Gå til innhold

Derfor bør du drikke mer te

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg drikker en blanding av grønn sencha te med matcha pulver hver morgen. Jeg er veldig glad i kaffe, og drikker det noen morgener i uken, for jeg liker den boosten. Den blandingen med grønn te har et høyt koffeininnhold, så får nesten den effekten av den 🙂 Blir ofte rooibos te på ettermiddag/kveld

Anonymkode: ff4fe...6ba

nesten den samme effekten*

Anonymkode: ff4fe...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig tråd 🙂

Jeg drikker vanlig lady grey med litt melk i hverdagen og koser meg med peppermynte te, roiboos og nypete med honning av og til. Elsker te ❤️ 

Anonymkode: ea369...bd6

Skrevet

Dessverre tåler jeg vanlig te litt dårlig. Men jeg elsker chai latte.

Anonymkode: c4205...07e

Skrevet

Jeg elsker te! Favoritten er grønn te med mint, den drikker jeg hver dag. Drikker grønn/svart/hvit te frem til ettermiddagen, til kvelds blir det urte-/krydderte uten koffein.

Anonymkode: 1ad06...2db

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 3.04):

Ja kjempe koselig tråd! 🙂 Tips til te som dekker søtsug, som man kan kose seg med i stedet for skjokolade? Hva er den beste teen når man tenker søthet? Finnes det te med litt karamell-aktig smak? 

Anonymkode: 8f89e...4e2

Ja! Sort krydder-te med melk, chai el l. Mmmm! Du kan begynne med bittelitt honning oppi, og så trappe ned til ingenting! Perfekt når man egentlig er fysen på snop!

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Oooh den så god ut, takk for tips! 

Anonymkode: 8f89e...4e2

Sånne ferdigblandinger er like sunt som brus...

Skrevet

Jeg ville hatt en te som er bra for de som tar mye medisiner, som smaker godt uten å være kvalmende. 

Skrevet

Jeg foretrekker nok kaffe over te siden kaffe er kaffe. 😄 Men jeg liker godt te og har en del av det. Kjøper ofte en frukt te i løs vekt nede i byen som er utrolig god🤩 Ellers så liker jeg godt alt som er litt spicy, ingefær og slikt elsker jeg. 

Bruker ikke sukker eller melk og slikt i verken te eller kaffe for det liker jeg ikke. Litt honning og sitron i teen om jeg er syk funker bra. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...