AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvor fort ble du dårlig etter å ha blitt smittet av corona? Hvilke symptomer fikk du først? Anonymkode: ef1b4...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Tre dager etter nærkontakt, fikk vond hals. Anonymkode: f216b...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg vet ikke sikkert av hvem/når jeg ble smittet. Men jeg hadde negativ test dagen før jeg fikk symptom. Første symptom var feber. Barna mine, som ble smittet av meg, fikk symptomer og positiv test henholdsvis 5 og 7 dager etter meg. Den eldste begynte å hoste dagen etter positiv test, den yngste fikk feber først. Anonymkode: 7eba8...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg vet ikke når jeg ble smittet eller hvem som smittet meg. Fikk litt sår hals på søndag, i går var formen elendig og i dag har jeg vært så syk som jeg aldri har vært tidligere. Vondt i kroppen og 39,8 i feber. Anonymkode: d91dc...9a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Mest sannsynlig smitta på fredag kveld - syk mandag morgen og positiv på formiddagen. Anonymkode: 32a78...9bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 Ikke meg, men moren min var i nærkontakt med en som senere viste seg å være positiv og ble selv syk med symptomer og positiv test 3 dager etter nærkontakten. Anonymkode: 2c4d9...c80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Usikker på smittekilde. Siste kjente nærkontakt var mandag for to uker siden. Kjente at formen var dårlig søndagskvelden seks dager seinere. Handglende form fram til hoste og positiv test torsdag forrige uke. Mannen hanglet fra onsdagen, og fikk positiv test og feber nå på søndag. Barna startet med akutt feber og påfølgende positiv test nå på lørdag og i går. Anonymkode: 6f305...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg