AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #1 Del Skrevet 8. februar 2022 Hvilken øvelse synes du er god, som man kan gjøre uten noe utstyr eller med enkelt utstyr som matte, en vegg, strikk, m.m.? Anonymkode: 397e1...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #2 Del Skrevet 8. februar 2022 Anbefaler å kjøpe en enkel vektstang (finnes sett å få kjøpt til 7-800 kr) og justerbare manualer, de tar lite plass, er rimelige og man kan bruke de til SÅ mye. Mine favoritter å gjøre med kun matte, kroppsvekt og enkle vekter hjemme er: Hip thrusts: Har vektstang eller bare platene på magen og bruker sofaen til støtte, fantastisk for rumpe og lår Push ups Bicep curl Tricep push ups Knebøy med vektstang på ryggen Markløft med vektstang, fantastisk for ryggen Liker egentlig ingen mageøvelser, så blir stort sett crunches Anonymkode: e7748...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #3 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Anbefaler å kjøpe en enkel vektstang (finnes sett å få kjøpt til 7-800 kr) og justerbare manualer, de tar lite plass, er rimelige og man kan bruke de til SÅ mye. Mine favoritter å gjøre med kun matte, kroppsvekt og enkle vekter hjemme er: Hip thrusts: Har vektstang eller bare platene på magen og bruker sofaen til støtte, fantastisk for rumpe og lår Push ups Bicep curl Tricep push ups Knebøy med vektstang på ryggen Markløft med vektstang, fantastisk for ryggen Liker egentlig ingen mageøvelser, så blir stort sett crunches Anonymkode: e7748...251 Bør man ikke ha ordentlige matter og greier for å bruke de? Har sett for meg at det er risiko for skade på gulv og sånt i stua 😛 Anonymkode: 397e1...5ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #4 Del Skrevet 8. februar 2022 Utfall med bakerste benet på en stol/sofa Anonymkode: 2e227...fb8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #5 Del Skrevet 9. februar 2022 Planken! Hater den i starten men nå som jeg har gjort den endel og kjenner hvordan den trener hele kroppen så elsker jeg den. Anonymkode: 7f7e0...9f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 9. februar 2022 #6 Del Skrevet 9. februar 2022 Bein: bulgarsk splittbøy (kan gjøres ekstra sakte og med stopp i bunnen for å bli tyngre uten ekstra vekt, eller gjøre dem med hopp) rygg (&biceps) - chins (eventuelt roing i slynger/ringer/ med strikk, med supinert eller nøytralt grep for å treffe bipceps) Bryst & triceps - Pushups, dips, Skuldre (& triceps) -pike-pushup, håndstående - statisk, eller med en pushup, eller løfte en og en arm. (med utstyr: skulderpress med stang, kettlebell, manual, strikk) Rumpe (&hamstings) - Glute bridge, eventuelt med ett ben og gjerne litt elevert. Hamstring - nordic hamstring Core - hollow rock, V-ups, planke med senking/heving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2022 #7 Del Skrevet 12. februar 2022 Stå på alle fire å gjøre eselspark bak og til siden, man kjenner det definitivt i rumpa🙌🏽 Anonymkode: 977d5...975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå