AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #41 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Få deg ørepropper. Anonymkode: 5c14f...3e4 Har jo ørepropper, men hjelper lite uansett. Og skal man virkelig være nødt til å bruke ørepropper hver bidige natt fordi naboen ikke tar hensyn? Hva feiler det folk... Anonymkode: e960b...1c3 16
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #42 Skrevet 8. februar 2022 Jeg fikk en lapp i posten med "SENGA DI KNIRKER" pluss et par anonyme oppringinger som forstyrret akten. Ante ikke at det var såpass lytt, så etter det fikk vi skrudd til senga og gjort den knirkeløs. Anonymkode: 77e24...134 4
AprilLudgate Skrevet 8. februar 2022 #43 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Kristenmann skrev (18 minutter siden): Meld dere inn i Huseiernes Landsforbund og få en advokat på saken 😉 Mja, det hadde ikke jeg gjort - heller ikke skriftlig klage til borettslag. De har vist de gir faen, og om man går videre med det kan det bli trøblete om man skal selge boligen senere. Da nytter det ikke å si at man ikke var vesentlig plaget hver dag. Så: jeg hadde skaffet meg en høyttaler, og satt et feste opp til deres tak der soverommet er. Så hadde jeg kjørt Burzum hver bidige morgen kl 05. Hadde også tatt opptak av luggingen deres, og kjørt den på høyttaler mens vi var på jobb Gjerne valgt opptak hvor de sier navn osv. Så hadde jeg kjørt høyttaleren på hver gang de hadde sex, gjerne noe enormt lite sexy musikk som Knudsen og Ludvigsen eller noe sånt. Endret 8. februar 2022 av Fløff 3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #44 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jo, hun har salong av noe slag og han er snekker. Men det stopper ikke dem. De driver med dop også, lukter hasj i oppgangen hver dag... Anonymkode: e960b...1c3 Da nevner du det med hasjen neste gang du ringer politiet. Da bør de dukke opp. Og så sender du skriftlig klage til styret i borettslaget, selv om det er slekta til naboen. Anonymkode: 44f0e...ead 11
Enmanelskeråhate Skrevet 8. februar 2022 #45 Skrevet 8. februar 2022 Herregud, ringe politiet fordi noen puler ? Lev med det, flytt eller lydisoler. Er vel ikke naboens skyld at dere bor i noe gammel drit som aldri skulle vært godkjent som flermannsbolig? 1 1
Frank Franke Skrevet 8. februar 2022 #46 Skrevet 8. februar 2022 Du har gjort ditt så langt, og er det slik du beskriver må du politianmelde det! Bortsett gravfeltet virker det som de har det fint sammen da, naboene dine!
Gjest Kristenmann Skrevet 8. februar 2022 #47 Skrevet 8. februar 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): Mja, det hadde ikke jeg gjort - heller ikke skriftlig klage til borettslag. De har vist de gir faen, og om man går videre med det kan det bli trøblete om man skal selge boligen senere. Da nytter det ikke å si at man ikke var vesentlig plaget hver dag. Så: jeg hadde skaffet meg en høyttaler, og satt et feste opp til deres tak der soverommet er. Så hadde jeg kjørt Burzum hver bidige morgen kl 05. Hadde også tatt opptak av luggingen deres, og kjørt den på høyttaler mens vi var på jobb Gjerne valgt opptak hvor de sier navn osv. Vel, det pleier som regel å bli andre boller når det ramler ned et brev fra en advokat .....
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #48 Skrevet 8. februar 2022 Eller kanskje ikke klage skriftlig hvis dere skal selge, og kan risikere å få klager av kjøper senere. Anonymkode: 44f0e...ead 2
AprilLudgate Skrevet 8. februar 2022 #49 Skrevet 8. februar 2022 Kristenmann skrev (1 minutt siden): Vel, det pleier som regel å bli andre boller når det ramler ned et brev fra en advokat ..... Mja, men det gjør det garantert når de skal selge selv. Jeg hadde gått for MASSIV avbryting av ligginga frem til jeg flyttet selv. Og spille opptakene utover nabolaget 😎
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #50 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kjøp en falsk Oscar statuet og legg ved et brev hvor "Vinneren av årets "faking" går til nabo i leilighet ..." Anonymkode: b4cdd...5cc Nå lo jeg 😂 Anonymkode: 2fcc1...4ad
Enmanelskeråhate Skrevet 8. februar 2022 #51 Skrevet 8. februar 2022 Kristenmann skrev (2 minutter siden): Vel, det pleier som regel å bli andre boller når det ramler ned et brev fra en advokat ..... Tviler på at puling er overskridelse av alminnelig nattero, tror TS burde roe ned her altså 1
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #52 Skrevet 8. februar 2022 Fløff skrev (1 minutt siden): Mja, men det gjør det garantert når de skal selge selv. Jeg hadde gått for MASSIV avbryting av ligginga frem til jeg flyttet selv. Og spille opptakene utover nabolaget 😎 Da kan de faktisk anmelde deg for brudd på deres privatlivs fred.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #53 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Takk, har snakket med en nabo fra et annet bygg som hadde samme problem (med sin egen nabo) og hun sendte klage til borettslaget, men fikk ikke hjelp. Og problemet er at dette stedet er så sykt innavla at alle er i familie med alle, styrer i borettslaget er familie med min sexgale nabo så tviler på at det gjør noe forskjell 😒 Anonymkode: e960b...1c3 Ta kontakt med styret likevel. Ring politiet hver natt, de kommer tilslutt. Eller så anmelder du naboene. Ta opp lydene på bånd. Ring på konstant mens de holder på. La lyder når dere står opp kl.05! Dette naboen gjør er brudd på vedtektene og skal få konsekvenser. Anonymkode: 6a906...b51 5
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #54 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta kontakt med styret likevel. Ring politiet hver natt, de kommer tilslutt. Eller så anmelder du naboene. Ta opp lydene på bånd. Ring på konstant mens de holder på. La lyder når dere står opp kl.05! Dette naboen gjør er brudd på vedtektene og skal få konsekvenser. Anonymkode: 6a906...b51 Hvem vil bo et sted hvor det ikke er lov å pule etter klokken 23?
Djungelvrål Skrevet 8. februar 2022 #55 Skrevet 8. februar 2022 (endret) Enmanelskeråhate skrev (4 minutter siden): Tviler på at puling er overskridelse av alminnelig nattero, tror TS burde roe ned her altså SÅ det ville vært greit om jeg hadde spilt tuba eller sang opera halve natta i leil. under deg? Det blir jo det sammen. Ta opp mange opptak TS, og anmeld. Dette trenger du ikke finne deg i. Endret 8. februar 2022 av Djungelvrål 13
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #56 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jo, hun har salong av noe slag og han er snekker. Men det stopper ikke dem. De driver med dop også, lukter hasj i oppgangen hver dag... Anonymkode: e960b...1c3 Da ringer du politiet. Anonymkode: 6a906...b51 1
Enmanelskeråhate Skrevet 8. februar 2022 #57 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ta kontakt med styret likevel. Ring politiet hver natt, de kommer tilslutt. Eller så anmelder du naboene. Ta opp lydene på bånd. Ring på konstant mens de holder på. La lyder når dere står opp kl.05! Dette naboen gjør er brudd på vedtektene og skal få konsekvenser. Anonymkode: 6a906...b51 Tipper de på 112 har det gøy i hvertfall; naboen puler kom øyeblikkelig😂 1 1
Enmanelskeråhate Skrevet 8. februar 2022 #58 Skrevet 8. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): SÅ det ville vært greit om jeg hadde spilt tuba eller sunget opera halve natta i leil. under deg? Ta opp mange opptak TS, og anmeld. Dette trenger du ikke finne deg i. Nei, det er nok over alminnelig nattero 1
Gjest O.G. Skrevet 8. februar 2022 #59 Skrevet 8. februar 2022 Djungelvrål skrev (1 minutt siden): SÅ det ville vært greit om jeg hadde spilt tuba eller sunget opera halve natta i leil. under deg? Ta opp mange opptak TS, og anmeld. Dette trenger du ikke finne deg i. Så du sammenligner sex med tubaspilling også nå.
Gjest Kristenmann Skrevet 8. februar 2022 #60 Skrevet 8. februar 2022 O.G. skrev (2 minutter siden): Hvem vil bo et sted hvor det ikke er lov å pule etter klokken 23? Her er det vel ikke snakk om at det ikke er lov til å pule, men rett og slett å ta hensyn til naboene og knulle med mindre lyd.... 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå