Gjest Juhu25 Skrevet 22. august #401 Del Skrevet 22. august rosererrøde skrev (1 time siden): Må da være lov å syns det er søtt og bli sjarmert når man liker små gester og romantikk. Noen liker slike ting, andre ikke. Av alle ting å kritisere.. Det er søt , alle vi mennesker trenger små gester og romantikk i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 22. august #402 Del Skrevet 22. august Moongirl skrev (16 timer siden): En liten meksikaner som lager whiskey denne gangen!😅 Kan ikke tro at man tjener så masse penger på det, siden Tina er så opptatt av penger....har kanskje noen skjulte midler.. Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄 som hun var på ferie med rett etter han LA musikeren var ute av livet? Og på den der Ibiza turen? Klarer ikke holde følge med alle reisene og feriene Altså, er det så mye penger å tjene på vipper,bryn,sminke og influense? Har valgt feil yrke 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 22. august #403 Del Skrevet 22. august Gladidagogså skrev (31 minutter siden): som hun var på ferie med rett etter han LA musikeren var ute av livet? Og på den der Ibiza turen? Klarer ikke holde følge med alle reisene og feriene Altså, er det så mye penger å tjene på vipper,bryn,sminke og influense? Har valgt feil yrke 😜 Feil yrke her og, men ville ikke byttet 😅 Dette var vel en god stund etter han i LA...var noen i mellom før hun visst traff han her i mai...på Ibiza var hun med han surfefyren som ventet barn nr.2.med eksen, trooor eg..😅....men, tror hun datet litt dobbelt i den perioden og 🤪 Jaja..kanskje hun har møtt the Man nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. august #404 Del Skrevet 22. august Få ting som er så patetisk som å «slutshame» en voksen dame, bare for å date forskjellige menn🙃 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. august #405 Del Skrevet 23. august (endret) Birdo skrev (12 timer siden): Få ting som er så patetisk som å «slutshame» en voksen dame, bare for å date forskjellige menn🙃 Eg prøvde ikke å slutshame...kan date så mange hun vil..bare vanskelig for oss å følge med på hvem, hva, hvor 🤪 Hun har jo lagt ut om disse, ikke holdt datingen hemmelig.. men ikke ansikt/navn...naturlig nok...men, da blir man forvirret. Og "plutselig" dukket han her opp. Endret 23. august av Moongirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 23. august #406 Del Skrevet 23. august Moongirl skrev (1 time siden): Eg prøvde ikke å slutshame...kan date så mange hun vil..bare vanskelig for oss å følge med på hvem, hva, hvor 🤪 Hun har jo lagt ut om disse, ikke holdt datingen hemmelig.. men ikke ansikt/navn...naturlig nok...men, da blir man forvirret. Og "plutselig" dukket han her opp. Er ikke dette dømmende?👀⬇️ Sitat Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 23. august #407 Del Skrevet 23. august Trodde slutshaming var å tro at noen er hore og som ligger med alle på sin vei eg.. #old.......men, så er det tydeligvis å tenke noe dømmende om andres hektiske datingliv som eg syntes er uvanlig og ikke klarer å henge med på...så prøvde å være litt morsom på hennes bekostning...og da er eg dømmende skjønner eg og det er greit.Det er sikkert vanlig å date flere samtidig nå til dags og noe eg ikke burde tenkt noen tanker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 23. august #408 Del Skrevet 23. august Moongirl skrev (19 timer siden): Feil yrke her og, men ville ikke byttet 😅 Dette var vel en god stund etter han i LA...var noen i mellom før hun visst traff han her i mai...på Ibiza var hun med han surfefyren som ventet barn nr.2.med eksen, trooor eg..😅....men, tror hun datet litt dobbelt i den perioden og 🤪 Jaja..kanskje hun har møtt the Man nå.. glad i yrket mitt jeg og vil ikke bytte Skulle bare hatt mer tid til å reise på noen fantastiske ferier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladidagogså Skrevet 23. august #409 Del Skrevet 23. august Moongirl skrev (4 timer siden): Eg prøvde ikke å slutshame...kan date så mange hun vil..bare vanskelig for oss å følge med på hvem, hva, hvor 🤪 Hun har jo lagt ut om disse, ikke holdt datingen hemmelig.. men ikke ansikt/navn...naturlig nok...men, da blir man forvirret. Og "plutselig" dukket han her opp. Slutshamer absolutt ikke jeg heller... Syns hun er en fasinerende person å følge,har bare ramlet litt av lasset i sommer og trengte en oppdatering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hakkespetten Skrevet 20. september #410 Del Skrevet 20. september Noen som så henne på mammahjerter i går? Jeg har fulgt snappen til Tina i flere år tror jeg, og har synes hun virker som en oppegående og jordnær person, men i det siste føler jeg hun kanskje er blitt litt høy på seg selv/litt bedre enn andre? Sånn som i går da Stian staysman er snill og lar henne låne leiligheten hans så hun har en plass å være mens hun venter på sønnen, og hun bruker dagen til å snappe om hvor rotete og skitten det er hos han. Og lange snapper om hvordan han er, både negative og positive sider, men at hun burde finne en dame til han som likte å være hjemme og holde orden i huset osv. Til slutt orket jeg ikke se mer, synes det var skikkelig dårlig gjort av henne. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 20. september #411 Del Skrevet 20. september Slik har hun alltid vært. Er mye som skjuler seg bak fasaden, og innimellom slår den sprekker. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 20. september #412 Del Skrevet 20. september Hakkespetten skrev (1 time siden): Noen som så henne på mammahjerter i går? Jeg har fulgt snappen til Tina i flere år tror jeg, og har synes hun virker som en oppegående og jordnær person, men i det siste føler jeg hun kanskje er blitt litt høy på seg selv/litt bedre enn andre? Sånn som i går da Stian staysman er snill og lar henne låne leiligheten hans så hun har en plass å være mens hun venter på sønnen, og hun bruker dagen til å snappe om hvor rotete og skitten det er hos han. Og lange snapper om hvordan han er, både negative og positive sider, men at hun burde finne en dame til han som likte å være hjemme og holde orden i huset osv. Til slutt orket jeg ikke se mer, synes det var skikkelig dårlig gjort av henne. 😓😓 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 20. september #413 Del Skrevet 20. september Hakkespetten skrev (2 timer siden): Noen som så henne på mammahjerter i går? Jeg har fulgt snappen til Tina i flere år tror jeg, og har synes hun virker som en oppegående og jordnær person, men i det siste føler jeg hun kanskje er blitt litt høy på seg selv/litt bedre enn andre? Sånn som i går da Stian staysman er snill og lar henne låne leiligheten hans så hun har en plass å være mens hun venter på sønnen, og hun bruker dagen til å snappe om hvor rotete og skitten det er hos han. Og lange snapper om hvordan han er, både negative og positive sider, men at hun burde finne en dame til han som likte å være hjemme og holde orden i huset osv. Til slutt orket jeg ikke se mer, synes det var skikkelig dårlig gjort av henne. Så råttent av henne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panda202 Skrevet 20. september #414 Del Skrevet 20. september Er det slutt med han nye? Ikke sett noe av han på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 20. september #415 Del Skrevet 20. september Panda202 skrev (1 minutt siden): Er det slutt med han nye? Ikke sett noe av han på lenge Vet ikke om det er slutt, men han bor og jobber jo i Trondheim, sønnen går vel også på skole der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K@tt Skrevet 20. september #416 Del Skrevet 20. september Panda202 skrev (2 timer siden): Er det slutt med han nye? Ikke sett noe av han på lenge Tror ikke det, hun snakka om at hun hadde snakket lenge med kjæresten samtidig som hun holdt på med noe annet og at det var skikkelig terapi for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. september #417 Del Skrevet 20. september Syns det var sagt med et glimt i øyet jeg, hele seansen i går😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosererrøde Skrevet 20. september #418 Del Skrevet 20. september Hakkespetten skrev (11 timer siden): Noen som så henne på mammahjerter i går? Jeg har fulgt snappen til Tina i flere år tror jeg, og har synes hun virker som en oppegående og jordnær person, men i det siste føler jeg hun kanskje er blitt litt høy på seg selv/litt bedre enn andre? Sånn som i går da Stian staysman er snill og lar henne låne leiligheten hans så hun har en plass å være mens hun venter på sønnen, og hun bruker dagen til å snappe om hvor rotete og skitten det er hos han. Og lange snapper om hvordan han er, både negative og positive sider, men at hun burde finne en dame til han som likte å være hjemme og holde orden i huset osv. Til slutt orket jeg ikke se mer, synes det var skikkelig dårlig gjort av henne. Hun sa det jo på en fleipet måte. Følte ikke at hun hang han ut negativt på noen måter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 21. september #419 Del Skrevet 21. september rosererrøde skrev (3 timer siden): Hun sa det jo på en fleipet måte. Følte ikke at hun hang han ut negativt på noen måter. Fleiper måte spiller ingen rolle, jeg hadde ikke likt det uansett . 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fnug Skrevet 21. september #420 Del Skrevet 21. september Tessa12 skrev (17 timer siden): Vet ikke om det er slutt, men han bor og jobber jo i Trondheim, sønnen går vel også på skole der Bor og jobber ikke han nye på Vestlandet ett sted? Mener også hun snakket/skrev om at han skulle komme flyttende til Oslo iløpet av noen måneder - og at de har bestilt første kjæresteturen sammen.. men ting endrer seg fort - så kan jo aldri være for sikker.. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå