IdaC Skrevet 10. april 2006 #2321 Del Skrevet 10. april 2006 Så flink du er som ble så fort ferdig med albumet. Jeg holder på med bryllupet vårt, men det er så sinnsykt mange bilder at jeg kommer aldri til å bli ferdig Kanskje jeg skal skirve sånn liste jeg også? Hmm, fin måte å ha oversikt på. Skattepenger ja, det gleder jeg meg og til, men de kommer nok til å forsvinne altfor fort... Ha en fin påske snuppa Ps: prøving om 4 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2322 Del Skrevet 10. april 2006 Så koselig med album. Jeg er helt tallentløs når det gjelder slike ting. Eller særdeles lite interessert er kanskje mer riktig . Skulle ønske det kom ferdig fiksa fra fotobutikken. ← Jeg liker å pusle med sånt jeg da.... Hver sin smak! ← ← Innom for å ønske deg en riktig god påske! Vet du.. jeg har lagt en sånn liste over ting å se fram til jeg også... men tror du ikke jeg har glemt å nevne skattepenegene? Er det mulig å glemme de? :klø: ← Kan ikke glemme de da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. april 2006 #2323 Del Skrevet 10. april 2006 En kjapp liten tur innom for å ønske deg og dine en riktig god påske! GOD PÅSKE :kgblunk: Må også få takke for alle tilbakemeldingene i dagboken min den siste tiden. Kjempekoselig at du stadig er innom og legger igjen noen spor... Ikke minst at du skryter litt av lilleprinsen min! Jeg har vært altfor dårlig til det, men tiden har ikke strukket helt til... Får komme sterkere tilbake! for prøving om fire uker - måtte det gå deres vei!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. april 2006 #2324 Del Skrevet 10. april 2006 Ikke akkurat lett å måtte si nei til å støtte landsforeninga for krybbedød . Men jeg er blakk . Nå kommer jeg til å ha dårlig samvittighet i lange tider . Måtte bare skrive det ned her fordi det nettopp ringte en fyr. 4 uker til prøving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2325 Del Skrevet 10. april 2006 4 uker bare!!!! Teddy T: Koselig å se deg her inne!!! måtte jo stadig titte innom fra før du fødte.. Var kjempespennende!! Og nå må man jo bare snike innom for å se på de vakre bildene av Jacob Jeg vil ha en sånn jeg og Pi@: Heldigvis ingen som har ringt hit, hører de ringer rundt for tiden... Men man må sette grensen et sted når man ikke har penger til seg selv en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2326 Del Skrevet 10. april 2006 FFK kamp idag, og sambo skal spille i supporterkorpset! Bror og svigerinna mi skal også på kampen, så da skal tantebarn være her! Det blir koselig! Hyggelig når det ikke er så altfor lenge hver gang! Da koser vi oss mer! Hadde tenkt meg en tur til byen, men husker ikke hvorfor :klø: Da var det vel ikke så viktig da vel.. hehe.. Kanskje sambo husker?? *ringe sambo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. april 2006 #2327 Del Skrevet 10. april 2006 Og korttidshukommelsen har det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2328 Del Skrevet 10. april 2006 Apoteket var det ja... Men må ha vært noe mer?? hmm.. ikke sikkert jeg gidder å dra da, får se! Ta det på hæl'n! (les: ta det på sparket) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rødtoppen Skrevet 10. april 2006 #2329 Del Skrevet 10. april 2006 HEI snuppilura! Ting skjer skjønner jeg! Hihi! Rød' og hvite er de beste - heia heia Fredrikstaa! Blir nok FFK på tv for min del i dag - sambo jobber sent og jeg gidder ikke akkurat gå på kamp alene heller... Jeg og sambo var og så på Lange flate ballær i går, trodde jeg skulle stryke med av latter! Tror aldri jeg har ledd så mye av en film jeg - anbefales!! Men nuh skal jeg straks avgårde til frisøren - må jo leve opp til nicket mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. april 2006 #2330 Del Skrevet 10. april 2006 Lykke til med fotballkampen i dag, da! Håper sola skinner like mye hos deg som her. Og fint med liste over ting å glede seg til. Min går liksom til en ca-dato 18. mai og derfra er det bare spørsmålstegn og se hva som skjer, ta det som det kommer. Men å få knøttet utafor magen er jo ikke akkurat noen liten ting å glede seg til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. april 2006 Forfatter #2331 Del Skrevet 10. april 2006 Du har jo en stooor målstrek da!! Morro!!! Sola er skikkelig framme idag!!!! Deilig! men har ikke kommet meg ut da Er nok ett inne-menneske jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 10. april 2006 #2332 Del Skrevet 10. april 2006 Påskeklem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. april 2006 #2333 Del Skrevet 10. april 2006 Nå måå du komme på besøk og se, gjesten min (les: ellen) ← ...hun som gikk i klassen vår? Det blir kamp på tv for meg i dag, selv om jeg gjerne skulle sett den på stadion! Sånn er det å være nybakt mor... Det blir nok noen turer etter hvert, enten om vi har barnevakt eller om vi tar med oss Leon. Forrige sesong satt jeg på tribunen og så på de små "supporterne" som satt på mødrenes fang under kampen, og drømte om å ha en sånn en selv... Og nå har jeg en!! Ikke lenge til dere begynner å prøve igjen, og det skal bli spennende!! Håepr det klaffer like raskt denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 10. april 2006 #2334 Del Skrevet 10. april 2006 ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD PÅSKE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 10. april 2006 #2335 Del Skrevet 10. april 2006 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. april 2006 Forfatter #2336 Del Skrevet 11. april 2006 Påskeklem til deg! ← tilbake!! ...hun som gikk i klassen vår? Det blir kamp på tv for meg i dag, selv om jeg gjerne skulle sett den på stadion! Sånn er det å være nybakt mor... Det blir nok noen turer etter hvert, enten om vi har barnevakt eller om vi tar med oss Leon. Forrige sesong satt jeg på tribunen og så på de små "supporterne" som satt på mødrenes fang under kampen, og drømte om å ha en sånn en selv... Og nå har jeg en!! Ikke lenge til dere begynner å prøve igjen, og det skal bli spennende!! Håepr det klaffer like raskt denne gangen! ← Ellen ja! En liten FFK baby er ikke å forakte!! Tenk så morro å ha han på fanget under kampene!! Ja, vi håper på at det skal klaffe på 1-2-3 denne gangen og.... ØNSKER DEG EN RIKTIG GOD PÅSKE ← God påske!!!! God påske ← God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. april 2006 #2337 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg ser du er her akkurat nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2006 #2338 Del Skrevet 11. april 2006 Ja denne gangen skal det klaffe på 1-2! Skal du noe i påsken? GOD PÅSKE VENNEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. april 2006 Forfatter #2339 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg ser du er her akkurat nå! ← Er stadig her jeg vettu!! Med trådløst nett og bredbånd står gjerne pcen på hele tiden, og gjerne innlogga på kg, selv om jeg styrer med andre ting Ja denne gangen skal det klaffe på 1-2! Skal du noe i påsken? GOD PÅSKE VENNEN! ← Det er i planene at det skal klaffes på 1-2-3!!! Så sånn er det!! Ingen planer i påsken, bortsett fra familieselskap på torsdag. Feirer 5 bursdager i slengen vi Gleder meg masse!!! Leeeenge siden vi har hatt familieselskap, og vi er meget sosial familie! Jeg skal bake to kaker da :klø: Ostekake vet jeg, men hva skal den andre være??? Spørre sambo kanskje.... Nå spiste jeg en kvikk lunch på styrten... Oppps Lucky skal mure på tomta idag, så blir ingen trening idag. Tror ikke jeg orker noe hard trening jeg heller, for jeg merker den vonde skuldra/nakken og murringa i hodet.. Tror jeg skal gå meg en tur isteden, da kan jeg gå ned til posten og sende søknaden til videreutdanning Har startet med å tømme stua for alle disse pappeskene vi fikk med renset tøy da! Det blir bra! så jeg har gjort nooooe fornuftig idag altså.. Jo! så var jeg sååå ufornuftig å bestilte meg time til massasje istad... [url=http://www.shapemassage.com/shape4life/index.php]Her er link til stedet! Tok en vanlig klassisk massasje jeg.. Leser av hjemmesiden at de har masse!! Og er visst en egen teknikk den shape massasje greia. Får høre med henne hva hun anbefaler.. For kan ikke gå rundt med lurende konstant hodepine heller!! Spurte sambo om jeg fikk lov da, siden jeg ikke har noe utbetalt lønn denne mnd.. Han sa det var helt greit! Og jeg gleder meg til onsdag etter påske! Da skal jeg knaes!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. april 2006 #2340 Del Skrevet 11. april 2006 Massasje er deilig Var på et utdrikningslag hvor alle fikk massasje, og alle smilte like salig etterpå Kake, sa du? Hva med sjokoladekake, så kan du pynte med påskekyllinger og gul marsipan til en skikkelig påskekake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg