Cata Skrevet 5. februar 2022 #21 Skrevet 5. februar 2022 Så lenge jeg synes te smaker "høy" og kaffe er så mye bedre så holder jeg meg til kaffen. 1
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #22 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg kjøpte denne i dag på Normal, syns den var god😊 Anonymkode: ff2ba...2c3 Folk fra syria kaller det chai også, fikk smake en gang
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #23 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Jeg kjøpte denne i dag på Normal, syns den var god😊 Anonymkode: ff2ba...2c3 Oooh den så god ut, takk for tips! Anonymkode: 8f89e...4e2
applestories Skrevet 5. februar 2022 #24 Skrevet 5. februar 2022 Gronnte skrev (17 timer siden): Du har kamillete da, men det er egentlig ikke ordentlige te siden det er blomster, all ordentlige te kommer fra planten camillia sinsensis, men jeg vil kanskje anbefale grønn te da da den er mest ubearbeidet og original, men jeg tror sukker er litt viktig i den hvis du vil få sovet da, det som gjør at jeg sover godt alltid nesten, er at jeg er sosial på dagen og trener litt iblant, da blir jeg sliten til kvelds, du får høre med legen din hvis du sliter med å sove, varm melk med honning virker jo også, som sagt, jeg sover som regel alltid bra da, takker så mye, tenkte dere ville sette pris på det Er ikke noe av det vi kjøper på butikken te?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #25 Skrevet 5. februar 2022 Hvorfor må man ha sukker i teen? Anonymkode: 0000f...594
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #26 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Jeg kjøpte denne i dag på Normal, syns den var god😊 Anonymkode: ff2ba...2c3 En blir ikke tynn av å drikke te. Anonymkode: 0000f...594
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #27 Skrevet 5. februar 2022 applestories skrev (1 minutt siden): Er ikke noe av det vi kjøper på butikken te? Joda, det meste er te, bare ikke med blomster og sånt, ordentlige te kommer som regel fra planta tebusk eller camellia sinensis, men man drikker jo hva man vil
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #28 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En blir ikke tynn av å drikke te. Anonymkode: 0000f...594 Nei? Noen som har sagt det? Anonymkode: ff2ba...2c3 2
applestories Skrevet 5. februar 2022 #29 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor må man ha sukker i teen? Anonymkode: 0000f...594 Må ikke ha det. Jeg har aldri hatt det siden britene jeg lærte å drikke te hos ikke brukte det.
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #30 Skrevet 5. februar 2022 Sånn lager jeg ekte indisk chai; skreller og masse smasher ingefær, koker det i vann. Legger i anisstjerner, kardemommefrø knuste, nellikspiker, litt knust pepper, kanelstang og sort te. Kok opp, tilsett melk, steem til kokepunktet. Tradisjonelt sett sukker. Anonymkode: 0d46e...4a9 1 1
Frida Skrevet 5. februar 2022 #31 Skrevet 5. februar 2022 Veldig koselig tråd, særlig siden jeg elsker te! Jeg får aldri kaffe på senga, men te derimot! Drikker mest grønn te, men også andre typer, alt etter hva jeg har. Drikker kaffe også, men jeg drikker definitivt mest te. Har teposer i veska eller lomma, i tilfelle de jeg besøker ikke har te 😬, men det har de alltid, siden de kjenner meg! 😄 Men man vet jo aldri... Drikker all te uten sukker, synes den er best uten. ☕ 1
KatteLatte Skrevet 5. februar 2022 #32 Skrevet 5. februar 2022 Det er koffein i grønn te, til dere som ikke ønsker å ødelegge nattesøvnen. Har gått på den smellen selv. Men det finnes koffeinfrie teer, hvis man er glad i klassisk svart te finnes den også koffeinfri, men da må man som regel i en nettbutikk. 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #33 Skrevet 5. februar 2022 Te? Bob bob bob. Neida, te er godt det. Husker twinings hadde en fruktte jeg drakk masse av for mange år siden, men den forsvant. Husker jeg hamstret da jeg fant ut at den skulle forsvinne. Husker ikke hva den het, men den var veldig god. Mye bedre enn four red fruits som jeg tror finnes enda. Og apropos te, jeg samlet på te da jeg var liten! Hadde et svært album med massevis av te både fra Norge og utlandet. Mamma og pappa måtte drikke myyye te på den tiden, for når vi var på ferie i Europa så jeg stadig teer jeg måtte ha i samlingen min og bytte med andre. Andre som samlet på te? Anonymkode: 0a562...680
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #34 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Te? Bob bob bob. Neida, te er godt det. Husker twinings hadde en fruktte jeg drakk masse av for mange år siden, men den forsvant. Husker jeg hamstret da jeg fant ut at den skulle forsvinne. Husker ikke hva den het, men den var veldig god. Mye bedre enn four red fruits som jeg tror finnes enda. Og apropos te, jeg samlet på te da jeg var liten! Hadde et svært album med massevis av te både fra Norge og utlandet. Mamma og pappa måtte drikke myyye te på den tiden, for når vi var på ferie i Europa så jeg stadig teer jeg måtte ha i samlingen min og bytte med andre. Andre som samlet på te? Anonymkode: 0a562...680 Morsomt at du samlet på te
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #35 Skrevet 5. februar 2022 Gronnte skrev (5 minutter siden): Morsomt at du samlet på te Ja, det var veldig gøy og jeg hadde te fra Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Luxembourg, Spania og sikkert flere land jeg ikke husker i farten. Dette var på slutten av 80-tallet. Lurer på om foreldrene mine har tatt vare på te-albumet mitt eller om det er kastet. Anonymkode: 0a562...680
Loboto Skrevet 5. februar 2022 #36 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Så koselig tråd🤩 Har du noen tips til beroligende te? Eller søvndyssende? Sliter så med å sovne på kveldene, og har ikke lyst til å ta Imovane som jeg har fått fra legen hvis jeg ikke må.. Anonymkode: ff2ba...2c3 Jeg liker camomile om kvelden.
mercury_ Skrevet 6. februar 2022 #37 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (På 5.2.2022 den 2.04): Ja kjempe koselig tråd! 🙂 Tips til te som dekker søtsug, som man kan kose seg med i stedet for skjokolade? Hva er den beste teen når man tenker søthet? Finnes det te med litt karamell-aktig smak? Anonymkode: 8f89e...4e2 A. C. Perchs har en svart te som heter Cream Tea, den er nydelig med litt melk. Den smaker karamell. https://perchs.no/product/krem-te Whittard har en kjempegod te med biter av kakaobønner i, men jeg vet ikke om du får tak i den i Norge. Men det finnes kanskje noen andre som har noe liknende. Evt kan du bare kjøpe sort te i løsvekt og ha i knuste kakaobønner (Cocoa nibs) selv. De får du sikkert kjøpt på helsekosten. https://www.whittard.co.uk/tea/tea-type/black-tea/dark-chocolate-loose-tea-MSTR327205.html
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #38 Skrevet 6. februar 2022 Drikker masse te Har byttet ut morgenkaffen med grønn te, og utover dagen drikker jeg en del urtete. Og kamillete om kvelden. Sover bedre og er ikke så sur i kroppen, mye mer opplagt om morgenen. Anonymkode: fb983...d45
mercury_ Skrevet 6. februar 2022 #39 Skrevet 6. februar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sånn lager jeg ekte indisk chai; skreller og masse smasher ingefær, koker det i vann. Legger i anisstjerner, kardemommefrø knuste, nellikspiker, litt knust pepper, kanelstang og sort te. Kok opp, tilsett melk, steem til kokepunktet. Tradisjonelt sett sukker. Anonymkode: 0d46e...4a9 Jeg varmer krydrene rett i helmelken og har det i teen, da syns jeg den blir enda bedre. 😊 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2022 #40 Skrevet 6. februar 2022 Jeg drikker en blanding av grønn sencha te med matcha pulver hver morgen. Jeg er veldig glad i kaffe, og drikker det noen morgener i uken, for jeg liker den boosten. Den blandingen med grønn te har et høyt koffeininnhold, så får nesten den effekten av den 🙂 Blir ofte rooibos te på ettermiddag/kveld Anonymkode: ff4fe...6ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå