Gå til innhold

Burde jeg ikke bli bedre etterhvert?

Mozart73

Anbefalte innlegg

Testet pos søndag kveld. Har 3 vaksine doser. Har hatt hodepine av og på første dagen,  deretter litt grums I halsen,  hoste og tett. Etter lunch i dag føler jeg meg verre.  Jeg har  fått frysninger (men ingen feber), har litt magevondt og diaré . Jeg blir tungpustet av å gå opp trappa på do, men drt er vel fordi jeg allerede er så tett. Jobber I barnehage,  og er ferdig med isolasjon torsdag kveld. Hadde forventet en forbedring nå, men opplever det som forverring.  

Flere som blir verre underveis før de blir bedre? Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde hatt det uten vaksiner når det er såpass mer 3 dose i kroppen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mozart73 skrev (4 timer siden):

Testet pos søndag kveld. Har 3 vaksine doser. Har hatt hodepine av og på første dagen,  deretter litt grums I halsen,  hoste og tett. Etter lunch i dag føler jeg meg verre.  Jeg har  fått frysninger (men ingen feber), har litt magevondt og diaré . Jeg blir tungpustet av å gå opp trappa på do, men drt er vel fordi jeg allerede er så tett. Jobber I barnehage,  og er ferdig med isolasjon torsdag kveld. Hadde forventet en forbedring nå, men opplever det som forverring.  

Flere som blir verre underveis før de blir bedre? Tør ikke tenke på hvordan jeg hadde hatt det uten vaksiner når det er såpass mer 3 dose i kroppen 

Ja. Syk i 3 uker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg ble verre også. Var ille første dagene, så kjennes det mildere ut, og pottetett og vondt å puste de neste dagene. Hadde det som deg, frysninger som kom og gikk og feber opp og ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør du ikke tenke på hvordan du hadde blitt uten vaksiner? Hva er det som får deg til å tro at du hadde vært så mye dårligere hvis du ikke hadde tatt de?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer onsdag, test positiv på fredag… ble bedre på søndag-tirs. Plutselig dårlig med magevondt/diaré og slapp i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hunderrederre skrev (23 minutter siden):

Hvorfor tør du ikke tenke på hvordan du hadde blitt uten vaksiner? Hva er det som får deg til å tro at du hadde vært så mye dårligere hvis du ikke hadde tatt de?

Uvaksinerte blir i større grad , mer alvorlig syke  og har også langt høyere risiko for long covid, , så ja dert er rimelig å tenke at hun hadde blitt enda sykere uten beskyttelse. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nesten frisk nå og det 2.5 uker siden jeg ble syk, men hoster fortsatt og blir sliten veldig fort, må legge meg ned og sove på ettermiddagen. Fullvaksinert, men har astma, så det tar litt tid dette her. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...