Missbumblebee Skrevet 15. mars 2006 #1761 Del Skrevet 15. mars 2006 Håper du får en flotters dag, og at du kanskje får med deg en gris på gården din? Eller hva med en sau? Sauer er fine dyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mars 2006 #1762 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå ble jeg riktig så nyskjerrig på hva dere holdt på med i går. Måtte være bad, siden det ble rydda opp både i den tråden og her..... Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mars 2006 #1763 Del Skrevet 15. mars 2006 Jeg er glad jeg fikk med meg sitater fra tråden før DE også blei sletta... Jaja, det er bra at moderatorene gjør jobben sin. Nå bør du ha supergod samvittighet etter å ha trent to dager på rad, så i dag kan du bare sitte i sofaen og spiste godteri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mars 2006 #1764 Del Skrevet 15. mars 2006 Trening to dager på rad.. Puh, nei.. det er nok ikke så lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mars 2006 #1765 Del Skrevet 15. mars 2006 Haaaalloooooo!!!!! Nå har jeg tydeligvis gått glipp av uhorvelig mye gøy her!!! Og jeg som elsker gøy da....Ja,ja bedre lykke neste gang! Har forøvrig fyrt opp stua til badstu nå jeg...Så kan hende siste delen av runden min blir skrevet i kokt tilstand.. Hvordan går det ellers?? Bortsett ifra at du har blitt den treningsbaben da Håper du har en megafantastISSk dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1766 Del Skrevet 15. mars 2006 Håper du får en flotters dag, og at du kanskje får med deg en gris på gården din? Eller hva med en sau? Sauer er fine dyr! ← Tar gjerne en hel bondegård jeg!! Nå ble jeg riktig så nyskjerrig på hva dere holdt på med i går. Måtte være bad, siden det ble rydda opp både i den tråden og her..... Ha en fin dag ← Var ikke slem jeg altså, men jeg var en kverulant.. Ble nok sletta fordi mikkel påstod han var 57 år og hadde kjæreste på 17. Skjønte at det var et tulleinnlegg, men måtte ødelegge for han... Jeg er glad jeg fikk med meg sitater fra tråden før DE også blei sletta... Jaja, det er bra at moderatorene gjør jobben sin. Nå bør du ha supergod samvittighet etter å ha trent to dager på rad, så i dag kan du bare sitte i sofaen og spiste godteri! ← Det er bra moderatorer gjør jobben sin! Jeg rapporterte den tråden med en gang jeg så den, så var bare bonus at jeg fikk kverulere så lenge jeg gjorde.. Og jeg bærer med meg i hjertet at jeg er "din dumme ku" Jeg har vel bare sittet i soffan idag Men ikke spist sjokolade eller drukket cola da! Har hatt noen venner som har gått ut og inn, så har ikke fått satt igang med noe enda! Snart Oprah og, så jeg får fortsette ryddinga etter det! Trening to dager på rad.. Puh, nei.. det er nok ikke så lurt! ← Neeeei, ikke lurt.... Går nok an, bare jeg ikke trener styrke begge dagene.. Kan for eksempel bare gå på tredemølla den ene dagen.. Men blir nok ytterst skjeldent det.. Der var jo skytte og jo!! Ja du gikk glipp av morroa, men det er ikke verdens undergang det altså... Kommer nok flere morsomme stunder... var bare kverulatISS som var på hugget.. Ellers går det bra. Er sulten da men.. Intet nytt det for matvraket meg Gleder meg til mai da!!! Jeg kommer ovenpå igjen, og ser på livet med lyse øyne igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. mars 2006 #1767 Del Skrevet 15. mars 2006 Og jeg bærer med meg i hjertet at jeg er "din dumme ku" ← Skjønner du tok deg nær av den... Jeg er vissnok en "loser" IRL, men 15-åringer har ikke så voldsom injuriuerende kraft ovenfor meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1768 Del Skrevet 15. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1769 Del Skrevet 15. mars 2006 Søren altså. Nå har hodepina sneket seg på igjen. Nå er jeg lei! Har jo hatt hodepine i over en uke!! Tatt en paracett, men vil ikke ta en til.. Og jeg som skulle gjøre så mye og lage mat og sånn... Jeg får slappe av litt på soffan først.. Men kjenner at det er en hodepine som sitter godt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1770 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg våkna etter en liten cowboy strekk på soffan.. Hodepina har enda ikke sneket seg på igjen, så en mulighet for at den holder seg unna... Egentlig hadde jeg planlagt ertesuppe idag, men glemt å ta opp kjøtt, og orker ikke koking og sånn med hodepina... Nå maser leieboeren om å fylle hengeren med søppel.. Får vel gjøre noe da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. mars 2006 #1771 Del Skrevet 15. mars 2006 Godt hodepina er borte da...ikke noe særlig å ha hodepine...den er bare til bry Gå ut å fyll opp hengeren, så får du deg litt frisk luft Støl i dag eller snuppa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1772 Del Skrevet 15. mars 2006 Ferdig!! Tok bare opp det som jeg hadde samla i søpplesekker.. Fikk 2 min med frisk luft Hodepina lurer bak der. Dritt lei etter en uke med hodepine.. Jeg har gjester (her på kg altså)!! *knis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1773 Del Skrevet 15. mars 2006 Å støl ja! Nei, var værre igår faktisk!! Du da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. mars 2006 #1774 Del Skrevet 15. mars 2006 gå vekk huepine Ikke spesielt støl, men kjenner den jeg tok mens du tok lårene...kjenner det i lysken ja Katta klikka plutselig i vinduet...en fyllik som slet seg i en snøhaug...så bare hue gikk fram og tilbake på andre siden av snøhaugen... Han holdt vel på 5min eller noe før han snubla seg videre oppover bakken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 15. mars 2006 #1775 Del Skrevet 15. mars 2006 Hei! Jeg gikk glipp av moroa! Søren. En dum ku er det vel greit å være innimellom? I alle fall når utgangspunktet er sånn som du forklarer. Hihihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. mars 2006 #1776 Del Skrevet 15. mars 2006 Kjedelig med langvarig hodepine. Jeg bruker også å slite med det når jeg er stiv i nakken. Det kan ikke være noe slikt som egnetlig plager deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mars 2006 #1777 Del Skrevet 15. mars 2006 Ble så nysgjerrig da jeg leste den forrige siden i dagboka di!! Går da alltid glipp av gøy jeg.... Men det blir nok min tur en vakker dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1778 Del Skrevet 15. mars 2006 Nå har jeg vært i butikken og handla, og er stolt over hva jeg har handla! Kylling, svin, salat, slangeagurk og speltbrød. Sunn jeg!!! Nå skal jeg lage meg kylling i pita! Sambo tror han blir sen idag, så jeg orker ikke vente på han... Sulten nå jeg.. Tok mitt første glass med cola nå, er nesten som å ta en røk når man er røksugen. Ja, jeg er avhengig, men er flink for tiden... Drikker ikke så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1779 Del Skrevet 15. mars 2006 gå vekk huepine Ikke spesielt støl, men kjenner den jeg tok mens du tok lårene...kjenner det i lysken ja Katta klikka plutselig i vinduet...en fyllik som slet seg i en snøhaug...så bare hue gikk fram og tilbake på andre siden av snøhaugen... Han holdt vel på 5min eller noe før han snubla seg videre oppover bakken ← Hei! Jeg gikk glipp av moroa! Søren. En dum ku er det vel greit å være innimellom? I alle fall når utgangspunktet er sånn som du forklarer. Hihihi! ← Ja det gjør ikke noe å være ku altså!! Liker kuer jeg!! Kjedelig med langvarig hodepine. Jeg bruker også å slite med det når jeg er stiv i nakken. Det kan ikke være noe slikt som egnetlig plager deg da? ← Ja, jeg kjenner den kommer fra skuldre og nakke. Var veeeldig mye plaget med det før, men etter at jeg begynte å ligge på en magnetpute som er formet som tempur (magnetene løser opp musklene) så har jeg ikke vært plaget noe særlig siden da.. Denne hodepina startet rett etter jeg ble gravid, og har lissom ikke sluppet taket.. Men den må bort.. Litt mat nå så er jeg i fin form!! Ble så nysgjerrig da jeg leste den forrige siden i dagboka di!! Går da alltid glipp av gøy jeg.... Men det blir nok min tur en vakker dag også! ← Vanskelig å forklare vettu, men morsomt var det!! Turen din kommer den og!! Jeg får kverulere en gang du er her da vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 15. mars 2006 #1780 Del Skrevet 15. mars 2006 God kveld! Prøver meg på en "Skytte-runde", men jeg klarer ikke matche henne i skriving.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg