Dina87 Skrevet 7. februar 2022 #1 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei, barnet mitt har testet positivt. Jeg har negativ test og ingen symptomer. Kan jeg gå på jobb da, eller er jeg i karantene/ isolasjon? Har 3 vaksiner… synes det er vanskelig å forstå alle regler som endrer seg hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7. februar 2022 #2 Del Skrevet 7. februar 2022 Du må teste deg hver dag før jobb i minst 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 7. februar 2022 #3 Del Skrevet 7. februar 2022 Fjugur skrev (3 minutter siden): Du må teste deg hver dag før jobb i minst 5 dager Nei, fra Helsenorge: Kravet om daglig testing eller smittekarantene er opphevet. Husstandsmedlemmer og tilsvarende nære til en smittet bør uansett teste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 7. februar 2022 #4 Del Skrevet 7. februar 2022 Dina87 skrev (3 timer siden): Hei, barnet mitt har testet positivt. Jeg har negativ test og ingen symptomer. Kan jeg gå på jobb da, eller er jeg i karantene/ isolasjon? Har 3 vaksiner… synes det er vanskelig å forstå alle regler som endrer seg hele veien. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/befolkningen/narkontakter-og-smittekarantene/ Du anbefales å teste deg hver dag i 5 dager. Får du symptomer er det ikke lenger en anbefaling - da står det at du skal teste deg og du skal holde deg hjemme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg