AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Skrevet 8. februar 2022 Ble kjent med en fyr gjennom tinder i helga og han var veldig på. Han spurte masse spørsmål, gav meg komplimenter og var skikkelig god. Vi avtalte en date på fredag. Nå hører jeg nesten ingenting fra han.. dvs, han virker fullstendig uinteressert. Skal jeg spørre eller bare gå videre? Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Skrevet 8. februar 2022 Men har dere avtalt tid og sted? Anonymkode: 23770...b2c
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Skrevet 8. februar 2022 Nei, vi har bare avtalt å ta et glass vin eller to på fredag.. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Skrevet 8. februar 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Skal jeg spørre eller bare gå videre? Hva har du lyst til? Hvem skrev sist? Kanskje tenker han at dere treffes på fredag og tar det derfra? Anonymkode: 404f9...b53
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Skrevet 8. februar 2022 Han skrev sist. Jeg prøvde å få i gang en slags samtale, og fikk et kort «ja» tilbake.. Da droppet jeg bare å svare. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #6 Skrevet 8. februar 2022 Just now, AnonymBruker said: Han skrev sist. Jeg prøvde å få i gang en slags samtale, og fikk et kort «ja» tilbake.. Da droppet jeg bare å svare. Anonymkode: e05fb...9bd Jeg hadde droppet han. 100% sikkert. Kaste vekk fredagskvelden på en fyr som ikke gidder å bruke tid på å svare deg ordentlig? En som fader deg? Nei, ha en høyere standard enn som så. Du fortjener bedre oppførsel Anonymkode: 404f9...b53 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #7 Skrevet 8. februar 2022 21 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde droppet han. 100% sikkert. Kaste vekk fredagskvelden på en fyr som ikke gidder å bruke tid på å svare deg ordentlig? En som fader deg? Nei, ha en høyere standard enn som så. Du fortjener bedre oppførsel Anonymkode: 404f9...b53 Sikker? Jeg var sikker på at folk kom til å kalle meg kravstor osv. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Skrevet 8. februar 2022 Det er jo bare å vente og se om han tar kontakt nærmere helgen? Anonymkode: acc0e...9fa
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #9 Skrevet 8. februar 2022 15 minutter siden, AnonymBruker said: Sikker? Jeg var sikker på at folk kom til å kalle meg kravstor osv. Anonymkode: e05fb...9bd Du merket at interessen hans fallt, og du reagerte på dovne svar. Det er ikke å være kravstor, men man forventer en viss standard fra andre mennesker. Særlig fra potensielle kjærester. Om du kun er ute etter et ligg, ok, da betyr det ikke så mye. Ellers vent å se om han tar kontakt og hva han skriver. For meg er kontinuitet viktig. Plutselig tap av interesse er ofte ikke et godt tegn Anonymkode: 404f9...b53
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #10 Skrevet 9. februar 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Du merket at interessen hans fallt, og du reagerte på dovne svar. Det er ikke å være kravstor, men man forventer en viss standard fra andre mennesker. Særlig fra potensielle kjærester. Om du kun er ute etter et ligg, ok, da betyr det ikke så mye. Ellers vent å se om han tar kontakt og hva han skriver. For meg er kontinuitet viktig. Plutselig tap av interesse er ofte ikke et godt tegn Anonymkode: 404f9...b53 Du har helt rett.. synes dere jeg skal sende en melding og takke for meg, eller bare ghoste? Synes ghoste er så vanskelig. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #11 Skrevet 9. februar 2022 Mange alternativer her.... 1)Kan være han bare avtaler og så venter til fredag, og tar kontakt da. Helt avslappet. Men siden du ønsker samtale, så kommer jo du til å møte opp på fredag litt irritert for stillheten som har vært denne uka. 2) han avtaler fredag med mange, og møter den han liker best, resten blir ghostet 3)Han avtalte date, men har ingen intensjon om å møte opp. 4) han bruker uka på å matche/chatte med andre. Du må spørre deg selv hva du er villig til å Godta. Anonymkode: 1c4a1...6c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #12 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mange alternativer her.... 1)Kan være han bare avtaler og så venter til fredag, og tar kontakt da. Helt avslappet. Men siden du ønsker samtale, så kommer jo du til å møte opp på fredag litt irritert for stillheten som har vært denne uka. 2) han avtaler fredag med mange, og møter den han liker best, resten blir ghostet 3)Han avtalte date, men har ingen intensjon om å møte opp. 4) han bruker uka på å matche/chatte med andre. Du må spørre deg selv hva du er villig til å Godta. Anonymkode: 1c4a1...6c8 5) Han venter på at TS skal ta initiativ til å avtale daten på fredag. Anonymkode: 23770...b2c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #13 Skrevet 9. februar 2022 Ts her. Har sett at han er aktiv på tinder (dvs at avstanden hans bytter). Bare sløyfer hele fyren Er nok litt mer seriøs enn han er. Så da blir vi en dårlig match. Anonymkode: e05fb...9bd 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #14 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ts her. Har sett at han er aktiv på tinder (dvs at avstanden hans bytter). Bare sløyfer hele fyren Er nok litt mer seriøs enn han er. Så da blir vi en dårlig match. Anonymkode: e05fb...9bd Altså, det er helt vanlig når dere ikke har møttes. Å forvente at han skal droppe Tinder bare fordi han skriver med deg er kravstort. Hvem av dere foreslo å ta et par glass vin på fredag? Og hvordan ble det respondert? Kan det være at han har ventet på respons på tid og sted og trekker seg nå fordi du har virket uinteressert? Hvis ikke så er det bare å la ting ligge et par dager og se om han tar opp tråden før fredag. Enten hører du fra han eller ikke. Ingen grunn til å sende noen avklarende melding. Hvis han tar kontakt så kjenner du på hva du føler da om du gidder å møte han. Det er helt lov å si nei hvis du føler at han har vist forlite interesse. Anonymkode: 427f2...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #15 Skrevet 9. februar 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, det er helt vanlig når dere ikke har møttes. Å forvente at han skal droppe Tinder bare fordi han skriver med deg er kravstort. Hvem av dere foreslo å ta et par glass vin på fredag? Og hvordan ble det respondert? Kan det være at han har ventet på respons på tid og sted og trekker seg nå fordi du har virket uinteressert? Hvis ikke så er det bare å la ting ligge et par dager og se om han tar opp tråden før fredag. Enten hører du fra han eller ikke. Ingen grunn til å sende noen avklarende melding. Hvis han tar kontakt så kjenner du på hva du føler da om du gidder å møte han. Det er helt lov å si nei hvis du føler at han har vist forlite interesse. Anonymkode: 427f2...6a6 Forventer ikke at han skal droppe tinder, altså Men forventer at han skal klare å opprettholde en dialog med meg. Og da tenker jeg ikke ti tusen meldinger per dag, men at man svarer mer enn ett ord - i det minste viser noe interesse. Det var han som inviterte meg ut. Han var skikkelig gira. Ville ringe meg, sendte masse meldinger osv.. og så bare «poff» forsvant han. Tipper han svarer om jeg sender en melding, men nå har jeg initiert samtale de siste to gangene. Hvis han var interessert hadde jeg nok hørt fra han. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #16 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Forventer ikke at han skal droppe tinder, altså Men forventer at han skal klare å opprettholde en dialog med meg. Og da tenker jeg ikke ti tusen meldinger per dag, men at man svarer mer enn ett ord - i det minste viser noe interesse. Det var han som inviterte meg ut. Han var skikkelig gira. Ville ringe meg, sendte masse meldinger osv.. og så bare «poff» forsvant han. Tipper han svarer om jeg sender en melding, men nå har jeg initiert samtale de siste to gangene. Hvis han var interessert hadde jeg nok hørt fra han. Anonymkode: e05fb...9bd Men det er jo ikke alle som er glad i å tekste hver dag? Ihvertfall ikke når dere allerede har avtalt å møtes. Men ja det virker til at dere er ganske forskjellige, så kanskje like greit å la han gå. Anonymkode: acc0e...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #17 Skrevet 9. februar 2022 Om en har avtaltes å møtes så betyr det vel at en er nysgjerrig på personen, og om en er nysgjerrig, så ønsker en vel automatisk å chatte litt, skravle og bli så kjent som mulig? Er det bare meg som er sånn? Anonymkode: 1c4a1...6c8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #18 Skrevet 9. februar 2022 Klokka er ti på tolv en onsdag midt i uka. Hvor mye "aktivitet" og meldinger forventer egentlig folk fra andre da? Går han på skole? Jobber han? Er han på jobb, kan han jo ikke sitte hele arbeidsdagene og sende meldinger med deg! Mange steder har de forbud mot privat mobilbruk i arbeidstiden, utenom lunsjen. Anonymkode: d07c3...5aa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #19 Skrevet 9. februar 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Klokka er ti på tolv en onsdag midt i uka. Hvor mye "aktivitet" og meldinger forventer egentlig folk fra andre da? Går han på skole? Jobber han? Er han på jobb, kan han jo ikke sitte hele arbeidsdagene og sende meldinger med deg! Mange steder har de forbud mot privat mobilbruk i arbeidstiden, utenom lunsjen. Anonymkode: d07c3...5aa Ts her Jeg forventer absolutt ikke mange meldinger, og spesielt ikke i arbeidstiden. Jeg fikk masse meldinger av han i helga, og det fortsatte på mandagen.. Deretter ble han avvisende og nå stille. Anonymkode: e05fb...9bd
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #20 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Om en har avtaltes å møtes så betyr det vel at en er nysgjerrig på personen, og om en er nysgjerrig, så ønsker en vel automatisk å chatte litt, skravle og bli så kjent som mulig? Er det bare meg som er sånn? Anonymkode: 1c4a1...6c8 Jeg hadde nok fått litt hetta hvis en jeg allerede hadde avtale med hadde forventet at vi skulle snakke sammen hver dag, ihvertfall når vi aldri har møttes før. Det er noe helt annet når jeg har møtt noen og det er tydelig at vi liker hverandre. Anonymkode: acc0e...9fa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå