Gå til innhold

Nabo som puler høylydt!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det spiller ingen rolle om de har sex, ser film eller synger karaoke. Man skal ha respekt for andre mennesker. Klarer man ikke det bør man flytte ut i skauen eller noe.

Anonymkode: 190a8...1e8

Ja, ja, ja, bare ring snuten om anmeldelse for bråk og under samtalen kommer det frem at det er snakk om klaging på puling...

O.G. skrev (7 minutter siden):

Da kan de faktisk anmelde deg for brudd på deres privatlivs fred.

Det er lov å ta opptak i egen bolig. Når disse lager såpass med lyder at man kan ta opptak av det fra egen bolig så er det ikke noe brudd.

Anonymkode: 6a906...b51

• Liker 5

Det spiller ingen rolle om de har sex, ser film eller synger karaoke. Man skal ha respekt for andre mennesker. Klarer man ikke det bør man flytte ut i skauen eller noe.

Blir mange som skal ut i skogen da hvis man ikke kan se film eller ha sex i egen bolig etter 23:00😜

• Liker 1

Annonse

O.G. skrev (2 minutter siden):

Så du sammenligner sex med tubaspilling også nå.

Ja, det er da ingen forskjell.  Begge deler er bråk.  Hvis du syns stønning, dunking og hyling halve natta er greit må du jo syntes tubaspilling er innafor også. 

• Liker 9
  • Nyttig 1

Ring politiet. Ikke si at naboen har høylytt sex, bare klag på nabobråk. At du hører roping og dunkelyder og er bekymret. Hvis de driver med dop kan du jo si det også, hvis du vil være ekstra kjip.

Anonymkode: ac7f2...446

• Liker 13
  • Nyttig 2
Enmanelskeråhate skrev (Akkurat nå):

Blir mange som skal ut i skogen da hvis man ikke kan se film eller ha sex i egen bolig etter 23:00😜

Nemlig.

"Snuten". Akkurat.

Gå å klag til dem om naboens puling du.

Enmanelskeråhate skrev (20 timer siden):

Tipper de på 112 har det gøy i hvertfall; naboen puler kom øyeblikkelig😂

O.G. skrev (20 timer siden):

Så du sammenligner sex med tubaspilling også nå.

Ringer ikke 112, les innlegget på nytt. Det står 02800. Jeg ringte de igjen nå og de ba meg ringe hver eneste gang det skjer, fordi de loggfører det, også skal de komme med en gang de har en ledig patrulje. Tydeligvis er det flere av dere som ikke skjønner alvorligheten av en person som ikke får sove, som derretter skal på en samfunnskritisk jobb i ambulansen.

Anonymkode: e960b...1c3

Endret av Elaine Marley
  • Liker 14
Just now, Enmanelskeråhate said:

Du skjønner vel kanskje selv forskjellen mellom å se film/ha sex med et akseptabelt lydnivå, og det å holde naboene våkne hele natten?

• Liker 9
O.G. skrev (7 minutter siden):

Hvem vil bo et sted hvor det ikke er lov å pule etter klokken 23?

Når sa jeg at jeg vil bo her? Skrev at vi prøver å finne hus. Du er bare ute etter å lage kvalme du. 

• Liker 5

Annonse

Annonse
O.G. skrev (9 minutter siden):

Hvem vil bo et sted hvor det ikke er lov å pule etter klokken 23?

Fullt lov å ha sex, men man trenger ikke rope. Ødelegger det sjarmen kan man bo litt landlig til i enebolig hvor man kan skrike til krampa tar en. 

• Liker 7
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ringer ikke 112, les innlegget på nytt. Det står 02800. Jeg ringte de igjen nå og de ba meg ringe hver eneste gang det skjer, fordi de loggfører det, også skal de komme med en gang de har en ledig patrulje. Tydeligvis er det flere av dere som ikke skjønner alvorligheten av en person som ikke får sove, som derretter skal på en samfunnskritisk jobb i ambulansen.

Folk er egoistiske drittsekker, det ser du av noen av svarene du har fått.

De som mener dette er greit har ikke jobb, venner eller familie å ta vare på så de klarer seg uten søvn.

Bra at politiet er enig med deg, klart det er brudd på borettslagets regler. Brytes disse mer enn 3 ganger kan man bli tvunget til å flytte.

Stå på ditt!

Anonymkode: 6a906...b51

Endret av Elaine Marley
  • Liker 10

Hadde en sånn nabo en gang - var ganske slitsomt å høre på dem hver eneste kveld. 

Ta det opp med borettslaget først, det er de som kan evt. kaste dem ut for stadig brudd på reglene. 

Anonymkode: 4cc31...195

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...