Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #1 Skrevet 5. februar 2022 Når man, for eksempel spiser mat, så er det mye i det som gjør at du føles bedre, stoffer som har en effekt på kroppen, men det finnes i andre ting også, sånn for eksempel te, dere gjør allerede deres beste for å gjøre andre glade, så hvorfor ikke gjøre noe for deg selv og lage en kanne med te, du trenger bare en liten pose og litt sukker, det er forskjell på vann også, regnvann er mykere vann og smaker bedre i en kopp te, mens vann som er hardere og gjerne kommer fra krana, er hardere med mer kalsium i for eksempel, dette kan da kokes bort selvfølgelig, man har rød te, grønn, svart, gul, hvit som kommer fra knoppene, oolong-te, ceylon fra sri-lanka, for å ha nevnt noe, det beste med det hele er at det er mye stoffer i det som gjør deg godt og kommer i bedre kontakt med seg selv og naturen, drikker du nok te?
Frøkensina Skrevet 5. februar 2022 #2 Skrevet 5. februar 2022 Koselig tråd. Nei jeg drikker ikke nok te siden jeg drikker så mye kaffe. Det er koffein i begge to, men i te finnes det nyttige stoffer som L-theanine og grønn te har ekstra mye antioksidanter. Noen ganger drikker jeg grønn te med sitron og honning. 2
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #3 Skrevet 5. februar 2022 Frøkensina skrev (5 minutter siden): Koselig tråd. Nei jeg drikker ikke nok te siden jeg drikker så mye kaffe. Det er koffein i begge to, men i te finnes det nyttige stoffer som L-theanine og grønn te har ekstra mye antioksidanter. Noen ganger drikker jeg grønn te med sitron og honning. Koslig, du også
Mariellen Skrevet 5. februar 2022 #4 Skrevet 5. februar 2022 Enig, dette var en koselig tråd. Ser gjerne mer av dette! Jeg drikker sjelden te, nesten bare når jeg får det servert. Men jeg nyter det de få gangene jeg drikker det, gjerne med honning eller med sukker og melk. 2
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #6 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Funker iste? Anonymkode: bb471...649 Du kan helle varm te over isbiter i et glass, så har du iste
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #7 Skrevet 5. februar 2022 22 minutter siden, Gronnte said: Du kan helle varm te over isbiter i et glass, så har du iste Sant det Anonymkode: bb471...649
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #8 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sant det Anonymkode: bb471...649 ^^
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #9 Skrevet 5. februar 2022 Så koselig tråd🤩 Har du noen tips til beroligende te? Eller søvndyssende? Sliter så med å sovne på kveldene, og har ikke lyst til å ta Imovane som jeg har fått fra legen hvis jeg ikke må.. Anonymkode: ff2ba...2c3 2
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #10 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så koselig tråd🤩 Har du noen tips til beroligende te? Eller søvndyssende? Sliter så med å sovne på kveldene, og har ikke lyst til å ta Imovane som jeg har fått fra legen hvis jeg ikke må.. Anonymkode: ff2ba...2c3 Du har kamillete da, men det er egentlig ikke ordentlige te siden det er blomster, all ordentlige te kommer fra planten camillia sinsensis, men jeg vil kanskje anbefale grønn te da da den er mest ubearbeidet og original, men jeg tror sukker er litt viktig i den hvis du vil få sovet da, det som gjør at jeg sover godt alltid nesten, er at jeg er sosial på dagen og trener litt iblant, da blir jeg sliten til kvelds, du får høre med legen din hvis du sliter med å sove, varm melk med honning virker jo også, som sagt, jeg sover som regel alltid bra da, takker så mye, tenkte dere ville sette pris på det
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #11 Skrevet 5. februar 2022 Ja kjempe koselig tråd! 🙂 Tips til te som dekker søtsug, som man kan kose seg med i stedet for skjokolade? Hva er den beste teen når man tenker søthet? Finnes det te med litt karamell-aktig smak? Anonymkode: 8f89e...4e2
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #12 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja kjempe koselig tråd! 🙂 Tips til te som dekker søtsug, som man kan kose seg med i stedet for skjokolade? Hva er den beste teen når man tenker søthet? Finnes det te med litt karamell-aktig smak? Anonymkode: 8f89e...4e2 Nja, hvit te kanskje er søtest, det er av knoppene på planta, det finnes litt typer av svart te da som er tilsatt karamellsmak, du kan jo kanskje prøve det, liker du spesielt karamell?
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #13 Skrevet 5. februar 2022 For en koselig, informativ tråd!❤️👍🏽 Tusen takk til ts. og dere andre som har bidratt i denne tråden. Anonymkode: 25d80...820
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #14 Skrevet 5. februar 2022 Jeg drikker te daglig, nå har jeg dilla på Celestial True Blueberry. Anonymkode: d87f4...2b1
Natta1980 Skrevet 5. februar 2022 #15 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så koselig tråd🤩 Har du noen tips til beroligende te? Eller søvndyssende? Sliter så med å sovne på kveldene, og har ikke lyst til å ta Imovane som jeg har fått fra legen hvis jeg ikke må.. Anonymkode: ff2ba...2c3 melisse te.
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #16 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For en koselig, informativ tråd!❤️👍🏽 Tusen takk til ts. og dere andre som har bidratt i denne tråden. Anonymkode: 25d80...820 Bare hyggelig
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #17 Skrevet 5. februar 2022 Drikker nypete innimellom til søndagsfrokosten, eneste teen jeg liker Anonymkode: 7db06...c08
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #18 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja kjempe koselig tråd! 🙂 Tips til te som dekker søtsug, som man kan kose seg med i stedet for skjokolade? Hva er den beste teen når man tenker søthet? Finnes det te med litt karamell-aktig smak? Anonymkode: 8f89e...4e2 Hei! Jeg kjøpte denne i dag på Normal, syns den var god😊 Anonymkode: ff2ba...2c3 2
Gjest Gronnte Skrevet 5. februar 2022 #19 Skrevet 5. februar 2022 Her er tesamlingen min, jeg er ikke så nøye på at det er ordentlig te liksom, sånn ren grønn te og sånt da, syns det blir litt bittert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå