AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Dette er til de som vanligvis ikke har evner til å kommunisere med den andre siden. Har du noen gang opplevd at noen fra den andre siden har forsøkt å kontakte deg? På hvilken måte? Hva ville ånden si? Anonymkode: f8530...670 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Flere ganger. Leker med demoner bro. Serr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette er til de som vanligvis ikke har evner til å kommunisere med den andre siden. Har du noen gang opplevd at noen fra den andre siden har forsøkt å kontakte deg? På hvilken måte? Hva ville ånden si? Anonymkode: f8530...670 De kommer gjerne via drømmer . ( i mitt tilfelle ) . Et par ganger jeg har lurt på ting å har tenkt mye på det . Så har svaret gjerne kommet i form av at jeg drømmer de sier noe, eller gjør noe spesielt ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Del Skrevet 7. februar 2022 Nå har jeg alltid kjent noe jeg da, selvom du ville høre fra det motsatte. Her får jeg via tall. For eks symmentrisk kl slett som 22:22, 11:11 osv. Har også sett skygger, kjent kulde, røykelukt osv. Anonymkode: 91fb3...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #5 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg har opplevd flere ting som for så vidt kan bli tolket av noen som at noen forsøker å kontakte meg - hørt stemmer, kjent at noen lugget meg litt i håret, sett en svart figur, fått parfymelukt i ansiktet, hørt stemmer med tydelige beskjeder på opptak, sett veldig personlige plott med referanser til forskning tegnet tydelig i skyene og tok bilde av det, blitt vekket av at noen banker på døra når det ikke er noen her... men synes det er vanskelig å få meg selv til å tro helt på sånne ting 😛 Anonymkode: 8a59f...09a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heydayotheinterweb Skrevet 8. februar 2022 #6 Del Skrevet 8. februar 2022 Ja, jeg har hatt en del merkelige opplevelser opp gjennom årene. Senest i sommer da jeg våkna og lå våken i senga i ca 1 min og tenkte: "Nei, jeg får vel stå opp" og hørte noen rope navnet mitt helt klart og tydelig inni rommet jeg var i. Men det var ingen der. Tanta mi hadde lagt på røret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. februar 2022 #7 Del Skrevet 8. februar 2022 Ikke som jeg vet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #8 Del Skrevet 8. februar 2022 NiceOrNothing skrev (16 timer siden): De kommer gjerne via drømmer . ( i mitt tilfelle ) . Et par ganger jeg har lurt på ting å har tenkt mye på det . Så har svaret gjerne kommet i form av at jeg drømmer de sier noe, eller gjør noe spesielt ☺️ Hvordan kan du skjelne mellom vanlige drømmer, og disse budskapene du får fra andre siden? Det er mye jeg lurer på som underbevisstheten min kan jobbe med om natta og svaret plutselig dukker opp. Men jeg anser det ikke som beskjeder fra andre siden av den grunn. Anonymkode: 99fb7...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 8. februar 2022 #9 Del Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan kan du skjelne mellom vanlige drømmer, og disse budskapene du får fra andre siden? Det er mye jeg lurer på som underbevisstheten min kan jobbe med om natta og svaret plutselig dukker opp. Men jeg anser det ikke som beskjeder fra andre siden av den grunn. Anonymkode: 99fb7...dfb Fordi jeg aktivt spør dem. Sier bare ut i luften det jeg lurer på. Å har jeg da en drøm , som gir svar på det jeg har spurt om eller lurt på , tenker jeg det er dem. Det er min tro / overbevisning . Forventer ikke at alle skal oppleve det må samme måte ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå