Gjest Jaconandersen Skrevet 7. februar 2022 #41 Del Skrevet 7. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dersom Gud er allmektig og vet alt, er det fortsatt en ting han ikke vet. Det er hvordan det er å ikke vite alt. Hvordan stiller han seg til det? Anonymkode: 0e5ed...052 Dette er jo en feil i menneskers språk og har ingen betydning. Menneskers språk kan uansett ikke forklare virkeligheten på en perfekt måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 7. februar 2022 #42 Del Skrevet 7. februar 2022 Conal skrev (På 2/6/2022 den 21.02): Bare seriøse spørsmål blir svart. Spør hva du vil om Gud så skal jeg svare så godt jeg kan. Go Når menigheten snakker stygt om alle slags mennesker, er det Gud dem siterer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaconandersen Skrevet 7. februar 2022 #43 Del Skrevet 7. februar 2022 Egenskap skrev (Akkurat nå): Når menigheten snakker stygt om alle slags mennesker, er det Gud dem siterer? Dette er jo noe helt nytt, at handlinger får en identitet og skal være "mennesker". Handlingen homofili blir sett ned på. Jeg forstår det ganske godt egentlig. Men handlingen er ikke mennesket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #44 Del Skrevet 7. februar 2022 Conal skrev (På 6.2.2022 den 21.22): Dette ligger i Gud sin Intelligens. Det finnes en ren intelligens som ingenting kan sette seg ved siden av; Gud sin Intelligens. Den finnes. Den styrer og skapte hele virkeligheten. Det er en synnsyk intelligens bak alt som er og alt som skjer. Det er så synnsykt intelligent. Sinnet kan ikke fatte det. Og den intelligensen jobber for godhet og kjærlighet, Ja, det var det jeg trodde, at Gud er sinnsyk. Anonymkode: 5dc5e...b39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #45 Del Skrevet 7. februar 2022 Hvordan ser Gud ut? Anonymkode: 19ba2...707 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 8. februar 2022 #46 Del Skrevet 8. februar 2022 Svarene dine er jo bare svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå