Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper formen er bedre i dag! Så kjedelig å bli syk før en skal på tur. Men ab kommer nok til å hjelpe fort :kose:

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppiss :klem:

Håper formen din er bedre i dag!! Jeg er i bedre form...tett nese og hals da, men feberen har jeg ikke sett i dag :ironi:

Så da begynner vi å bli klare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen!!!!

Hvordan har du det?! Var det nå i helga du skulle ut på tur? Huff,da må jeg værtfall virkelig håpe at du blir i superfaorm kjappere enn kjappest!

Ha en finfin dag darling!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å!! Så mange som har vært her da!! Jeg gir dere alle en stoooor :klem:!!!

Formen er sådär, kunne vært bedre og værre... Men klar for begen :tommel: Nå har jeg dusja og vaska kroppen... Har startet å pakke, men ikke ferdig. Vi tar toget ca 2130.

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sabia

Måtte jo sef rett inn å se - det der er jo nødt å være tulletråd.. Eller, det er jammen meg mye rare folk på denne jord, så man vet aldri..... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fantus
den tråden inne på graviditet som heter "god overskrift", er det en tulletråd :klø:

Den tråden er helt sprø... Jeg forsto ingenting av hovedinnlegget, og jeg forstår ikkeno mer nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Tror nok den tråden er en tulletråd. Er litt rart at trådstarter skriver nesten helt rett norsk, men formulerer seg SÅ.. så ikke i det hele tatt! Ingenting henger jo sammen... Men men...

Du må ha en GOD TUR snuppa!! Og jeg sier som miiip, ta et rødvinsglass eller to for oss gravide :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå bærer det straks til Bergen!! :hoppe:

Heldigvis har snuppa vår pc der oppe, så jeg får vel titta innom..

Kose dere masse i helga alle sammen!!!!!

:klem:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...