lillevill Skrevet 9. februar 2022 #21 Skrevet 9. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 10.34): jeg var på date i helga og burde jo for all del ikke vært på overnattingsdate. Det skjønner jeg. Jeg kjente han jeg var på date med fra før av så følte meg ganske trygg. Kjenner hele familien hans også. Så kommer det da, vi drakk vin og hadde en hyggelig middag. Samtalene var kjempefine. Jeg hadde sagt fra før av at jeg ikke kan ha sex med han ikke pga at sex ikke skal være på daten, men pga noen undersøkelser jeg hadde hatt som gjorde at jeg ikke kunne ha sex på over en uke. Det var han helt klar på det skulle vi ikke. Etter hvert som det ble mer alkohol så skjer jo ting og vi begynte å kline og tafse. Jeg var fremdeles helt klar på at vi ikke skulle ha sex med penetrering. Så skjer det da - fristelsen ble for stor at han måtte bare ha den litt inn. Jeg sa nei og så etterhvert ble jeg med på det. Vet jo at jeg var fullstendig med på det selv så det er jo ikke noe galt sånn sett. Men dagen etterpå og nå idag så sitter jeg med så vondt følelse i meg. Føler liksom at grensene mine ble tråkket over og jeg ikke ble respektert. Skjønner jo at ting skjer når man har drukket så er ikke det. Men har totalt avsmak på hele fyren. Han sender meg masse meldinger om at jeg er så fantastisk osv, men orker ikke å svare. Føler grensene mine ble brutt selv om jeg var med på det selv. Og jeg har bare meg selv å takke for jeg kunne vært mye klarere. Synes det er noen røde flagg her ja. Han var ikke oppmerksom i det hele tatt på at du hadde hatt undersøkelse og ikke burde hatt sex? Synes en slik omsorg egentlig er helt Basic å ha. Har han snakket med deg om det? feks sagt at det var feil av han å presse deg. og lurt på hvordan det går. Det er veldig vanlig å ha omtanke for andre. Synes du skal vurdere dette godt. Husk at en "kvelerslange" ikke vil gi en "vennlig klem". Den går inn for å ta den som den vil ha. Man kan ikke forandre sånne selvopptatte mennesker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå