Krokenguri Skrevet 11. januar 2023 #281 Del Skrevet 11. januar 2023 jukkapalme skrev (9 timer siden): Hun Lina virker ekstremt slitsom. Blir sikkert gøy fremover da, hehe 😂 Walterwhite skrev (41 minutter siden): Skjul innhold Da slapp jeg Lina lengre enn nødvendig. Fy faen for en dame, hu virker jo gal? Hun sier hun ikke ønsker konflikt, men kjære vene, hun er jo kilden til konflikt. 😂 Kjenner typen. Så skjønner at noen knekker raskt sammen. Spoiler 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shias Skrevet 11. januar 2023 #282 Del Skrevet 11. januar 2023 Spoiler Veldig glad for at Lina dro. Hun laget jo konflikter som ikke var noe å lage styr utav. 19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. januar 2023 #283 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Lina, fy faen for et slitsomt menneske. Hadde blitt gal om noen skulle «tvinge» meg til å ha møtetid, for å «sikre» at alle har det bra, når det ikke er noen konflikt fra før. Det er jo oppskriften til å lage konflikt. Synes Christopher taklet hun på en særdeles god måte, all kudos til han. Spoiler Dagens episode, setter Lina ut rykter om storbondet, at han skal ha brukt ordet pakkis. Christopher har ikke hørt det, og ifølge TV2 har de ingrn kameraklipp hvor han skal ha brukt det order, det eksisterer ikke. Slik oppførsel er da ikke normalt. Hvem setter ut et falskt rykte og deretter blir krenket fordi noen skal ha sagt og gjort noe som aldri har funnet sted. Skal ikke diagnotisere folk på nett, men hun kan umulig være helt stabil. Tragi-komisk at hun faktisk ender opp med å trekke seg fordi hun er støtt av noe som aldri har skjedd, som tydeligvis kun har skjedd i hennes egen forvridde oppfattelse av virkeligheten. Endret 11. januar 2023 av Blueberrymuffin 36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 11. januar 2023 #284 Del Skrevet 11. januar 2023 Håper Lina roer seg litt. Orker ikke kvinner som ; jeg har født 5 barn så jeg vet best! Kudos til Christopher for å takle henne så rolig når han sikkert egentlig hadde lyst til å kjefte på henne. 28 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 11. januar 2023 #285 Del Skrevet 11. januar 2023 Spoiler Lina eksemplifiserer jo alt som er feil i dagens woke klima. Skulle tro det var en parodi. Og vi fikk tydeligvis bare se en brøkdel av situasjonen. Takke seg til at hun pakket sekken og dro selv, dog hadde hun nok forsvunnet fort ut uansett. 26 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okidokisjokioki Skrevet 11. januar 2023 #286 Del Skrevet 11. januar 2023 I år har de faktisk truffet skikkelig godt med deltakerne for min del. Jeg visste faktisk hvem alle var utenom Lina, og det er mange år siden. Nå er jeg 25 år gammel og har gjerne vært en vanskelig målgruppe å nå? Tror dette blir bra. Men der plager meg at vi ikke får svar på hvem som har riktig i konflikten. Det er jo på film?! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar 2023 #287 Del Skrevet 11. januar 2023 LiseTV skrev (3 timer siden): Det ble sagt det ble mye intriger i første episode, men det oppfattet ikke jeg. Ikke jeg heller. Selv om Lina var ekstremt masete og slitsom på slutten oppfattet jeg det ikke som intrige eller krangel. Men er jo typisk tv2 og visse nettaviser, lover «gull og grønne skoger» uten at noe skjer. Imponert over Christopher som holdt seg så rolig. Jeg hadde eksplodert, tror jeg. Men ser for meg at det kan gå en kule varmt mellom Lina og mange av de andre deltakerne om hun fortsetter sånn. Tenk dere, lite mat og mye jobbing, slitne folk og det evige gnålet hennes 😂 Håper vi får se hvem som blir så krenka idag. Sto jo (heldigvis) ikke hvem det var i den artikkelen fra se og hør. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 11. januar 2023 #288 Del Skrevet 11. januar 2023 Okidokisjokioki skrev (34 minutter siden): I år har de faktisk truffet skikkelig godt med deltakerne for min del. Jeg visste faktisk hvem alle var utenom Lina, og det er mange år siden. Nå er jeg 25 år gammel og har gjerne vært en vanskelig målgruppe å nå? Tror dette blir bra. Men der plager meg at vi ikke får svar på hvem som har riktig i konflikten. Det er jo på film?! Nei, det finnes hverken på film eller lyd, samtidig ser du motpartens reaksjon samt vitnet som bekrefter det ikke ble sagt. Så da kan du vel kanskje klare å konkludere selv hvem som har rett og hvem som har hørt feil... 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 11. januar 2023 #289 Del Skrevet 11. januar 2023 For en slitsom person hun der Lina er!🤦♀️ 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 11. januar 2023 #290 Del Skrevet 11. januar 2023 Walterwhite skrev (3 timer siden): Skjul innhold Da slapp jeg Lina lengre enn nødvendig. Fy faen for en dame, hu virker jo gal? Hun sier hun ikke ønsker konflikt, men kjære vene, hun er jo kilden til konflikt. 😂 Spoiler Hu er jo klin gæern. Kjempeglad hun ikke er naboen min 😅 Tenker det hadde blitt ett samt helvete om hun skulle vært med i flere uker fremover. 17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 11. januar 2023 #291 Del Skrevet 11. januar 2023 Hyachint31 skrev (2 timer siden): Håper Lina roer seg litt. Orker ikke kvinner som ; jeg har født 5 barn så jeg vet best! Kudos til Christopher for å takle henne så rolig når han sikkert egentlig hadde lyst til å kjefte på henne. Helt enig! Hva pokker har det at hun har født 5 unger noe med saken å gjøre??! Kjenner jeg får mark av sånne kommentarer! 🙄 28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 11. januar 2023 #292 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Fint av Lina å pressisere at hun ikke hadde født familie-katten, kun de 5 barna 😅 For min del blir hun too much. Vet ikke hvor mange ganger ila første episode, hun klarte å lire av seg at hun har født 5 barn 🙄 Endret 11. januar 2023 av Krutthøna 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. januar 2023 #293 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Krutthøna skrev (1 time siden): Fint av Lina å pressisere at hun ikke hadde født familie-katten, kun de 5 barna 😅 For min del blir hun too much. Vet ikke hvor mange ganger ila første episode, hun klarte å lire av seg at hun har født 5 barn 🙄 Enig, det værste, eller tristeste er jo det at om man har født barn så er ikke det noe argument for at man har rett eller er et bra menneske. For nå er det jo slik at de aller aller fleste «kan» få seg barn om man vil, uavhengig av om man er skikket som forelder. Så at noen drar frem kortet «jeg har 5 barn» er vel ikke annet enn et stort rødt flagg 🚩 Når man må bruke egne barn for å styrke egen personlighet, grøss. Endret 11. januar 2023 av Blueberrymuffin 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Urias Skrevet 11. januar 2023 #294 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Må innrømme at jeg aldri har hørt om Adampour. Tydeligvis at de sliter med å finne kjente navn til serien. For øvrig tror jeg 100% på at han ikke har sagt dette. Kan jo hende han har brukt "jobber som et pakkesel" og så har hun hørt "pakkis". Endret 11. januar 2023 av Urias Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandalorian Skrevet 11. januar 2023 #295 Del Skrevet 11. januar 2023 Den samtalen hun refererer til mellom de rep(prøver å ikke nevne navn for å ikke spoile😅) er jo filmet= programmet igår viste jo noen min. av den samtalen/møtet som hun insisterte på å gjennomføre sent på kvelden. Da finnes jo svaret på om han sa det eller ikke sa det, i det råmaterialet. Dermed er det lite sannsynlig at han og det 3.»vitnet» skal lyve i konfrontasjonen etterpå når de var klar over at samtalen/møtet ble gjennomført med kameracrew tilstedet?? Misforstå meg rett, den eldre herremannen fremstår som litt ignorant, meget selvsikker og litt korte sosiale antenner når det kommer til vitser på andres bekostning osv., men tror 100% på at han ikke brukte det ordet som hun mener at han gjorde. Hun viser også en tydelig tendens til å ville kontrollere «spillet» og også en tendens til å høre det hun ønsker å høre(ref.hun mener storbonden har laget en avtale om å ikke velge en dame til 1.kjempe når han egentlig bare har sagt at han forstod poenget hennes om å ikke være redd for å velge manne-kamp). Kan godt hende at hun er klippet «feil», men denne situasjonen i dagens episode virker manipulert fra hennes side(eller forsøkt manipulert🙈) 26 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 11. januar 2023 #296 Del Skrevet 11. januar 2023 Aleks sin forklaring av parringstiden 😂😂😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 11. januar 2023 #297 Del Skrevet 11. januar 2023 Guri, godt det var hun Lina som gikk ut - så utrolig slitsom person …. Jeg så den serien om familien hennes og der gjorde hun en mye bedre figur. Nå var hun bare helt merkelig og veldig kranglefant … 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 11. januar 2023 #298 Del Skrevet 11. januar 2023 Justlooking skrev (2 minutter siden): Guri, godt det var hun Lina som gikk ut - så utrolig slitsom person …. Jeg så den serien om familien hennes og der gjorde hun en mye bedre figur. Nå var hun bare helt merkelig og veldig kranglefant … Enig med deg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar 2023 #299 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Gud bedre, for ei slitsom dame! Har aldri vært borti maken! Jeg tviler sterkt på at Ørnulf har sagt ordet pakkis. Tror som @Urias han har sagt pakkesel og så har hun hørt pakkis. For en lettkrenkbar dramaqueen! Nesten litt synd at hun trakk seg også, for tror det kunne blitt jævlig mye drama og konflikter med henne der. Men var nok godt for de andre at hun trakk seg da Endret 11. januar 2023 av jukkapalme 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertestein Skrevet 11. januar 2023 #300 Del Skrevet 11. januar 2023 Oj. Jeg har bare sett første del av farmen, av dagens episode. Men Lina virker ikke helt frisk. Litt spooky å se. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå