Ariannah Skrevet 21. august 2022 #21 Del Skrevet 21. august 2022 Min nye favoritt i MAR nå er Taralina! For ei artig dame 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 21. august 2022 #22 Del Skrevet 21. august 2022 Enig i at Tara Lina passer perfekt inn! Er det mulig at de skal bytte Anders ut med henne mon tro? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2022 Forfatter #23 Del Skrevet 22. august 2022 Ariannah skrev (På 21.8.2022 den 10.41): Min nye favoritt i MAR nå er Taralina! For ei artig dame 😄 Hun er morsom ja 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. august 2022 Forfatter #24 Del Skrevet 22. august 2022 Polyester skrev (På 21.8.2022 den 17.07): Enig i at Tara Lina passer perfekt inn! Er det mulig at de skal bytte Anders ut med henne mon tro? Kunne jo vært en god ide for så vidt, Anders er jo den minst artige…🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariannah Skrevet 27. august 2022 #25 Del Skrevet 27. august 2022 Entern skrev (På 22.8.2022 den 17.57): Kunne jo vært en god ide for så vidt, Anders er jo den minst artige…🤔 Anders er jo aldri der, han er jo bare i L.A virker det som. Lurer fælt på hva han driver med der borte?! Håper nytt M.A.R-show live snart, siden jeg var i Spania sist gang 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 27. august 2022 Forfatter #26 Del Skrevet 27. august 2022 Ariannah skrev (Akkurat nå): Anders er jo aldri der, han er jo bare i L.A virker det som. Lurer fælt på hva han driver med der borte?! Håper nytt M.A.R-show live snart, siden jeg var i Spania sist gang Ja det er sant savner han litt faktisk Ja nytt live show hadde vært gøy!! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #27 Del Skrevet 16. oktober 2022 Polyester skrev (På 16.2.2022 den 16.11): Liker de nye vikarene og spesielt Arash, han får meg til å le. Ellers er Galvan favoritten min, han er vimsete men sier veldig mye fornuftig. MAR er det beste på NRK radio nå med unntak av Berrum og Beyer Snakker om Greier. Berrum og Beyer er mer min humor og min type innhold, men det at MAR kommer fire ganger i uka er helt topp for et podcast-avhengig individ som meg selv. Har også blitt fan av Berrum & Beyer 😀😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå