stinegull Skrevet 23. oktober 2005 #1 Del Skrevet 23. oktober 2005 http://www.mamaslittledevil.com/ disse fleece dressene er søte og nyttige i disse vinterstider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålå Skrevet 23. oktober 2005 #2 Del Skrevet 23. oktober 2005 Fikk bare opp en sort side jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mira* Skrevet 23. oktober 2005 #3 Del Skrevet 23. oktober 2005 Disse selger de i Oslo. Har sett de flere steder, blant annet på Majorstua. Husker ikke helt hva butikken heter, men den er inni et slags senter der de har Kaffepikene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. oktober 2005 #4 Del Skrevet 23. oktober 2005 Søte?? Djevledrakter til barn -SØTE...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 23. oktober 2005 #5 Del Skrevet 23. oktober 2005 Hehe..Ja det tenkte jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 23. oktober 2005 #6 Del Skrevet 23. oktober 2005 De var jo litt artige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. oktober 2005 #7 Del Skrevet 24. oktober 2005 Vet ikke om de er søte akkurat,men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 24. oktober 2005 #8 Del Skrevet 24. oktober 2005 jeg synes de var tøffe, kunne kjøpt til mine egne barn, men hadde ikke turt å kjøpe til andres barn; litt redd for å sende feil signal kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 25. oktober 2005 syns de er kule jeg, og er enige i det som står på siden: Mamas little devil' is fashion designer Pia Paulsen's humoristic contribution in the jungle of pink and light blue baby products. se på nettsiden hvor de selges, kom igjen: våg å være litt anderledes!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2005 #10 Del Skrevet 25. oktober 2005 syns de var kjempekule! Har en nevø som i utgangspunktet er en liten engel, og da passer det flott med den der for å veie opp litt. Hvor mange år tilsvarer den største størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stinegull Skrevet 25. oktober 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 25. oktober 2005 største str er 80/86,de andre str er 50/56 og 68/74 har kjøpt til snuppa mi og har fått mange hyggelige kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå