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ett dårlig råd, hvis han ligger med noen og det kommer frem i ettertid kan det føre til problemer. Anonymkode: c7e42...666 Hun gir miksa signaler, og etter hva jeg har lest, så er de ikke eksklusive enda (han må finne det ut). De har møttes 7-8 ganger, og vet ikke hvor de står hen. Vi vet heller ikke hvor mange ganger de har hatt sex, eller hvordan de oppfører seg ute blant folk. Det er ingenting av det som TS skriver som tyder på at de er kjærester. Og ja, å ha sex med noen på en ferietur kan alltid føre til problemer, selv om man er singel.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #27 Skrevet 10. februar 2022 Er du 16 år? Anonymkode: a48b8...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #28 Skrevet 10. februar 2022 Bare spørsmålet er jo en dealbreaker. Anonymkode: 8b3f3...cdc 1
sjonkelrolf Skrevet 10. februar 2022 #29 Skrevet 10. februar 2022 Jeg husker jeg holdt på med ei for lenge siden da jeg var student. Hun skulle på en studietur til Italia, den varte noen uker. I løpet av den turen spurte hun om det var var greit om hun satset på en kar hun hadde truffet der nede. Jeg sa noe i retning av at hun fikk ta sine egne valg, men også at om hun gjorde det kunne hun bare glemme noe fast. La også til at det kunne være en fordel for meg å være singel på en ferietur jeg og en kompis skulle ta på sommeren det året, en god, gammeldags guttetur til syden, vi skulle til syden på partytur. Hun ble sjokkert over at jeg kunne si noe sånt. Men det trakk jeg på skuldrene av, og bare viste til det hun ville. Det hører med til historien at det gikk åt skogen mellom hun denne personen. Og da hun kom tilbake til Norge, så holdt vi på enda en stund til. Men vi ble aldri sammen på ordentlig. Så kom sommerferien, hvor vi hadde litt kontakt i starten. Hun var på en konferanse ikke langt unna, så da fant vi tid til hverandre. Vi holdt kontakt, så bestemte jeg meg for å dra opp studiestedet der hun bodde, tror det var for å overraske henne. Men det ble ikke som jeg håpet, plutselig ville hun bare være venner. Uten at det hadde vært noen foranledning, vi hadde hatt kontakt. Og dette var rett før jeg skulle på ferieturen. Siden hun da skjøv meg fra seg, så hadde jeg ingen grunn til å holde noe tilbake. Det skjedde da litt på den turen.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #30 Skrevet 10. februar 2022 Om du var en kvinne hadde folk sagt ingen problem Men siden du er mann så er det fyfy at du vil ha sex på ferie. Anonymkode: e1991...e77
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #31 Skrevet 10. februar 2022 41 minutter siden, AnonymBruker said: Om du var en kvinne hadde folk sagt ingen problem Men siden du er mann så er det fyfy at du vil ha sex på ferie. Anonymkode: e1991...e77 Etter 7 møter er det jo dårlig gjort selv om de ikke er sammen, han er IKKE forelsket og virker som han kun dater henne fordi vil være i forhold med hvem som helst og ikke utifra følelser, for en betatt person er det ikke-eksisterende å tenke på og planlegge når man kan knulle rundt Anonymkode: b8d27...9b6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #32 Skrevet 10. februar 2022 8 hours ago, AnonymBruker said: At du i det hele tatt tenker tanken betyr jo at du har null interesse for den jenta. Anonymkode: ea547...ecd Hæ? Det gir jo ingen mening. Man kan fint være interessert i noen selv om man synes andre er digge og har lyst å ligge med dem. Det er 7 milliarder mennesker i verden! Anonymkode: 1807c...d07 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #33 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! Jeg skal på ferietur med no venna i dag. Har møtt ei jente et par ganger her hjemme, veit ikke helt hva ho tenker. Skal jeg spørr om ho blir lei seg hvis jeg ligger med noen på den turen? Anonymkode: 6218d...e29 Stupide fjols Anonymkode: bb75f...420 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #34 Skrevet 10. februar 2022 Ikke noe å tenke på, for det blir ikke noe på deg på den turen uansett. Du virker til å ligge bakpå emosjonelt sett. Anonymkode: 0af13...1b6
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #35 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ikke noe å tenke på, for det blir ikke noe på deg på den turen uansett. Du virker til å ligge bakpå emosjonelt sett. Anonymkode: 0af13...1b6 Av det jeg har sett, så er hverken mangelfullt utviklede sjelsevner, eller andre handicap i veien for å få seg. De som handler mer enn de tenker, har ofte en fordel. Anonymkode: 3fbd2...748
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #36 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei! Jeg skal på ferietur med no venna i dag. Har møtt ei jente et par ganger her hjemme, veit ikke helt hva ho tenker. Skal jeg spørr om ho blir lei seg hvis jeg ligger med noen på den turen? Anonymkode: 6218d...e29 Nei hold kjeft og knull rundt. Det hun ikke vet osv Anonymkode: ac4fc...117
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå