Mozart73 Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Testet pos søndag kveld. Har 3 vaksine doser. Har hatt hodepine av og på første dagen, deretter litt grums I halsen, hoste og tett. Etter lunch i dag føler jeg meg verre. Jeg har fått frysninger (men ingen feber), har litt magevondt og diaré . Jeg blir tungpustet av å gå opp trappa på do, men drt er vel fordi jeg allerede er så tett. Jobber I barnehage, og er ferdig med isolasjon torsdag kveld. Hadde forventet en forbedring nå, men opplever det som forverring. Flere som blir verre underveis før de blir bedre? Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde hatt det uten vaksiner når det er såpass mer 3 dose i kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KvinneguidenBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Mozart73 skrev (4 timer siden): Testet pos søndag kveld. Har 3 vaksine doser. Har hatt hodepine av og på første dagen, deretter litt grums I halsen, hoste og tett. Etter lunch i dag føler jeg meg verre. Jeg har fått frysninger (men ingen feber), har litt magevondt og diaré . Jeg blir tungpustet av å gå opp trappa på do, men drt er vel fordi jeg allerede er så tett. Jobber I barnehage, og er ferdig med isolasjon torsdag kveld. Hadde forventet en forbedring nå, men opplever det som forverring. Flere som blir verre underveis før de blir bedre? Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde hatt det uten vaksiner når det er såpass mer 3 dose i kroppen Ja. Syk i 3 uker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetheaven Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 Ja. Jeg ble verre også. Var ille første dagene, så kjennes det mildere ut, og pottetett og vondt å puste de neste dagene. Hadde det som deg, frysninger som kom og gikk og feber opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hunderrederre Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvorfor tør du ikke tenke på hvordan du hadde blitt uten vaksiner? Hva er det som får deg til å tro at du hadde vært så mye dårligere hvis du ikke hadde tatt de? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Berry Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Symptomer onsdag, test positiv på fredag… ble bedre på søndag-tirs. Plutselig dårlig med magevondt/diaré og slapp i ettermiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 hunderrederre skrev (23 minutter siden): Hvorfor tør du ikke tenke på hvordan du hadde blitt uten vaksiner? Hva er det som får deg til å tro at du hadde vært så mye dårligere hvis du ikke hadde tatt de? Uvaksinerte blir i større grad , mer alvorlig syke og har også langt høyere risiko for long covid, , så ja dert er rimelig å tenke at hun hadde blitt enda sykere uten beskyttelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gakk Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg er nesten frisk nå og det 2.5 uker siden jeg ble syk, men hoster fortsatt og blir sliten veldig fort, må legge meg ned og sove på ettermiddagen. Fullvaksinert, men har astma, så det tar litt tid dette her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg