AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #21 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ts her. Har sett at han er aktiv på tinder (dvs at avstanden hans bytter). Bare sløyfer hele fyren Er nok litt mer seriøs enn han er. Så da blir vi en dårlig match. Anonymkode: e05fb...9bd Men i all verden. Det betyr at han forflytter seg bare. Det må du vel tåle? Det er innstillinger som gjør at appen tracker dette, uten at du er pålogget også. Kjære vene. Anonymkode: e8044...0ee
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #22 Skrevet 9. februar 2022 Når jeg har avtalt å møte noen så tenker jeg at vi blir kjent da. Prøver å minimerer den kjipe chattingen som jeg virkelig ikke liker. Kanskje han er som meg. Anonymkode: 4cf85...398 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #23 Skrevet 10. februar 2022 Vent å se. Han er nok bare en vanlig mann som har fått en date i boks, og gidder ikke «jobbe» mer. Alle menn er veldig på første dagen/to første dagene, så gidder de ikke mer. Anonymkode: ee7f3...4ab
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #24 Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 8.2.2022 den 21.22): Jeg hadde droppet han. 100% sikkert. Kaste vekk fredagskvelden på en fyr som ikke gidder å bruke tid på å svare deg ordentlig? En som fader deg? Nei, ha en høyere standard enn som så. Du fortjener bedre oppførsel Anonymkode: 404f9...b53 Enig Anonymkode: 4a43c...fb2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå