Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Jeg er også veldig flink til å sovne på sofaen :rodme:

Noen ganger våkner jeg etter et par timer, andre på morran etter...men jeg synes det er veldig deilig å sovne på sofaen jeg da...det tror jeg sambo din synes også :ler:

Er det egentlig noen som ha svigemor på uanmeldt besøk? Uanmeldte besøk av svigers eller andre familiefolk er det værste som finnes...føler alltid at jeg har det så rotete når de kommer. Venner bryr jeg meg ikke om, de har sett rot før :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at han liker å sove på soffan, så fremover får han gjerne gjøre det.. :ler: Jeg er ikke sur eller sånn, men har bestemt at jeg skal ikke det han oppfatter som "masete" fordi jeg vil at han skal inn i senga og stille klokka til neste dag..

Familiebesøk på uanmeldt basis er IKKE morro.. Pleier ikke å være shina her til enhver tid, så jeg liker at de sier ifra når de kommer.. Men venne besøk bryr jeg meg ingenting om. Alle har det rotete fra tid til annen!!

Nå har jeg spist en skive, og får starte å lage ostekake!!

Bare en liiiiiten kg runde først.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sur: Fikk ikke sitert dere, for kom en hvit dum side...

Men ja! Her kan alle komme og forsyne seg med ostekake!! Verdens beste faktisk, med mariekjeksbunn.... Og har baka sukker og kanel lang panne.. Tror det var av skytte jeg fikk oppskriften. Utrolig god !!!!!!!

Sambo rydder og vasker nede, og jeg har holdt på på kjøkkenet i hele dag... Gidder ikke å ha det heeeeelt shina her, for de må jo skjønne at vi bor her og :overrasket: Men skal rydde bort litt mer av rotet.. Blir nok bra til slutt..

Ha en fin søndag dere og!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kake! Nammis! Det er vist noen som har husket å handle for det har jeg glemt.. Lurer på hva vi skal ha til middag.. Får se i frysen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv: Funnet noe til middag da??? Vi kjøpte to frossen italiensk pizza til middag vi...

Mett av kake nå..

Cons: Oppskrift til ostekake eller sukker og kanelkaka???

Linkri: :sikle: Den var god den ja!

Søndagsengel?: :klem:

Fantus: Ostekake ja!!!

Der var besøket gått.. Hyggelig, men også deilig når de går :ler:

Deilig å vite at det er ryddig og rent da, selv om de var stress tidligere idag! Og badet er jo heeeeeelt shina, og bare så sprekt...

Da kommer leieboeren for å drikke kaffe... Og skal vel ha en kakebit og ;)

Jeg får ta meg en dagbokrunde jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:vinke:

Så flink du har vært i dag! Kjenner følelsen med å stresse for å få det fint før besøk, og så så deilig det er å kune slappe av etterpå å nyte det selv etter at besøket har dratt igjen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Kan du komme på besøk til meg og lage marinerte scampi? (Og gjerne ostekake til dessert?!) PLEASE? :sjarmor::ler:

Hahaha. Blei kjempemisunnelig på Lucky etter å ha lest om scampiene dine der...

Godt med shina hus, nyt det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

nam nam ostekake!!!

Jeg shina hele leiligheten av fri vilje i går! Det er så utrolig godt å ha det fint og ryddig rundt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...