AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #41 Del Skrevet 6. februar 2022 Jeg foreslår Ole Mikkel👶🏼 Anonymkode: f4373...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #42 Del Skrevet 6. februar 2022 Håkon Severin var flott! Anonymkode: c2620...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6. februar 2022 #43 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Listen, er ikke i rekkefølgen da, disse navnene er nesten likestilt for oss. Håkon Severin ( bestefaren til mannen som døde i sommer ) Ole Henrik ( fordi begge synes det er kjempe fint ) Sindre Alexander ( oppkalling etter min oldefar som het begge navnene og vi synes de er fine ) Bjørn Mikkel ( oppkalling etter min oldefar på mors siden og min samboers far, synes det passer ) Emil Johannes ( Emil het oldefaren min og Johannes liker begge kjempe godt ) Tim Daniel ( et navn vi begge synes var veldig fint ) Jørgen Mathias ( Oppkalling etter min pappa og farfar ) Vi har jentene Ida Helene og Nina Kristine , og begge er oppkalt etter oldemødre, bortsett fra Ida som vi likte godt. Anonymkode: 9c03e...2da Dere får vurdere om dere liker følgende best: HS OH SA BM EJ TD JM For de navnene var for lange til at kompisene kommer til å kalle han fullt navn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #44 Del Skrevet 7. februar 2022 Ole Henrik! Anonymkode: 81ea7...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #45 Del Skrevet 7. februar 2022 Ole Henrik likte jeg best sånn umiddelbart. De andre ble veldig tunge. Anonymkode: 84d35...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #46 Del Skrevet 7. februar 2022 Hei takk for alle svar. Det står nå mellom Ole Henrik, Emil J og Jørgen M Vi har litt tid enda og bestemme oss på, har termin 4 April . Vi tok vekk Tim Daniel fordi pappan ikke ville ha det likevel, Håkon Severin har vi bestemt oss for er veldig fint,men veldig mange Håkon mellom 0-3 her vi er fra og Sindre Alexander synes vi passet minst til jentene. Ole Henrik er et navn vi kommer til og bruke begge,mens Emil Johannes og Jørgen Mathias, vil vi bruke bare Emil eller Jørgen Anonymkode: 9c03e...2da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #47 Del Skrevet 7. februar 2022 Håkon Severin Anonymkode: 1ef0e...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #48 Del Skrevet 7. februar 2022 Nå er vel kanskje jeg litt gammal, men syns Severin igrunn ble oppbrukt av "Severin Suveren" Anonymkode: d186a...b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #49 Del Skrevet 7. februar 2022 Håkon severin. Likte ingen av de andre Anonymkode: ada60...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jenteanonym91 Skrevet 7. februar 2022 #50 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei takk for alle svar. Det står nå mellom Ole Henrik, Emil J og Jørgen M Vi har litt tid enda og bestemme oss på, har termin 4 April . Vi tok vekk Tim Daniel fordi pappan ikke ville ha det likevel, Håkon Severin har vi bestemt oss for er veldig fint,men veldig mange Håkon mellom 0-3 her vi er fra og Sindre Alexander synes vi passet minst til jentene. Ole Henrik er et navn vi kommer til og bruke begge,mens Emil Johannes og Jørgen Mathias, vil vi bruke bare Emil eller Jørgen Anonymkode: 9c03e...2da Synes det var fine vurderinger av dere 👍 Av disse har jeg Emil som favoritt, men alle 3 fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. februar 2022 #51 Del Skrevet 8. februar 2022 Problemet er når man skal oppkalle barn etter besteforeldre og oldeforeldre får man utdaterte navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. februar 2022 #52 Del Skrevet 8. februar 2022 Ville valgt Ole Henrik av disse, to fine navn og en kombinasjon som klinger godt. Flere av de andre navna var fine hver for seg, men veldig tunge kombinasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 8. februar 2022 #53 Del Skrevet 8. februar 2022 Jeg personlig syns Håkon Severin er det eneste som fungerer godt som dobbeltnavn. Og Ole Henrik, da, det er det jo mange som heter, men akkurat det var ikke noen favoritt hos meg. Om dere bare skulle hatt enkeltnavn, syns jeg Bjørn er et utrolig fint navn på en liten (og stor) gutt, men jeg syns ikke det var så bra sammen med Mikkel. Men som mange sier, det er jo dere som må like det, det spiller jo ingen rolle hva vi mener, smaken er jo så forskjellig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2022 #54 Del Skrevet 8. februar 2022 Nå som dere har 3 alternativer foreslår jeg at dere venter til fødselen. Til eldstemann sto vi mellom to navn fram til han ble født, og når han kom var han bare helt tydelig det ene navnet og ikke det andre. Anonymkode: 2b48c...eb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2022 #55 Del Skrevet 9. februar 2022 Likte ingen Anonymkode: ae12b...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #56 Del Skrevet 10. februar 2022 Navnet ble Jørgen Mathias Anonymkode: 9c03e...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #57 Del Skrevet 10. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 21.59): Listen, er ikke i rekkefølgen da, disse navnene er nesten likestilt for oss. Håkon Severin ( bestefaren til mannen som døde i sommer ) Ole Henrik ( fordi begge synes det er kjempe fint ) Sindre Alexander ( oppkalling etter min oldefar som het begge navnene og vi synes de er fine ) Bjørn Mikkel ( oppkalling etter min oldefar på mors siden og min samboers far, synes det passer ) Emil Johannes ( Emil het oldefaren min og Johannes liker begge kjempe godt ) Tim Daniel ( et navn vi begge synes var veldig fint ) Jørgen Mathias ( Oppkalling etter min pappa og farfar ) Vi har jentene Ida Helene og Nina Kristine , og begge er oppkalt etter oldemødre, bortsett fra Ida som vi likte godt. Anonymkode: 9c03e...2da Mathias Severin/ Severin Mathias - Da får dere oppkalling etter både far, bestefar og farfar. Anonymkode: ebe8c...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kankankan Skrevet 10. februar 2022 #58 Del Skrevet 10. februar 2022 Ole Henrik er vel det eneste som klinger bra sammen, resten ble litt urytmiske og vanskelige å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #59 Del Skrevet 10. februar 2022 Fine navn! Håkon Severin og Ole Henrik er mine favoritter Anonymkode: 587d2...11a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2022 #60 Del Skrevet 10. februar 2022 Brunello skrev (På 6.2.2022 den 23.37): Dere får vurdere om dere liker følgende best: HS OH SA BM EJ TD JM For de navnene var for lange til at kompisene kommer til å kalle han fullt navn. SA er jo forkortelsen mange bruker for spontanabort,. Så det er i hvert fall ikke bra. Anonymkode: 0a842...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå