Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Tøvftta skrev (33 minutter siden):

Nei. En stor deal breaker for min del.

Folk som driver med bdsm går sjeldent rundt og kaller seg for dom.

Om de gjør det har jeg av erfaring lært at de bare er drittsekker som liker å være teit og kaller det for bdsm.

Ja du har et poeng, de som er seriøse og erfarne innenfor bdsm...De sjekker ikke random på tinder. De holder seg innenfor sitt miljø.

Anonymkode: 80a43...776

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å være kontrollerende er et rødt flagg . Å gå ut å si at du er dominant er å si rett ut at du liker å være kontrollerende. 

Finnes noen ordentlige som gjør det trygt, men også mange som ikke gjør det. Som bare vil ha en unnskyldning til å skade kvinner. 

BDSM språket har gjort om noe som burde vært et rødt flagg, et ønske om å kontrollere og dominere, til noe sexy. Når det ofte et veldig skummelt trekk.

For hva er motivet bak? 

Anonymkode: e088a...67e

Tøvftta skrev (40 minutter siden):

Nei. En stor deal breaker for min del.

Folk som driver med bdsm går sjeldent rundt og kaller seg for dom.

Om de gjør det har jeg av erfaring lært at de bare er drittsekker som liker å være teit og kaller det for bdsm.

Enig med dere. Mannen jeg møtte på som omtalte seg som "dom" viste tydelige tegn på å være kontrollerende i tillegg til å tro at det var en del av greia. Når jeg lattermildt spurte om han hadde sett for mye 50 shades filmer, ble han litt rar og endret tema. Det er MANGE menn på tinder, med bilder av dresskledde menn (uten ansikt selvsagt), med et slips snurret rundt hånda osv. De tror seriøst dette er bdsm, og at det er attraktivt. Og så er de egentlig bare usikre menn med kontrollbehov, som fort kan bli ganske farlige. Bare å skygge banen. 

• Liker 3
Skrevet

Det hadde vært uaktuelt for meg. Kanskje er jeg litt tørrpinne i senga, men det enkle er ofte det beste for meg. Overdrevent bruk av rekvisitter, rollespill og regler hadde ikke funket for meg. Tror nok det hadde tatt meg ut av øyeblikket, og jeg hadde heller blitt liggene å tenkt på hvor sært dette er 😂 Å bli kalt navn, bli bastet og bundet eller voldt smerte tenner meg heller ikke. Litt røff behandling av og til holder i lange baner. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Om daten hadde fortalt at h*n er Dom og bdsm måtte være en stor del av sexlivet. Og du selv ikke har noe erfaring. Har du fortsatt vært intrissert I å møtes ? 

Anonymkode: 3bfcd...e5c

Det du spør om her er vel egentlig nesten hvem som er interessert i bdsm. Altså... for de som ikke er interessert vil jo selvfølgelig ikke gå på en slik date. De som tenner på dette vil kanskje gå om kjemien ellers er på plass.

Det jeg aldri ville gjort som kvinne var å gå på en sexdate med en ukjent som skulle inneholde bdsm. Slike ting krever lassevis av gjensidig tillitt å holde på med. Og det er det umulig å opparbeide seg uten at man kjenner vedkommende godt. Og godt kjent blir man ikke uten å ha truffet hverandre noen ganger.

Anonymkode: 3ca3c...858

• Liker 2
Skrevet

Generelt så starter varsellampene mine om han tar opp noe seksuelt før vi møtes, eller første date. For meg fremstår det useriøst og som at fokuset er der, eller at de er ute etter en ting.

Tenker det er fint å snakke om preferanser og alt det der, men greit p møtes og se om man liker hverandre først og skal treffes igjen😅

• Liker 2
Skrevet

Ikke vet jeg hva den enkelte legger i det begrepet heller. Hva er å

være dominant..

• Liker 1
Skrevet
wandagirl skrev (21 minutter siden):

Generelt så starter varsellampene mine om han tar opp noe seksuelt før vi møtes, eller første date. For meg fremstår det useriøst og som at fokuset er der, eller at de er ute etter en ting.

Tenker det er fint å snakke om preferanser og alt det der, men greit p møtes og se om man liker hverandre først og skal treffes igjen😅

Litt uenig. Dersom bdsm er en avgjørende greie for denne daten så er det like greit at det kommer på bordet tidlig i bli-kjent-fasen. Det blir bare dumt om det blir et tema etter at de har fått god kjemi. Da er det ofte mye verre å bryte opp og de har begge brukt tid på noe som aldri kunne blitt noe av.

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg vært kvinne, ville jeg heller hatt en slave en som gjorde det jeg ville  i stedet for en tyran.

• Liker 2
Skrevet
wandagirl skrev (7 timer siden):

Ikke vet jeg hva den enkelte legger i det begrepet heller. Hva er å

være dominant..

Bareadvarer dere, en dominant av natur er en som ker od herske med et annet menneske

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det lurest å møtes via Fetlife. Da vet man at begge vet hva det går ut på, og er tent på det.

Anonymkode: 43e7b...347

Jeg føler ikke at "man vet hva det går utpå" i det hele tatt dersom "dom" er den eneste informasjonen. Egentlig mer skeptisk til å møte folk derfra fordi man veit ikke hvor drøye de er. 

Anonymkode: 9fa33...37f

• Liker 2
Skrevet

Hadde absolutt ikke datet videre, og hadde stusset på at du prøvde dating utenom Fetlife og liknende. 

Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot å utforske området, men vet ikke om jeg hadde likt at det alltid måtte være fullt 'show'.

Anonymkode: 66f50...19b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Litt uenig. Dersom bdsm er en avgjørende greie for denne daten så er det like greit at det kommer på bordet tidlig i bli-kjent-fasen. Det blir bare dumt om det blir et tema etter at de har fått god kjemi. Da er det ofte mye verre å bryte opp og de har begge brukt tid på noe som aldri kunne blitt noe av.

Vi kan godt være litt uenig, jeg har samme innstilling til dette som alt annet seksuelt. Må man ha det så travelt med å avklare slikt? Tenker ikke en time eller to er hverken bortkastet, eller nok til å sette igang de store følelsene. Men det er meg da😅

Skrevet
wandagirl skrev (1 time siden):

Vi kan godt være litt uenig, jeg har samme innstilling til dette som alt annet seksuelt. Må man ha det så travelt med å avklare slikt? Tenker ikke en time eller to er hverken bortkastet, eller nok til å sette igang de store følelsene. Men det er meg da😅

Helt enig. Synes hva man gjør i senga er for privat til at jeg diskuterer dette over meldinger med folk man aldri har møtt før. Det er ikke sånn at jeg sitter å avtaler å ha sex med fremmede. 

Anonymkode: 9fa33...37f

Skrevet
On 2/8/2022 at 5:58 PM, AnonymBruker said:

Nei, det er noe ytterst komisk over voksne folk som kaller seg selv for «dom». 

Anonymkode: 3ac2d...110

Snakk om kink shaming.

Anonymkode: 8ee72...b23

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Snakk om kink shaming.

Anonymkode: 8ee72...b23

Da får dere slutte med vanilla-shaminga. 

Må være lov å være uenige. 

Det er faktisk mest vanlig å ikke kombinere vold og makt med samleiet. 

Anonymkode: e088a...67e

Skrevet
On 2/8/2022 at 5:42 PM, AnonymBruker said:

Om daten hadde fortalt at h*n er Dom og bdsm måtte være en stor del av sexlivet. Og du selv ikke har noe erfaring. Har du fortsatt vært intrissert I å møtes ? 

Anonymkode: 3bfcd...e5c

Kommer helt an på hvor mye en "stor del" er. Håndjern/bundet fast, spanking ol. er greit. Går det langt over dette, så hadde jeg nok ikke vært så interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...