AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #1 Del Skrevet 6. februar 2022 Hei! Jeg lurer på at må kvinnen i gang med hormonsprøyter osv til tross for god kontroll på syklus? Eggløsning liksom. Mannen har dårlig kvalitet så må jeg igjennom det? Anonymkode: cb924...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellepelle Skrevet 6. februar 2022 #2 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! Jeg lurer på at må kvinnen i gang med hormonsprøyter osv til tross for god kontroll på syklus? Eggløsning liksom. Mannen har dårlig kvalitet så må jeg igjennom det? Anonymkode: cb924...202 Ja, hvis dere skal i gang med IVF må du stimuleres før uttak, slik at det utvikler seg flere egg samtidig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #3 Del Skrevet 6. februar 2022 Ja. Anonymkode: aa023...0e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #4 Del Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg lurer på at må kvinnen i gang med hormonsprøyter osv til tross for god kontroll på syklus? Eggløsning liksom. Mannen har dårlig kvalitet så må jeg igjennom det? Anonymkode: cb924...202 Hormonsprøytene er også for og modne flere egg for øke sjansen for suksess, så man kan ha en helt normal syklus fra før Anonymkode: c30b6...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #5 Del Skrevet 6. februar 2022 Det er mulig å gjøre egguttak i naturlig syklus, men da har man normalt kun 1 egg å spille på. Hvis egget slipper naturlig før uttak, er sjansen borte. Vet noen har gjort det, men kjenner kun til tilfeller hvor kvinnen hadde så dårlige eggreserver at tidligere stimulerte sykluser hadde vært mislykket (ingen økt eggmodning). Jeg kjenner ikke til om offentlige klinikker tilbyr dette, men vet noen fikk privat. Gjort 1 kort syklus og 2 lange selv, fikk drømmebarnet, verdt alle hormoner. Anonymkode: 22b2a...958 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Del Skrevet 7. februar 2022 Hvor sannsynlig er det at det modnes mange egg ved hormonstimulering dersom kvinnen har lave eggreserver? Anonymkode: e6062...47a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2022 #7 Del Skrevet 18. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 7.2.2022 den 10.26): Hvor sannsynlig er det at det modnes mange egg ved hormonstimulering dersom kvinnen har lave eggreserver? Anonymkode: e6062...47a Det vil nok uansett være mer enn det ene.. og man bruker ikke opp lete egg .. de som modnes er de som ville gått til grunne når en folikkel ble dominant i en naturlig syklus.. Anonymkode: 80951...063 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå