Gå til innhold

Ferie, ligge med andre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal på ferietur med no venna i dag. Har møtt ei jente et par ganger her hjemme, veit ikke helt hva ho tenker. Skal jeg spørr om ho blir lei seg hvis jeg ligger med noen på den turen?

Anonymkode: 6218d...e29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør du kan du like gjerne droppe at det skal bli ett forhold. 

Anonymkode: 75195...27f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Spør du kan du like gjerne droppe at det skal bli ett forhold. 

Anonymkode: 75195...27f

Hm, droppe at det skal bli et forhold?

Skrevet

At du i det hele tatt tenker tanken betyr jo at du har null interesse for den jenta. 

Anonymkode: ea547...ecd

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At du i det hele tatt tenker tanken betyr jo at du har null interesse for den jenta. 

Anonymkode: ea547...ecd

Absolutt ikke. Jeg er veldig interessert, men hun sender så blanda signaler at jeg blir gæren. 

Skrevet

Spør hvor dere står, da. Og så må du vite hvor du står og, hva du føler. Og så er det jo faktisk ikke alle som har noe i mot at sin utkårede ligger med andre, noen liker best åpne forhold. Spør, eneste måten å finne det ut på. Lykke til

• Liker 2
Skrevet

Kjenner ikke detaljene her, men å møte noen "to ganger" betyr sjeldent at man er i et eksklusivt forhold. Jeg tenker det er innafor.

Anonymkode: 5f538...73e

• Liker 2
Skrevet

Snakket i ca 2mnd, møttes 7-8

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hei!

Jeg skal på ferietur med no venna i dag. Har møtt ei jente et par ganger her hjemme, veit ikke helt hva ho tenker. Skal jeg spørr om ho blir lei seg hvis jeg ligger med noen på den turen?

Om dere bare har møttes et par ganger og ikke har noen som helst avtale om eksklusivitet e.l, så hadde ikke jeg sagt i fra. 

Skrevet

Tenker at det er rart å spørre om det er ok at du ligger med andre. Hva med å spørre om dere skal være eksklusive en periode fremover, mens dere blir enda bedre kjent? 

Hvis hun sier nei, så sier du at du forstår det, og så legger du bare den ballen død. 

Anonymkode: da2e7...6b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Absolutt ikke. Jeg er veldig interessert, men hun sender så blanda signaler at jeg blir gæren. 

Hadde du virkelig vært interessert, ville du ikke ha vurdert å ha ONS med andre på ferie.

Anonymkode: 40018...4e8

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Kjenner ikke detaljene her, men å møte noen "to ganger" betyr sjeldent at man er i et eksklusivt forhold. Jeg tenker det er innafor.

Anonymkode: 5f538...73e

Ikke alle aksepterer at man ligger rundt mens man dater. Jeg hadde i hvert fall ikke vært interessert i å være en av "haremet" til den jeg dater. 

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker at det er rart å spørre om det er ok at du ligger med andre. Hva med å spørre om dere skal være eksklusive en periode fremover, mens dere blir enda bedre kjent? 

Hvis hun sier nei, så sier du at du forstår det, og så legger du bare den ballen død. 

Anonymkode: da2e7...6b5

åja, ja det var kanskje en litt penere måte. Så virker det ikke som jeg faktisk vil ligge med noen andre

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du virkelig vært interessert, ville du ikke ha vurdert å ha ONS med andre på ferie.

Vurderer det kun hvis hun ikke er interessert, for "å komme meg videre".

Skrevet

Haha, selvsagt spør du ikke om det! 🙈 Med mindre du vil forsikre deg om at det aldri blir noe seriøst mellom deg og denne «jenta», da. 🤓

Det du spør om er hvor dere står. Er dere eksklusive (kjærester) eller bare gode venner?

Anonymkode: 17590...9e5

• Liker 1
Skrevet

Som flere sier, spør heller om hvor dere står, mye bedre å vinkle spørsmålet slik. Hvis hun ikke vil ha noe mer forpliktene -> bare å kjøre på, Da har hun ingenting å klage på hvis du skulle være bortpå noen i ferien din.

Skrevet

Virker ikke som du er sørlig forelska når du ville rundt

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Snakket i ca 2mnd, møttes 7-8

Nei, fy faen. Ikke gjør det! Hadde mislikt det veldig om det var meg.

Anonymkode: 30987...1bb

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

åja, ja det var kanskje en litt penere måte. Så virker det ikke som jeg faktisk vil ligge med noen andre

Om hun allerede nå gir blandede signaler, kommer hun uansett til å si at hun ikke vil du skal ligge med andre. Selv om hun egentlig ikke er interessert i deg. Bare for å ha overtaket og bestemme.

Hadde spurt før ferien om hun er interessert i et forhold med deg, og sier hun nei eller vet ikke, så hadde jeg gjort nøyaktig det som passet meg på ferien. Og heller holdt kjeft om det når jeg kom tilbake. 

Vil hun ikke bli eksklusiv med deg, har du heller ingen meldeplikt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...