AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #1 Skrevet 7. februar 2022 jeg var på date i helga og burde jo for all del ikke vært på overnattingsdate. Det skjønner jeg. Jeg kjente han jeg var på date med fra før av så følte meg ganske trygg. Kjenner hele familien hans også. Så kommer det da, vi drakk vin og hadde en hyggelig middag. Samtalene var kjempefine. Jeg hadde sagt fra før av at jeg ikke kan ha sex med han ikke pga at sex ikke skal være på daten, men pga noen undersøkelser jeg hadde hatt som gjorde at jeg ikke kunne ha sex på over en uke. Det var han helt klar på det skulle vi ikke. Etter hvert som det ble mer alkohol så skjer jo ting og vi begynte å kline og tafse. Jeg var fremdeles helt klar på at vi ikke skulle ha sex med penetrering. Så skjer det da - fristelsen ble for stor at han måtte bare ha den litt inn. Jeg sa nei og så etterhvert ble jeg med på det. Vet jo at jeg var fullstendig med på det selv så det er jo ikke noe galt sånn sett. Men dagen etterpå og nå idag så sitter jeg med så vondt følelse i meg. Føler liksom at grensene mine ble tråkket over og jeg ikke ble respektert. Skjønner jo at ting skjer når man har drukket så er ikke det. Men har totalt avsmak på hele fyren. Han sender meg masse meldinger om at jeg er så fantastisk osv, men orker ikke å svare. Føler grensene mine ble brutt selv om jeg var med på det selv. Og jeg har bare meg selv å takke for jeg kunne vært mye klarere. Det er ikke det at jeg skal ha en diskusjon på det med grenser, men trengte bare å si det høyt i anonym form for jeg tør faktisk ikke å si dette til venninne mine. Jeg er en kvinne som elsker sex og vanligvis ville jeg ikke tenkt mye på det men denne gangen føles det vondt og ekkelt. Anonymkode: 4d1a7...472 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #2 Skrevet 7. februar 2022 Hvis du ikke ville ha sex burde du ikke lagt opp til at alt skulle skje bortsett fra selve penetreringen. Du ble kåt og ville ha alt bortsett fra det viktigste for han. Her er dere omtrent like gode. Anonymkode: 5c21e...486 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #3 Skrevet 7. februar 2022 Jeg skjønner det, bare dropp fyren. Du sa nei og hadde vært tydelig da dere var edru også. Det var ikke greit det han gjorde. Anonymkode: 2a184...09d 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #4 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvis du ikke ville ha sex burde du ikke lagt opp til at alt skulle skje bortsett fra selve penetreringen. Du ble kåt og ville ha alt bortsett fra det viktigste for han. Her er dere omtrent like gode. Anonymkode: 5c21e...486 Ja, jeg kan være enig at jeg la opp til det også. Han fikk også alt, men det var av andre grunner at jeg bare ikke ville at penetreringen kunne skje. Det var ikke sånn at han ikke fikk noe. Han fikk masse. I etterkant sa han at det var ikke så viktig med penetreringen, men han hadde så lyst. Mener det hadde vært litt annerledes hadde jeg sagt nei når vi begynte å kose oss. Men her var det lenge før alkohol og før vi gjorde noe som helst så sa jeg at det måtte være sånn denne gangen. Hadde jo alle intensjoner om å møte han igjen. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg skjønner det, bare dropp fyren. Du sa nei og hadde vært tydelig da dere var edru også. Det var ikke greit det han gjorde. Anonymkode: 2a184...09d Ja, jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Men orker ikke helt tanken på han. Så har jo lyst til å ghoste, men det er jo så feil for det er ikke meg. Anonymkode: 4d1a7...472
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #5 Skrevet 7. februar 2022 Hvorfor i all verden skal du ghoste? Si det som det er eller finn på noe annet. Anonymkode: 5c21e...486 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Skrevet 7. februar 2022 Hva faen? Hadde ikke brukt noe mer tid på en slik grenseoverskridende drittsekk. Hvis ikke medisinsk årsak er god nok til å la være å presse seg på deg, hva er da? Tydeligvis bryr han seg ikke om hva du sier, og ikke om hva dere har avtalt. Han tar ikke nei for et nei, men mener det er et "ja hvis jeg stadig flytter grensen litt helt til det ikke er vits å si nei mer". "Måtte bare ha den inn litt" liksom, for en tufs. Anonymkode: f89b5...c01 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #7 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, jeg kan være enig at jeg la opp til det også. Han fikk også alt, men det var av andre grunner at jeg bare ikke ville at penetreringen kunne skje. Det var ikke sånn at han ikke fikk noe. Han fikk masse. I etterkant sa han at det var ikke så viktig med penetreringen, men han hadde så lyst. Mener det hadde vært litt annerledes hadde jeg sagt nei når vi begynte å kose oss. Men her var det lenge før alkohol og før vi gjorde noe som helst så sa jeg at det måtte være sånn denne gangen. Hadde jo alle intensjoner om å møte han igjen. Ja, jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Men orker ikke helt tanken på han. Så har jo lyst til å ghoste, men det er jo så feil for det er ikke meg. Anonymkode: 4d1a7...472 Du er en voksne person. Du må kunne stå for det du mener. Synes du det er vanskelig, så se på det som en øvelse! Å ghoste er feil på alle måter. Anonymkode: 549c1...601
sjonkelrolf Skrevet 7. februar 2022 #8 Skrevet 7. februar 2022 Men man skal ikke undervurdere effekten og inntrykket andre får av å si én ting og deretter gjøre noe annet. Altså, som TS forklarer sa hun til daten at hun ikke kunne ha sex. Det er greit nok. Problemet er at det etterpå skjer ting som peker mot at det nettopp blir sex, og TS er med på dette. Hun sier fortsatt "nei, det blir ikke penetrering". Men så skjer det likevel, og TS er fortsatt med på det. For den andre part blir dette ganske forvirrende. For da blir opplevelsen at TS sier en ting, men gjør noe annet. Da blir ord lite verdt. Jeg forsvarer på ingen måte at folk ikke respekterer andres grenser, det skal man selvfølgelig gjøre. Men en ting som blir problematisk her er at TS fremstår inkonsekvent når det kommer til hva hun sier og hva hun faktisk gjør i praksis. Og det kan gjøre at det blir vanskelig å vite hvor grensen går. Sitater som kanskje kan passe: "Se, men ikke røre... Røre, men ikke smake... Smake, men ikke svelge..." osv "Hodet sier nei, men kroppen sier ja" "Vi skal bare sove"... /* etter en stund, holder på som kaniner */ 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #9 Skrevet 7. februar 2022 Jeg forstår hvordan du har det, TS. Du kan jo sende meld og si det var hyggelig, men at du ønsker ikke å ta det noe videre derfra. Anonymkode: fd24b...5b4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #10 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): jeg var på date i helga og burde jo for all del ikke vært på overnattingsdate. Det skjønner jeg. Jeg kjente han jeg var på date med fra før av så følte meg ganske trygg. Kjenner hele familien hans også. Så kommer det da, vi drakk vin og hadde en hyggelig middag. Samtalene var kjempefine. Jeg hadde sagt fra før av at jeg ikke kan ha sex med han ikke pga at sex ikke skal være på daten, men pga noen undersøkelser jeg hadde hatt som gjorde at jeg ikke kunne ha sex på over en uke. Det var han helt klar på det skulle vi ikke. Etter hvert som det ble mer alkohol så skjer jo ting og vi begynte å kline og tafse. Jeg var fremdeles helt klar på at vi ikke skulle ha sex med penetrering. Så skjer det da - fristelsen ble for stor at han måtte bare ha den litt inn. Jeg sa nei og så etterhvert ble jeg med på det. Vet jo at jeg var fullstendig med på det selv så det er jo ikke noe galt sånn sett. Men dagen etterpå og nå idag så sitter jeg med så vondt følelse i meg. Føler liksom at grensene mine ble tråkket over og jeg ikke ble respektert. Skjønner jo at ting skjer når man har drukket så er ikke det. Men har totalt avsmak på hele fyren. Han sender meg masse meldinger om at jeg er så fantastisk osv, men orker ikke å svare. Føler grensene mine ble brutt selv om jeg var med på det selv. Og jeg har bare meg selv å takke for jeg kunne vært mye klarere. Det er ikke det at jeg skal ha en diskusjon på det med grenser, men trengte bare å si det høyt i anonym form for jeg tør faktisk ikke å si dette til venninne mine. Jeg er en kvinne som elsker sex og vanligvis ville jeg ikke tenkt mye på det men denne gangen føles det vondt og ekkelt. Anonymkode: 4d1a7...472 Du sa jo selv at du ble litt med på det. Du kan skylde på fyren alt du vil, men omstendighetene gjør det ikke det lett. Om han "var litt inni" betyr jo det at dere lå slik at dette var mulig. Dere var nakne og tafset. Du får ta lærdom neste gang. Mindre alkohol, annen setting, tydeligere grense som det er lettere å holde i praksis. Anonymkode: 3e4c9...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #11 Skrevet 7. februar 2022 Skjønner ikke denne fyren, du sugde han, men han var likevel ikke fornøyd uten å knulle deg? Skulle tro han regnet med det var det siste han gjorde. Anonymkode: b332a...6cd
Mona36 Skrevet 7. februar 2022 #12 Skrevet 7. februar 2022 Dette kjente jeg meg skremmende igjen i TS. Nesten så jeg har lyst til å spørre hvilken by du bor i...?
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #13 Skrevet 7. februar 2022 2 minutter siden, Mona36 said: Dette kjente jeg meg skremmende igjen i TS. Nesten så jeg har lyst til å spørre hvilken by du bor i...? Ikke si at du har registrert deg her fordi du nå tror du har møtt samme mann som da har en fetish for damer som nylig har vært til gynekologisk undersøkelse og ikke kan ha sex.. Anonymkode: 5c21e...486 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #14 Skrevet 7. februar 2022 sjonkelrolf skrev (19 minutter siden): Men man skal ikke undervurdere effekten og inntrykket andre får av å si én ting og deretter gjøre noe annet. Altså, som TS forklarer sa hun til daten at hun ikke kunne ha sex. Det er greit nok. Problemet er at det etterpå skjer ting som peker mot at det nettopp blir sex, og TS er med på dette. Hun sier fortsatt "nei, det blir ikke penetrering". Men så skjer det likevel, og TS er fortsatt med på det. For den andre part blir dette ganske forvirrende. For da blir opplevelsen at TS sier en ting, men gjør noe annet. Da blir ord lite verdt. Jeg forsvarer på ingen måte at folk ikke respekterer andres grenser, det skal man selvfølgelig gjøre. Men en ting som blir problematisk her er at TS fremstår inkonsekvent når det kommer til hva hun sier og hva hun faktisk gjør i praksis. Og det kan gjøre at det blir vanskelig å vite hvor grensen går. Sitater som kanskje kan passe: "Se, men ikke røre... Røre, men ikke smake... Smake, men ikke svelge..." osv "Hodet sier nei, men kroppen sier ja" "Vi skal bare sove"... /* etter en stund, holder på som kaniner */ Jeg er fullstendig klar at det er min feil og. Jeg skylder ikke bare på han. Det er vanskelig når man har alkohol innabords. Men følte jeg sa grensen min var veldig klar. Det var ikke at jeg tok sex av bordet. Det er jo mye man kan gjøre uten å faktisk penetrere. Men ja, man blir jo ivrig og med og grenser skyves på. Det er heller ikke alltid lett å gjøre noe mer enn å si nei og ¨å gå litt vekk. kan bare skylde på meg selv. Anonymkode: 4d1a7...472
sjonkelrolf Skrevet 7. februar 2022 #15 Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er fullstendig klar at det er min feil og. Jeg skylder ikke bare på han. Det er vanskelig når man har alkohol innabords. Men følte jeg sa grensen min var veldig klar. Det var ikke at jeg tok sex av bordet. Det er jo mye man kan gjøre uten å faktisk penetrere. Men ja, man blir jo ivrig og med og grenser skyves på. Det er heller ikke alltid lett å gjøre noe mer enn å si nei og ¨å gå litt vekk. kan bare skylde på meg selv. Anonymkode: 4d1a7...472 Men det hjelper ikke så mye når dine handlinger viser noe annet, nemlig at det var greit, til syvende og sist. Og det er en ting jeg ser på som et stort problem her, derfor blir det vanskelig å kun peke på den ene parten. For all del, han er ikke uten ansvar for episoden han heller, han hørte hva du sa og man kan absolutt argumentere for at han burde hatt det et stykke framover i hodet sitt. Det man gjør i praksis vektlegges utrolig mye mer enn det man sier. Og når det er inkonsistens mellom ord og handling, så ender man som regel med å se på hva personen gjør. Dessverre, i ditt tilfelle. Så er det opp til deg hva du gjør fremover. Om du kutter ham helt ut, om du vil snakke med ham om det (kanskje han innser at han hadde en viss skyld i det, og du får en beklagelse?) eller legge det bak deg og fortsette som før? Det er noe du må ta stilling til.
Mona36 Skrevet 7. februar 2022 #16 Skrevet 7. februar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke si at du har registrert deg her fordi du nå tror du har møtt samme mann som da har en fetish for damer som nylig har vært til gynekologisk undersøkelse og ikke kan ha sex.. Anonymkode: 5c21e...486 Det stemmer på en prikk AnonymBruker! 🙄 Neida, jeg reagerte vel mer på fremgangsmåte og argumentasjon for å overtale henne til å gi etter og ikke så mye på årsaken til at hun ikke ville - som i og for seg er irrelevant.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #17 Skrevet 7. februar 2022 13 minutter siden, Mona36 said: Det stemmer på en prikk AnonymBruker! 🙄 Neida, jeg reagerte vel mer på fremgangsmåte og argumentasjon for å overtale henne til å gi etter og ikke så mye på årsaken til at hun ikke ville - som i og for seg er irrelevant. Altså ikke ulikt en stor prosentandel av alle menn som prøver å få seg noe.. Anonymkode: 5c21e...486 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #18 Skrevet 7. februar 2022 Hva slags konsekvenser kan det få at du har hatt sex etter undersøkelsen? Er det på grunn av fare for infeksjon el.l.? Jeg tenker at selv om dere var/ble enige om å ha sex så er dette svært lite sympatisk oppførsel av ham. Jeg dater til sammenlikning en mann som ville minnet meg på at jeg ikke skulle bli penetrert dersom vi hadde vært i samme situasjon (og jeg ble ivrig). Han er så fin på å etterspørre mine behov hele tiden, akkurat like opptatt av det som jeg er av hans ønsker og behov. Enig i at du burde snakke med ham og finne ut hvordan han har det med hendelsen. Hvis du føler deg like dritt etter å ha snakket med ham synes jeg ikke du trenger å bruke mer tid på ham. Anonymkode: 48b5e...6a7 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #19 Skrevet 7. februar 2022 Dette er vanlig og det gjøres med mål og mening. Han visste hva han gjorde og ga faen i ditt nei. Aldri drikk med ukjente menn. Er så jævla trist, men vi har ikke noe valg hvis vi skal være trygge. Sexual coercion: Sexual coercion can be confusing and deeply distressing. You know what happened wasn’t right, but you might not fully understand how or why. You might even believe they couldn’t have assaulted you since you said “yes” in the end. Here’s one important thing to know, though: True consent is given voluntarily. If you only consent because you want the other person to stop pressuring or threatening you, you didn’t really consent. Coercion describes any attempt to control your behavior with threats or manipulation. Sexual coercion, then, happens when someone won’t accept “no” and continues to try to convince you to change your mind about engaging in sexual activity. Sometimes, coercion is pretty blatant. For example: “If you don’t have sex with me, I’ll tell everyone we’ve been having an affair.” Other times, it might take a more subtle form. For example: “Here, why don’t you have a glass of wine and get out of those work clothes, and we’ll just see what happens.” Coercion happens when someone wants you to consent when you’ve already said no or otherwise expressed disinterest. They might use threats, persuasion, and other tactics to get the outcome they want. https://www.healthline.com/health/sexual-coercion#coercion-defined Du ble lurt til å gjøre noe du ikke ville. Slett og blokk uten dårlig samvittighet. Anonymkode: ae512...bfc 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #20 Skrevet 8. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 19.24): Hva slags konsekvenser kan det få at du har hatt sex etter undersøkelsen? Er det på grunn av fare for infeksjon el.l.? Jeg tenker at selv om dere var/ble enige om å ha sex så er dette svært lite sympatisk oppførsel av ham. Jeg dater til sammenlikning en mann som ville minnet meg på at jeg ikke skulle bli penetrert dersom vi hadde vært i samme situasjon (og jeg ble ivrig). Han er så fin på å etterspørre mine behov hele tiden, akkurat like opptatt av det som jeg er av hans ønsker og behov. Enig i at du burde snakke med ham og finne ut hvordan han har det med hendelsen. Hvis du føler deg like dritt etter å ha snakket med ham synes jeg ikke du trenger å bruke mer tid på ham. Anonymkode: 48b5e...6a7 Dette! Anonymkode: 10870...61e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå