Gå til innhold

Hva som skjer av ting i mitt liv!

iss

Anbefalte innlegg

Takk Jolie, Pi@ og rosin!

Våkna kvart på syv at jeg holdt på å tisse på meg... Helt grusomt.. Kjenner feberen er der enda også, men den fortrengte jeg med paracet på tom mage..

:sjenert: Holder på å tisse på meg når jeg nyser..

Legesenteret har telefontid fra 0830, men senteret åpner 0800. Tenker jeg drar ned kl 0800 jeg, og hvis legen ikke er der enda, så får jeg bare vente... Vooooondt!

Huff, jeg som hadde gjordt det så fint her om mandagen, nå ser det jo ikke ut.. Jaja, får ta et tak i mårra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Hei iss!

Stor :troest::klem: til deg, UVI kan være så utrolig vondt det! Håper du har fått deg litt antibiotika i dag og at du merker rask bedring! Her er ryggen stadig på plass, men kjenner da at det hjelper litt å være i bittelitt aktivitet i hvert fall.

Du får ha masse god bedring i hvert fall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Au, UVI høres ikke noe morsomt ut! :tristbla: (Jeg har heldigvis ikke hatt det siden jeg var liten...) Håper du fikk time hos legen med en gang og antibiotika så du kan komme i litt bedre form til turen!

:klem: og fortsatt god bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI er bare noe orntlig dritt! Jeg er plaget med det innimellom selv og synes ikke noe om det nei! Nå drikker jeg tranebær innimellom for å forebygge og det har faktisk hjulpet! Håper du kommer deg fort!

Stor klem fra Charmis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk kommet meg innom legen før jeg kjørte på jobb! Fikk masse antibiotika, for 350 kr :ler:

Så nå er jeg straks ferdig på jobb, dagen har gått greit, uten alt for høy feber og mye smerter...

Ja, UVI er :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått antibiotika, det hjelper i allefall veldig fort på meg. UVI er noe ordentlig herk, har slitt en god del med det jeg også.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig å få sendt over litt antibiotika hit eller?? Siden du fikk så mye lixom :ler: Høres ut som en gås her jeg ligger og hoster...får ikke sove og får helt adhd tendenser av å ligge rolig :overrasket:

Får håpe du stikker innom en tur snuppiss :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia supervennen!!!

Neineiei er du syk stakkars...*klemme masse på*

Jeg er fryktelig lei meg for at jeg ikke er så mye til stede for tiden men jeg tenker masse på dere altså! Og satser på litt roligere tider fremover,over helga i allefall....Vil ha noen kg og msn dager snart kjenner jeg!

Savner å skravle med jentene mine! Men nå er jeg i allefall innom sånn helt i full fart! Løv ju! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine2: Herlige dere som muntrer meg opp!!

Hildesol: Takk.. :klem:

Missbumblebee: :klem:

Trinemor: :klem Ja det er kjempevondt! Merker alltid bedring med antibiotikaen på en time eller to!

Miiip: Vær glad du slipper unna, for er pain asså.. Vi satser på tur! :klem:

Charmina: Jeg har prøvd kapsler, men de var motbydelige. Kanskje jeg skal prøve saft?? :klem:

Liv: Kom meg til legen og knasker piller! :klem:

Pi@: Ja antibiotika virker fort!! :klem:

Lucky*3: Bergen skal vi!!! :ler: kvitt deg med adhd snevet før vi drar da, kjedelig på nattoget det.. Men bare å få en dose av meg!! Har i massevis!! Koslig at jeg fikk slækken i stolen din med ullpledd og jakke mens du satt i singlet.. Tror ikke kropstemperaturen vår var lik nei

Cons: Takk :klem:

Nivea: Takk :klem:

Skytte: Bare det kommer et livstegn innimellom så er jeg fornøyd! Skjønner at du har full plan ellers altså.. Blir nok ingen idolchat på meg, for da er jeg i Bergen!! Håper jeg blir savna :ler:

:kyss:

Orker ikke skrive så mye idag, men jeg er rundt og leser altså... Sitter påkledd som om det var 4 vintere her inne, og kjenner det starter å bli varmt nå ja... Mat må jeg vel ha og.. Sambo stressa avgårde på musikkøvelse idag, så han slipper å høre på sytinga mi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God tur til Bergen! Heldig venninne som får besøk av to syke jenter :ironi: Neida, det blir helt sikkert kjempebra, får håpe formen deres stiger noen hakk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...