Petronella83 Skrevet 3. mars 2022 #41 Skrevet 3. mars 2022 Anonymbruker_1 skrev (8 minutter siden): Ja, det vi var også på ringeliste, men du fikk vel ikke ny ringeliste til selve behandlingen? 😊 Nei, hørte ikke noe om det, men spurte ikke heller😅 Bare forstod det som at de kunne komme til å ta kontakt med oss dersom tidspunktet kunne endre seg, men jeg tror ikke hodet var helt på plass da vi var der, så jeg er litt usikker på hva som egentlig ble sagt.. Samboeren oppfatta det samme som meg da, men jeg finner ikke noe info om det noe sted, og jeg vil som sagt ikke mase i Crypho😆
Anonymbruker_1 Skrevet 3. mars 2022 #42 Skrevet 3. mars 2022 Petronella83 skrev (10 minutter siden): Nei, hørte ikke noe om det, men spurte ikke heller😅 Bare forstod det som at de kunne komme til å ta kontakt med oss dersom tidspunktet kunne endre seg, men jeg tror ikke hodet var helt på plass da vi var der, så jeg er litt usikker på hva som egentlig ble sagt.. Samboeren oppfatta det samme som meg da, men jeg finner ikke noe info om det noe sted, og jeg vil som sagt ikke mase i Crypho😆 Hehe, samme her 😂 man vil ikke mase unødvendig heller, men ble da noen spørsmål likevel 🙈 de er helt fantastiske der nede og alltid så hjelpsomme 🥰
Petronella83 Skrevet 3. mars 2022 #43 Skrevet 3. mars 2022 Anonymbruker_1 skrev (10 minutter siden): Hehe, samme her 😂 man vil ikke mase unødvendig heller, men ble da noen spørsmål likevel 🙈 de er helt fantastiske der nede og alltid så hjelpsomme 🥰 Føler jeg har spurt dem altfor mye allerede, maste hull i hodet på dem ang ringeliste og hvor fort vi kunne komme inn til den første samtalen, så nå tør jeg ikke mer..må hvertfall vente en stund til tror jeg😅 Ja, har et veldig godt inntrykk så langt🥰
Neutral90 Skrevet 3. mars 2022 #44 Skrevet 3. mars 2022 Åja beklager om jeg ga feil info, trodde de hadde liste for behandling også!
jenta1983 Skrevet 3. april 2022 #45 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.2.2022 den 18.04): Ingenting stengt nei Anonymkode: bf6fe...818 Ja dem har stengt i hele juli
jenta1983 Skrevet 3. april 2022 #46 Skrevet 3. april 2022 Beklager å si det men hva er så positivt med Porsgrunn dere som er så positive? Jeg hadde 4 uttak i Porsgrunn og sku ønske jeg hadde gått privat i stedet den gangen som vi har gjort nå. Partner blir ikke inkludert, får ikke være med på uttak og innsett i Porsgrunn, ofte 3-5 dager før man får svar i crypho. Samboeren vil faktisk sende inn klage dit i forhold til hvordan vi ble behandlet
Liz_ Skrevet 3. april 2022 #47 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 11.2.2022 den 12.11): I brevet står det "du har fått time i uke 28, senest 14 juli" så da regner jeg bare med det blir den 14ende 🙈 Anonymkode: fbf14...a10 Jeg har også time den uka! Føler ventetiden er evig lang - men nå nærmer det seg jo 🙈 På sjekklisten vi har fått med forberedelser står det blant annet at man skal sende foto av seg selv i Crypho. Sender man bare et vanlig «portrettbilde», eller hva har folk gjort her? Hva er hensikten og hva skal bildet evt. brukes til?
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #48 Skrevet 3. april 2022 jenta1983 skrev (2 timer siden): Beklager å si det men hva er så positivt med Porsgrunn dere som er så positive? Jeg hadde 4 uttak i Porsgrunn og sku ønske jeg hadde gått privat i stedet den gangen som vi har gjort nå. Partner blir ikke inkludert, får ikke være med på uttak og innsett i Porsgrunn, ofte 3-5 dager før man får svar i crypho. Samboeren vil faktisk sende inn klage dit i forhold til hvordan vi ble behandlet Så trist at du har dårlig erfaring med dem. Når var dette? Min samboer var inkludert i absolutt alt, alt jeg ønsket og omvendt. Crypho svarer samme dagen som man sender inn. Aldri hatt noe dårlig erfaring der ifra :) Anonymkode: bf6fe...818
jenta1983 Skrevet 4. april 2022 #49 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så trist at du har dårlig erfaring med dem. Når var dette? Min samboer var inkludert i absolutt alt, alt jeg ønsket og omvendt. Crypho svarer samme dagen som man sender inn. Aldri hatt noe dårlig erfaring der ifra Anonymkode: bf6fe...818 Startet hos de i 2020, var ferdig der september i fjor, samboeren fikk ikke være med på uttak eller innsett og ingen menn har fått vært med på uttak eller innsett siden corona og det er jo greit, men at de fortsatt ikke får være med nå er uforståelig
Anonymbruker_1 Skrevet 4. april 2022 #50 Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så trist at du har dårlig erfaring med dem. Når var dette? Min samboer var inkludert i absolutt alt, alt jeg ønsket og omvendt. Crypho svarer samme dagen som man sender inn. Aldri hatt noe dårlig erfaring der ifra Anonymkode: bf6fe...818 Jeg har samme erfaring som deg. Svarte etter noen timer i Crypho og samboer ikke være med på uttak og innsett. Dog ikke inn på rommet, men det hadde ikke jeg ønsket uansett. Synes også de var fantastisk hyggelige og imøtekommende. Kan jo også være en medvirkende effekt at det satt på første forsøk.
Anonymbruker_1 Skrevet 4. april 2022 #51 Skrevet 4. april 2022 Liz_ skrev (8 timer siden): Jeg har også time den uka! Føler ventetiden er evig lang - men nå nærmer det seg jo 🙈 På sjekklisten vi har fått med forberedelser står det blant annet at man skal sende foto av seg selv i Crypho. Sender man bare et vanlig «portrettbilde», eller hva har folk gjort her? Hva er hensikten og hva skal bildet evt. brukes til? Spennende!! Endelig 😄 ja, send inn et vanlig portrettbilde. Aner ikke hva de skal bruke det til. Mulig det er til identifisering (??). 1
Tessiekd Skrevet 4. april 2022 #52 Skrevet 4. april 2022 Liz_ skrev (12 timer siden): Jeg har også time den uka! Føler ventetiden er evig lang - men nå nærmer det seg jo 🙈 På sjekklisten vi har fått med forberedelser står det blant annet at man skal sende foto av seg selv i Crypho. Sender man bare et vanlig «portrettbilde», eller hva har folk gjort her? Hva er hensikten og hva skal bildet evt. brukes til? Åå så gøy at vi skal likt da ☺️ ja nå begynner det å nærme seg, håper jo veldig vi klarer det på egenhånd før, men er så glad for oppstart hvis ikke! Er bare å sende et vanlig portrett bilde av seg selv ja, det er bare sånn at de får et fjes til navnet og spørsmålene og kan "huske" personen 😊 1
Tessiekd Skrevet 20. mai 2022 #53 Skrevet 20. mai 2022 Hvordan går det med deg @Liz_? ☺️ Jeg fikk plutselig time tidligere og var på første samtale i går ☺️
Liz_ Skrevet 30. mai 2022 #54 Skrevet 30. mai 2022 Tessiekd skrev (På 20.5.2022 den 11.07): Hvordan går det med deg @Liz_? ☺️ Jeg fikk plutselig time tidligere og var på første samtale i går ☺️ Samme her! Var på samtale 19. mai jeg også. Var jo fullt før sommeren, men vi starter opp med IVF i august ☺️ Litt få egg hos meg for alderen (27 år), og litt redusert sædprøve hos mannen (likevel innenfor normalen da). Hvordan gikk samtalen for deg? 😊
Tessiekd Skrevet 31. mai 2022 #55 Skrevet 31. mai 2022 Liz_ skrev (18 timer siden): Samme her! Var på samtale 19. mai jeg også. Var jo fullt før sommeren, men vi starter opp med IVF i august ☺️ Litt få egg hos meg for alderen (27 år), og litt redusert sædprøve hos mannen (likevel innenfor normalen da). Hvordan gikk samtalen for deg? 😊 Nei så vittig! Akkurat samme dag å alt 😁 stor sannsynlig at vi satt sammen på venterommet også da 🙈 Åå så kjedelig det var fult før sommeren for dere! Vi fikk akkurat plass på et forsøk før sommerferien, så begynner på medisinene nå i juni 😬 Jeg har litt over gjennomsnittet med egg, så regner med det betyr litt høy amh? Og mannen hadde også som din litt redusert sædprøve, så her ble det rett på ivf siden han var "hovedproblemet". Noe som sjokkerte oss litt siden forrige sædprøve var helt fin 🙄 Men samtidig så er vi er så klare for å begynne nå så tar det bare som et bra tegn at vi kommer fort i gang 🤞🏼❤️
Liz_ Skrevet 31. mai 2022 #56 Skrevet 31. mai 2022 Tessiekd skrev (46 minutter siden): Nei så vittig! Akkurat samme dag å alt 😁 stor sannsynlig at vi satt sammen på venterommet også da 🙈 Åå så kjedelig det var fult før sommeren for dere! Vi fikk akkurat plass på et forsøk før sommerferien, så begynner på medisinene nå i juni 😬 Jeg har litt over gjennomsnittet med egg, så regner med det betyr litt høy amh? Og mannen hadde også som din litt redusert sædprøve, så her ble det rett på ivf siden han var "hovedproblemet". Noe som sjokkerte oss litt siden forrige sædprøve var helt fin 🙄 Men samtidig så er vi er så klare for å begynne nå så tar det bare som et bra tegn at vi kommer fort i gang 🤞🏼❤️ Ja, tenkte samme tanken. 🙈🙈 Så rart vi ikke også kunne starte før sommeren da. Kanskje det hadde med syklus å gjøre, at det passet dårlig ut å rekke det før de holder stengt i juli. Min AMH var 13, men jeg tok en hos gynekolog i desember som var 20. Hun i desember sa den var fin. Skjønner meg ikke helt på de verdiene heller, og hvorfor det var så stor variasjon på noen få måneder. Så gøy for dere at dere kan starte med en gang - masse lykke til! ☺️☺️❤️ Jeg/vi «trøster» oss litt med at vi har sommeren «fri» til å prøve å unngå å tenke så mye på det, også får vi ta ting som det kommer etter sommeren 😊
Teardrop Skrevet 1. juni 2022 #57 Skrevet 1. juni 2022 AnonymBruker skrev (På 6.2.2022 den 21.22): Er det offentlig eller privat du skal? Offentlig betaler du bare egenandel (tror jeg) for selve behandlingen, eller så er det gratis. Jeg kan faktisk ikke huske å ha betalt noe i det offentlige. Medisinene må du legge ut opptil 18000 og noe, alt over det før du dekket av HELFO. Vårt første IVF forsøk kostet under 18000 for medisiner. Anonymkode: 636eb...e5f Oi det var dyrt. Er det hvis du er henvist eller om du går dit privat?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå