Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om daten hadde fortalt at h*n er Dom og bdsm måtte være en stor del av sexlivet. Og du selv ikke har noe erfaring. Har du fortsatt vært intrissert I å møtes ? 

Anonymkode: 3bfcd...e5c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er noe ytterst komisk over voksne folk som kaller seg selv for «dom». 

Anonymkode: 3ac2d...110

• Liker 10
Skrevet

Jeg veit jeg kunne ha likt en dom, men det kommer an på om jeg stoler på han og han er en snill fyr innerst inne. 

Anonymkode: 9fa33...37f

Skrevet

Nei, ikke for meg. Spesielt hvis han går etter nye og tar opp det fort. Et rødt flagg. 

Krever MYE tillit. 

Anonymkode: e088a...67e

• Liker 5
Skrevet

Synes det hadde vært flott at han tok det opp tidlig, om det er viktig for han. Så har jeg mulighet til å evt ikke gå på date 2.

Anonymkode: 80a43...776

Skrevet

Dette synes jeg det er riktig av både dominante og submissive å avklare ganske raskt slik at en kan finne noen å passe sammen med også på dette området av livet.

Kanskje vil den uerfarene prøve kanskje ikke.

Uansett må det bli den andre sitt valg og det krever tillit begge veier.

• Liker 2
Skrevet

Nja… jeg har alltid vært fascinert av bdsm selv om jeg ikke har noe erfaring å snakke om. Men jeg vet ikke om jeg ville vært sammen med en som MÅ ha det for å få det til å fungere. 

• Liker 3
Skrevet

Haha, nesten så jeg tror jeg vet hvem du snakker om. Selv om dette var helt generelt 😆

• Liker 2
Skrevet

Det lurest å møtes via Fetlife. Da vet man at begge vet hva det går ut på, og er tent på det.

Anonymkode: 43e7b...347

Skrevet

Varsellampe tenker jeg. Helt greit å tenne på bdsm og at han liker rollen som dom. Men hvis det er slik at sexlivet trolig kun kommer til å preges av det så viser det jo allerede nå at han setter sine seksuelle behov foran dine seksuelle behov. Og dersom bdsm er såpass viktig i livet hans at han allerede advarer deg mot at det er en stor del av han så kan det godt hende at han drar bdsm med seg i tide og utide.

• Liker 5
Skrevet
Luckiness skrev (8 minutter siden):

Varsellampe tenker jeg. Helt greit å tenne på bdsm og at han liker rollen som dom. Men hvis det er slik at sexlivet trolig kun kommer til å preges av det så viser det jo allerede nå at han setter sine seksuelle behov foran dine seksuelle behov. Og dersom bdsm er såpass viktig i livet hans at han allerede advarer deg mot at det er en stor del av han så kan det godt hende at han drar bdsm med seg i tide og utide.

Skal en ikke sette egne seksuelle behov først?

Vil ikke si det er en varsellampe, det er jo en fetish og en sterk seksuell preferanse, og flott han er ærlig med det tidlig. Om du ikke liker det, så er det jo bare å gå videre etter daten. 

Om han hadde latt henne få prøve, kun for å tilfredsstille han....der hadde vært en varsellampe. 

Anonymkode: 80a43...776

• Liker 1
Skrevet
miss summers skrev (23 minutter siden):

Haha, nesten så jeg tror jeg vet hvem du snakker om. Selv om dette var helt generelt 😆

Kansje det er samme 😂 hvilket fylke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om daten hadde fortalt at h*n er Dom og bdsm måtte være en stor del av sexlivet. Og du selv ikke har noe erfaring. Har du fortsatt vært intrissert I å møtes ? 

Hva mener de med "dominant"? Er et SM? Eller er det bare at de liker å være den mest aktive i senga? 

Skrevet
miss summers skrev (31 minutter siden):

Akkurat samme tenkte jeg! 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kansje det er samme 😂 hvilket fylke? 

Viken, men pleide vel være Østfold ;) 

Skrevet
Lillpia skrev (2 minutter siden):

Akkurat samme tenkte jeg! 😅

Enkelte menn tror de er dom, og så er de bare jævla kontrollerende og teit. Han her skal man styre unna 😆

• Liker 4
Skrevet
miss summers skrev (6 minutter siden):

Viken, men pleide vel være Østfold ;) 

Ikke samme da vertfall😆 Nord her. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ikke samme da vertfall😆 Nord her. 

Kanskje han har flytta 😂

Skrevet

Å være kontrollerende er et rødt flagg . Å gå ut å si at du er dominant er å si rett ut at du liker å være kontrollerende. 

Finnes noen ordentlige som gjør det trygt, men også mange som ikke gjør det. Som bare vil ha en unnskyldning til å skade kvinner. 

BDSM språket har gjort om noe som burde vært et rødt flagg, et ønske om å kontrollere og dominere, til noe sexy. Når det ofte et veldig skummelt trekk.

For hva er motivet bak? 

Anonymkode: e088a...67e

Skrevet

Nei. En stor deal breaker for min del.

Folk som driver med bdsm går sjeldent rundt og kaller seg for dom.

Om de gjør det har jeg av erfaring lært at de bare er drittsekker som liker å være teit og kaller det for bdsm.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...