Gå til innhold

Kjenner du disse ordene?

Dubidu

Kjenner diu dissse ordene?   

330 stemmer

1. 1. hvislet ord kjenner d u best? Du legger noen i snøen, setter deg på dem, tar masse snø og...

• dynker dem
      166
    • døper dem
      38
    • kryner dem
      38
    • snøvasker dem
      30
    • baser dem
      58

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Se, hun døper'n noe skikkelig.   Hun forsynte seg mange ganger av snøen rundt oss.  Jeg lå  med nesa nedi snøen og hun gned snø rundt i hele fjeset mitt. ette først å ha dyttet snø inntil kinnene mine.  så tok hun flere never snø nedi nakken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Døppe - Bergen 

Anonymkode: bf28c...fd4

nesten døpe😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.. kastet seg over venninnen, veltet henne overende ved siden av meg, la seg over,  og krynte henne.  . brukte masse snø nå, hun snøvaska henne skikkelig.  en til som vasker

Endret av Dubidu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

døpekrig i gata... nå vasker jeg deg.... Jeg kjente hele kroppen hennes oppå ryggen min.  Jeg røvde å vri meg løs, men visste det var nytteløst. Hun lo en vill latter.  Tok en neve snø og.... vasket meg med den.  Men den rakk bare til litt av ansiktet, så hun tok mer og fortsatte. Og litt til...og litt til.  - Aiii.  

Endret av Dubidu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det lek og moro, eller bare plagsomt,når du tenker på det du har opplevd med dynking?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubidu skrev (På 26.5.2023 den 1.18):

hun satte seg og begravde hodet hennes i løssnø.  Gned godt

- nå blir det vasking.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ganske jevnt mellom de som døper og de som kryner.  vasking er det minst av.  det har nok med snømengden der ordene brukes.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da kryyner jeg  deg også -  jeg la henne i snøhaugen og drysset snø over henne.  Gned mange never inn i fjeset hennes. Snø i nakken også

Endret av Dubidu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...