Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. februar 2022 #61 Del Skrevet 9. februar 2022 (endret) Ikke bry dere, Nina er ett flott navn. Og det passer godt sammen med Marie. Endret 9. februar 2022 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #62 Del Skrevet 9. februar 2022 Kjempefint, slitesterkt navn! Dere har vært superflinke til å velge🌼 Anonymkode: 0316a...280 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #63 Del Skrevet 10. februar 2022 Tusen takk for så mange fine tilbakemeldinger, blir sikkelig rørt. Nei navnet blir Nina Marie, vi liker det veldig godt også Anonymkode: f1bfc...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #64 Del Skrevet 10. februar 2022 TinaChristina skrev (På 9.2.2022 den 13.50): Nina er ikke et ille navn i seg selv. Men jeg tenker på Nina som et voksen-navn og ikke til baby nå for tiden. Men er mer sjokkert over at voksne folk får seg til å kritisere dere pga det. Man er voksen mye lenger enn man er baby og barn, så argumentet ditt blir i grunnen ganske rart. Det er mye verre å velge et typisk babynavn, og ikke tenke på at man er voksen største deler av livet. Nina Marie er et fint navn, og TS bør bry seg null og niks om hva andre mener. Anonymkode: 84f75...f62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #65 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 10.26): Det er er gammelt navn, så det blir feil å kalle det 80-talls. Det var mest brukt på 60-tallet, faktisk. Sikkert derfor de i generasjonene over deg syns det høres traust ut. De fleste eksisterende navn vil derfor virke gammelmodig for noen. Hvilke navn som er populære går i sykluser, de dukker opp igjen og igjen. Jeg syns det er vakkert, og husker fra musikktimene på barneskolen at konen til Edvard Grieg het Nina😊 Begge navnene er milde, enkle og tradisjonsrike. Anonymkode: b9bc9...6f3 Enig. Jeg er 61-modell, og det er ganske mange i mitt årskull som heter Nina. Et veldig fint navn, og det fungerer også veldig fint utenlands. Anonymkode: d8abc...8bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #66 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 9.21): Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger , nå ble jeg kjempe glad Nei de fleste mener vel at det er mer tante navn som var vanlig på 70-80 tallet, men min mor tror jeg er mest mistfornøyd pga vi ikke brukte mammas hennes sine navn Anonymkode: f1bfc...60e Nå må du huske på at kg elsker kjerringnavn. For meg er Nina er veldig typisk kjerringnavn, og å slenge på Marie baki der forsterker bare «kjerring». Anonymkode: ecf09...a34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabokjerringen Skrevet 10. februar 2022 #67 Del Skrevet 10. februar 2022 Synes det var veldig fint. Som en tidligere i tråden skrev er jo også Nina et navn med fin betydning på flere språk også. I tillegg til å være vakkert i seg selv. Marie passet fint som navn nummer to. De som klager vil nok venne seg til det etterhvert og endre mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanne33 Skrevet 10. februar 2022 #68 Del Skrevet 10. februar 2022 Fine navn, man kan ikke gjøre alle fornøyde;) kjenner en veldig søt nina:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2022 #69 Del Skrevet 11. februar 2022 Man er faktisk voksen mesteparten av livet. Så det er tull at navnet må "passe til en baby". Alle voksne Nina'er har også vært babyer. Jeg syns navnet er fint og står i stil med brødrenes navn. Er uansett frekt å kommentere sånn når dere har navngitt barnet allerede Anonymkode: 7559b...d84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 12. februar 2022 #70 Del Skrevet 12. februar 2022 Nina er ett kjempe fint navn 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #71 Del Skrevet 13. februar 2022 Tusen takk for alle svar Navnet blir Nina Marie, hadde jo bestemt oss,men ble jo litt usikre,men siden alle her så postive med navnet Anonymkode: f1bfc...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #72 Del Skrevet 13. februar 2022 falt vi for nina marie Anonymkode: f1bfc...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #73 Del Skrevet 13. februar 2022 Hyggelig navn det da, har jobbet i barnehage i mange år og aldri hatt en Nina i gruppene mine. Fungerer jo også veldig fint internasjonalt om det skulle bety noe i fremtiden. Anonymkode: 35480...b0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #74 Del Skrevet 13. februar 2022 Synes også at både Nina og Marie er enkle og fine navn. Aldri hørt om navnene sammen, men var helt greit det også 🙂 Anonymkode: 428d6...d59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 13. februar 2022 #75 Del Skrevet 13. februar 2022 Hva er greia med å snakke negativt om andre sine navnevalg? 🤷♀️ Smaken er som baken, og man skal bare være glad for at ikke alle heter det samme. Man kan ha sine preferanser og tanker om navn, men er det virkelig nødvendig å si alt man tenker? 🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2022 #76 Del Skrevet 13. februar 2022 Er jo vanlig å ta navn som passer eldre folk, alle de som oppkaller etter forfedre for eks. Naboene våre har 5 unger der alle navnene høres ut som gamle mennesker😂 synes det er kult jeg. Men jeg synes ikke Nina Marie er gammeldags, men det kommer nok an på hvem man kjenner Anonymkode: 7af98...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #77 Del Skrevet 15. februar 2022 Herregud hva er liksom galt med det?:P Helt normalt, fint navn:) Anonymkode: 5dcc0...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #78 Del Skrevet 15. februar 2022 Fine, normale navn 😊 Anonymkode: 3bc0a...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #79 Del Skrevet 15. februar 2022 Nina Marie er superfint det ☺️ blir glad hver gang jeg hører at folk kaller barna sine skikkelige, ekte navn og ikke Miguelo Thoxander Jacuzzi eller Bliss-Gucci Smaragdia. Anonymkode: 6fec2...adf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2022 #80 Del Skrevet 15. februar 2022 Nina er fint. Marie er fint. Nina Marie er fint. Anonymkode: 208c3...5da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå