Gå til innhold

Tina Svestad (tidl. Tinasabeltann)

Viki6

Anbefalte innlegg

J.. skrev (31 minutter siden):

Folk må virkelig slutte å infantilisere voksne menn..

Om det blir slutt,så var det hele veien hans eget valg å flytte inn/ut med henne slik han har gjort.

Synes ingen av de har vist særlig hensyn til barna.

Ta å les innlegget en gang til du. Jeg vil si at infantiliseringen foregår i hodet ditt akkurat her.

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ho har en tendens til å legge all skyld på alle andre, og tar lite ansvar for egen oppførsel.......😬😬😬😬

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (22 minutter siden):

Mhm...........🤨🤨 Hva tenker dere?

Screenshot_20250105_141645_Snapchat.jpg

Screenshot_20250105_141734_Snapchat.jpg

For meg fremstår hun som en prippen,  egoistisk og stormansgal dame. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er voksen Tina og da åpner man kjeften og kommuniserer på en normal måte!! Man flyr ikke rundt som en sinna veps som synes alle andre er dumme og skjønner ingenting , og det er bare synd på en selv 🙈🙈🙈🙈

Screenshot_20250105_145422_Snapchat.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss droppe å si «stakkars mann». Det er en voksen mann som har tatt et valg om å flytte nærmere henne. Hun har utad virket veldig tydelig på at hun verdsetter egentid og er usikker på om å bo med en mann ville fungert i hele tatt. Dersom han kommer flyttende, leier leiligheten under henne OG forventer å skulle ha fri flyt opp til henne, ikke tar beskjeder om behov for alenetid. Er det synd på han da? Håper for deres og barnas del at de jobber med det i separate bosteder. Men det virker da ikke som dette er noe sjokk dersom han har gått med på å flytte nærmere men gi godt med space - bare for å flytte nærmere og forvente at de skal være sammen døgnet rundt? Og ta hennes behov for egentid som avvisning.. likevel virker dere frastøtt og synes såå synd på han.  

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fjelldattera skrev (1 minutt siden):

La oss droppe å si «stakkars mann». Det er en voksen mann som har tatt et valg om å flytte nærmere henne. Hun har utad virket veldig tydelig på at hun verdsetter egentid og er usikker på om å bo med en mann ville fungert i hele tatt. Dersom han kommer flyttende, leier leiligheten under henne OG forventer å skulle ha fri flyt opp til henne, ikke tar beskjeder om behov for alenetid. Er det synd på han da? Håper for deres og barnas del at de jobber med det i separate bosteder. Men det virker da ikke som dette er noe sjokk dersom han har gått med på å flytte nærmere men gi godt med space - bare for å flytte nærmere og forvente at de skal være sammen døgnet rundt? Og ta hennes behov for egentid som avvisning.. likevel virker dere frastøtt og synes såå synd på han.  

Jeg synes overhodet ikke synd på han😊Her har begge to gjort feil, og den største feilen er å ha involvert barna altfor tidlig!!🙄🙄🙄🙄

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (17 minutter siden):

Jeg synes overhodet ikke synd på han😊Her har begge to gjort feil, og den største feilen er å ha involvert barna altfor tidlig!!🙄🙄🙄🙄

Enig. Begge to har oppført seg som to vårkåte tenåringer. Samtidig passet det kanskje for han å ha en å lene seg på i som alenefar i Oslo, og dermed flyttet han inn til henne istedet for egen bolig med en gang, mens Tina trengte en leieboer raskt for å kunne betale boliglån siden søstra ikke kunne som flytte inn som planlagt. Barn ble tilsynelatende ikke tatt hensyn til.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 timer siden):

For meg fremstår hun som en prippen,  egoistisk og stormansgal dame. 

Hun tror jo hun kan skylde alt på at hun har ADHD. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (5 timer siden):

Enig. Begge to har oppført seg som to vårkåte tenåringer. Samtidig passet det kanskje for han å ha en å lene seg på i som alenefar i Oslo, og dermed flyttet han inn til henne istedet for egen bolig med en gang, mens Tina trengte en leieboer raskt for å kunne betale boliglån siden søstra ikke kunne som flytte inn som planlagt. Barn ble tilsynelatende ikke tatt hensyn til.

Enig i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (5 minutter siden):

Hvorfor flyttet ikke søsteren inn som først planlagt?

Hun flytter inn neste mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (13 minutter siden):

Hvorfor flyttet ikke søsteren inn som først planlagt?

Først fikk hun ikke være med på lånet av banken, mener eg. Og så hadde hun en leiekontrakt som hun ikke kom seg ut av før sommeren, men det hadde visst ordnet seg nå.

Endret av Moongirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkekokkendin skrev (12 timer siden):

Hva mener du? Har du ikke fulgt med? 
Hun innleder relasjoner med diverse menn, alle langt unna fordi «norske menn ikke holder mål», og avfeier dem alle etter en stund pga «røde flagg» når de stiller krav eller kommenterer hennes tidvis autisme-lignende oppførsel. Hun er tidenes rødeste flagg. Hun forsøker å gi inntrykk av at hun er ekspert på menn og egentlig ikke trenger en, samtidig som hun er i en evig mislykket søken etter kjærlighet og skylder på alle andre enn seg selv for gjentatte mislykkede relasjoner.

Nei, jeg har visst ikke fulgt så godt med som jeg trodde. 

Takk for oppklarende svar. Da skjønner jeg absolutt mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (Akkurat nå):

Først fikk hun ikke være med på banklånet mener eg. Og så hadde hun en leiekontrakt som hun ikke kom seg ut av før sommeren, men det hadde visst ordnet seg nå.

ok, skal hun flytte inn og leie eller kjøpe seg inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (Akkurat nå):

ok, skal hun flytte inn og leie eller kjøpe seg inn?

Hvis hun fikk nei av banken, så blir det vel leie da. Ikke helt oppdatert på alt, sikkert noen andre som vet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så høy på seg sjøl at det er ekkelt. Hun er sååå fantastisk og dyktig, mens det er noe feil med alle andre. Det er en diagnose, faktisk. Må være forferdelig å være i et forhold med henne.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...