Gå til innhold

Tina Svestad (tidl. Tinasabeltann)

Viki6

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

LILLESTRØMLING skrev (3 minutter siden):

Hva skjedde med han nye daten hun skulle flytte med etter ei ule?

Han fikk ikke jobb i Oslo, men Bergen(tror jeg))likevel, og de fant vel også ut at sønnen hans var allergisk mot katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (37 minutter siden):

Han fikk ikke jobb i Oslo, men Bergen(tror jeg))likevel, og de fant vel også ut at sønnen hans var allergisk mot katter.

er det slutt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (38 minutter siden):

Nei hun dro til han i dag.

ok, har ikke sett snap hennes i det siste. 

Koselig med kjærlighets besøk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Granneman82 said:

Ho var jo så opprørt fordi han måtte jobbe og bo i "FØKKINGS" Bergen 🫣🫣🤣🤣🤣

Forstår det godt jeg når alternativet kunne vært London. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rosererrøde skrev (På 20.8.2024 den 22.03):

Nei hun dro til han i dag.

Amerikaner? Traff hu ikke en fyr der rett etter et forhold tok slutt? Eller er det en ny? Norsk? Mulig eg ser for sjelden på snappene😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gladidag skrev (1 time siden):

Amerikaner? Traff hu ikke en fyr der rett etter et forhold tok slutt? Eller er det en ny? Norsk? Mulig eg ser for sjelden på snappene😅

En liten meksikaner som lager whiskey denne gangen!😅 Kan ikke tro at man tjener så masse penger på det, siden Tina er så opptatt av penger....har kanskje noen skjulte midler..

Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄

Endret av Moongirl
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (36 minutter siden):

En liten meksikaner som lager whiskey denne gangen!😅 Kan ikke tro at man tjener så masse penger på det, siden Tina er så opptatt av penger....har kanskje noen skjulte midler..

Ikke rart man går i surr, hu har jo datet i vilden sky....alle like mææææ 🙄

Er det han med mange/store tatoveringer på armene? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MzMe skrev (6 timer siden):

Er det han med mange/store tatoveringer på armene? 😊

Ja, måtte inn å sjekke...Alejandro Aispuro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skriver  / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴

Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? 

Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene.

Endret av Juhu25
skrive feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (19 minutter siden):

jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skeiver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴

Hva syns følgere som ser på hver sekund av snap , er det gøy å se hver eneste dag flere ganger om dagen samme greia ? 

Skjønner det der er jobben hennes de produktene , men viste ikke hun skulle være levende reklame på snap som andre influensene.

Ja..enig...vært innom jevnlig før, men nå er det snooork....bare de sminkegreiene på repeat i en evighet..så nå leser eg bare her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moongirl skrev (1 time siden):

Ja, måtte inn å sjekke...Alejandro Aispuro. 

Trodde ikkje det var hennes type mann, men..hehe.. Hun har kjent han siden mai og han spurte så fint, så det ble ja..eeeh.. Litt sånn fjortis-opplegg, føler jeg 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu25 skrev (34 minutter siden):

jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skeiver / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴

Hun var akkurat i Disneyland i Paris, er ikke det en reise og spennende å se på?
Hva med å la vær å se på, hvis det er så snork?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bibliotekaren skrev (7 minutter siden):

Hun var akkurat i Disneyland i Paris, er ikke det en reise og spennende å se på?

Drittlei Disney, det går jo på repeat det og. Voksne synes ikke så barnslig opplegg er så gøy for hundrede gang...

Så eg ser ikke lenger på, nei.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MzMe skrev (12 minutter siden):

Trodde ikkje det var hennes type mann, men..hehe.. Hun har kjent han siden mai og han spurte så fint, så det ble ja..eeeh.. Litt sånn fjortis-opplegg, føler jeg 😅

Han spurte om å bli kjæreste altså...giiisp..fniiis...kniiis...men, hu er jo fjortis 😅

Endret av Moongirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bibliotekaren skrev (41 minutter siden):

Og i Disney hun viste ikke reklame ofte ? Eller samme greie i Disney? Som hun ene skriver alt går i repeat der og.

Om jeg ser på eller la være så er det opptil meg , vi er på en diskusjon forum en kan vel diskutere uten at andre skal skrive hva en skal gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Juhu25 said:

jeg skulle gi sjanse se litt på snap, tenkte hun er på reise kanskje skriver  / viser noe spennende . Nada , hun sminker seg i evighet og reklame etter reklame…Samme ting i flere uker nå🥱😴

Jeg trykker fort forbi alle sminkesnappene. Men elsker når hun er på turer, og syns hun er flink når hun snakker om livsmestring og egenkjærlighet. Man må jo ikke like alt ved noen man følger, og da er det fint at man bare kan sveipe fort forbi det man ikke liker. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Moongirl said:

Han spurte om å bli kjæreste altså...giiisp..fniiis...kniiis...men, hu er jo fjortis 😅

Må da være lov å syns det er søtt og bli sjarmert når man liker små gester og romantikk. Noen liker slike ting, andre ikke. Av alle ting å kritisere..

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...