Gå til innhold

Tinasbeltann på snap

Viki6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

J.. skrev (7 timer siden):

Han heter Jacob,Tao er stagename.

Takk! Følger ikke med i timen ser det ut som 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke er fan av Tina og hennes væremåte på mange ting, så skal hun ha skryt og tommelopp for å ha gitt konstruktiv kritikk og nyttig informasjon til BH og hennes følgere! Selv om BH fjernet det og går fullstendig i stakkarsmegmodus..! 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (16 minutter siden):

Om jeg ikke er fan av Tina og hennes væremåte på mange ting, så skal hun ha skryt og tommelopp for å ha gitt konstruktiv kritikk og nyttig informasjon til BH og hennes følgere! Selv om BH fjernet det og går fullstendig i stakkarsmegmodus..! 

Enig med deg. Kjempe flott at hun tar det opp og begrunner hvorfor folk ikke skal gjøre dette hjemme. Og ja, "stakkar" Benedicte.  Det er jo kjempe synd på henne - NOT! Nei, veldig fint av Tina! 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (16 minutter siden):

Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

røverdatteren skrev (4 minutter siden):

Hva har skjedd?

BH la ut ett innlegg om å spare penger på å gjøre brynlaminering hjemme selv, og la ut video der hennes bryn så helt grusomme ut. Tina kommenterte at det var farlig og ikke bra å gjøre hjemme og at det ikke var bra utført. BH sletta kommentarene og stengte kommentarfeltet og skrev det var fordi hun var blitt kalt dum og stygg osv.. og mente Tina kun sa fra for å ikke miste kunder til sitt firma.. sånn isj.. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kosetosta skrev (3 minutter siden):

BH la ut ett innlegg om å spare penger på å gjøre brynlaminering hjemme selv, og la ut video der hennes bryn så helt grusomme ut. Tina kommenterte at det var farlig og ikke bra å gjøre hjemme og at det ikke var bra utført. BH sletta kommentarene og stengte kommentarfeltet og skrev det var fordi hun var blitt kalt dum og stygg osv.. og mente Tina kun sa fra for å ikke miste kunder til sitt firma.. sånn isj.. 

det viser jo hvilken person BH er mtp motta konstruktiv kritikk.

Endret av røverdatteren
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på SC storyen hennes fra igår,så forstår man hvorfor hun sa ifra til Benedicte om hvor farlig det kan være med syreskader pga hjemmebehandling/dårlig behandling.

Får ikke postet bilde men det er altså noen som har fått syreskade OG allergisk reaksjon,hvorpå hele bryne med hud og hår har falt av.

Så BH,ta deg en bolle når andre proffe prøver å si ifra om at dette ikke er heldig.

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 21.6.2023 den 9.50):

Hvis man ser på SC storyen hennes fra igår,så forstår man hvorfor hun sa ifra til Benedicte om hvor farlig det kan være med syreskader pga hjemmebehandling/dårlig behandling.

Får ikke postet bilde men det er altså noen som har fått syreskade OG allergisk reaksjon,hvorpå hele bryne med hud og hår har falt av.

Så BH,ta deg en bolle når andre proffe prøver å si ifra om at dette ikke er heldig.

Så den snappen, tenkte grøss og gru at noen tør å gjøre sånt hjemme!

Kult fram til du står med bryna i handa og ikke i panna 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mereo skrev (15 minutter siden):

Så den snappen, tenkte grøss og gru at noen tør å gjøre sånt hjemme!

Kult fram til du står med bryna i handa og ikke i panna 😬

Ja jeg hadde i hvert fall blitt helt fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (24 minutter siden):

Ja jeg hadde i hvert fall blitt helt fra meg!

Hadde vært der at jeg aldri hadde turt å gjøre noe som helst igjen! Ei heller bevege meg ut blant folk på en evighet. Og jeg anser meg selv som svært lite forfengelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Ser henne på "mammahjerter". Eksmannen hennes må jo ha vært forferdelig å bo og være gift med - i følge henne. Kjenner ingen av de, men får litt følelsen av hun ikke er lett å bo med heller. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bibbi_ said:

Ser henne på "mammahjerter". Eksmannen hennes må jo ha vært forferdelig å bo og være gift med - i følge henne. Kjenner ingen av de, men får litt følelsen av hun ikke er lett å bo med heller. 

Tenker at det ikke er så svart/hvitt. Stian (eksmannen) har jo selv uttalt at det er mye spillejobber, og Tina hadde hovedansvaret for barnet. Og Tina visste veldig godt hvem hun giftet seg med. Så her tenker jeg at begge hadde nok litt for høye forventninger til hverandre(?)

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bibbi_ skrev (38 minutter siden):

Hennes forrige samboer (før Stian) brukte å banke henne opp,det var så ille at hun gjemte bilnøkler bl.a for at han ikke skulle ta de og derfor hindre henne fra å stikke av.

Greit å huske hun har hatt et liv før hun møtte S også.

All bagasje farger oss,tross alt.

• Liker 10
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (26 minutter siden):

Hennes forrige samboer (før Stian) brukte å banke henne opp,det var så ille at hun gjemte bilnøkler bl.a for at han ikke skulle ta de og derfor hindre henne fra å stikke av.

Greit å huske hun har hatt et liv før hun møtte S også.

All bagasje farger oss,tross alt.

Ok, det visste jeg ikke. Men hun får jo det ut til å høres ut som samboerskap/ekteskap er noe av det dummeste en kvinne kan inngå. Få kvinner til å føle seg dumme fordi de har en mann de bor med. Alle forhold er forskjellige. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (35 minutter siden):

Ok, det visste jeg ikke. Men hun får jo det ut til å høres ut som samboerskap/ekteskap er noe av det dummeste en kvinne kan inngå. Få kvinner til å føle seg dumme fordi de har en mann de bor med. Alle forhold er forskjellige. 

👏 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Hun sa jo at alle forhold er forskjellige og at det finnes unntak. Syns hun hadde mange gode poeng med gårsdagens story.

• Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 21.6.2023 den 9.50):

Joda. Men har og sett de som har fått skader av å gjøre det hos profesjonelle. Det finnes ingen garanti for det. Brynlaminering er jo egentlig helt meningsløst å drive med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Ok, det visste jeg ikke.

Greit å ha hele bilde før man sier noe,ja.

Forstår henne godt jeg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (1 time siden):

Greit å ha hele bilde før man sier noe,ja.

Forstår henne godt jeg.

Jeg syns det at hun har vært i et voldelig forhold er helt forferdelig, og jeg satt med en følelse etter gårsdagens story at det var noe som skurret, og nå vet jeg jo litt av grunnen til at hun er så voldsom i måten hun snakker om samboerskap på.

Ja hun hadde noen gode poeng og nei hun trenger ikke dele alt av sitt privatliv, men snappene i går syns jeg var over the top og jeg mistet litt sansen for henne. 

Jeg syns også det er rart at hun deler i det vide og breie om dette, men krystaller, det blir for personlig 🥴

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...