Tøvftta Skrevet 11. februar 2022 #21 Del Skrevet 11. februar 2022 meg:) skrev (37 minutter siden): For de av oss som ikke kan ta vaksinen (har hatt to blodpropper og et hjerneinfarkt) blir det som valget mellom pest og kolera. Da satser man på at statistikken er riktig og at man kommer seg gjennom som en influensa. Ble syk på onsdag og har fortsatt ingen andre symptomer enn feber på kvelden/natta men vet at dette kan endre seg. Håper det fortsetter like greit for deg 🙏🏻 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Verkinator Skrevet 11. februar 2022 Forfatter #22 Del Skrevet 11. februar 2022 Påkrevd skrev (13 timer siden): Man bør vel ha fått med seg at dette er høyst individuelt nå etter 2 år med Covid i omløp. For de fleste går det jo fint, men personliggkjenner jeg også en som er på rehabilitering et år etter sykdom, og en som døde. Ingen av dem med kjente underliggende sykdommer. Statistikken sier at du mest sannsynlig merker det omtrent som en forkjølelse eller influensa. Selvsagt har jeg fått med meg alt som er skrevet i media om det mest vanlige forløpet. Men nå spurte jeg om hva andre opplever av ERFARING selv. Jeg er ikke ute etter hva som blir skrevet om forløp og symptomer i media, for som du sier, etter 2 år med dette så har vi jo alle sett alt det rare som har blitt skrevet på nett. Så jeg er kun ute etter hva uvaksinerte, som selv har gjennomgått covid, har av erfaring selv 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 11. februar 2022 #23 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) 37,0 i feber i en dag. Hostet lett i 3 uker. Ingen plager totalt sett. Hadde vært på jobb "i gamle dager". Dette var Delta. Endret 11. februar 2022 av Ny Bruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salibali Skrevet 11. februar 2022 #24 Del Skrevet 11. februar 2022 (endret) Uvaksinert jeg og samboeren min. Samboer fikk positiv test mandag. Slapp og hodepine, feber, hoste, halsvondt, kroppsverk Tysdag: slapp og hodepine, kvalm, feber, hoste, halsvondt, kroppsverk Onsdag: slapp og hodepine, kvalm, feber, hoste, halsvondt, kroppsverk Torsdag: litt hodepine, hoste, halsvondt, kroppsverk Fredag: hoste, halsvondt, kroppsverk Jeg testa positivt på onsdag. Onsdag: ingen symptom før onsdag kveld, kroppsverk og hodepine kom snikende, etterfulgt av kvalme og oppkast. Torsdag: kroppsverk og hodepine (migrene) kvalme og oppkast. Klarer ikke holde på noe mat eller drikke Fredag: våkner med dundrende migrene og oppkast, diaré. Er dog bedre nå og har fått i meg en halv pizza ila dagen som ennå ikke er kommet opp igjen. Har også endel slim i halsen og fryktelig sår bak i svelget. Men: influensa er verre. Og jeg angrer ikke på at jeg ikke tok vaksina. Folk flest tåler å vere syk. Jeg har heller ikke kjent noe som helst til vondt i lunger eller tungpust. Jeg har heller ikke hatt feber, eller muligens hadde jeg feber i natt. Endret 11. februar 2022 av Salibali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 13. februar 2022 #25 Del Skrevet 13. februar 2022 Hadde corona for snart et år siden (så det var ikke omikron) og for meg var det som en vanlig vinterforkjølelse. Hadde aldri trodd det var corona hvis jeg ikke hadde testet positivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg