Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. oktober 2005 #21 Del Skrevet 26. oktober 2005 (endret) hun ene hadde sex en gang den mnd bare, hun fikk ikke hentet pillene på apoteket. hun andre hadde vel bare "vanlig". ingen av de var prøvere, det bare skjedde! Endret 26. oktober 2005 av LOLITA LEMPICKA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. oktober 2005 #22 Del Skrevet 26. oktober 2005 jeg slutta med pilla i sep, satte inn p-stav, måtte fjernes 12. nov fordi migrenen ble så ille. fikk mensen 4 dager etter. tok sånn eggeløsningtester hver dag , plutselig var den positiv den 20.nov. da hadde vi hatt sex 18, 19, 20, 22.nov. nå venter jeg spent på om det har blitt noe! jeg vil spy og bli tjukk & feit!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. oktober 2005 #23 Del Skrevet 26. oktober 2005 Håper du blir tjukk snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2005 #24 Del Skrevet 26. oktober 2005 Epica!!!!!!!! SÅ SPENNENDE!!!!! Har du testa enda????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epica ikke innl. Skrevet 26. oktober 2005 #25 Del Skrevet 26. oktober 2005 Har ikke testa enda. Jeg må visst vente til imorgen tidlig. Tester med Persona.. Og da kan man ikke spise eller drikke eller gå på do i 4 timer før.. men jeg tror den blir negativ. har kun hatt sex "uhell" 11-12 dager etter mensen, og på mandag. Venter mensen idag, men syklusen kan jo være tullete.. Har ikke fått den enda.. Ingen symptomer, så jeg tviler på at jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anerikke Skrevet 26. oktober 2005 #26 Del Skrevet 26. oktober 2005 Fortell når du har testa, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2005 #27 Del Skrevet 26. oktober 2005 I will Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. oktober 2005 #28 Del Skrevet 27. oktober 2005 Jeg tar testen lørdag, så jeg skal gi beskjed hva det blir da.. men har hørt at den ikke alltid slår ut... ;-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. oktober 2005 #29 Del Skrevet 28. oktober 2005 Jeg ble gravid med datteren min i første prøveperiode. Nå prøver vi igjen, men det har ikke klaffet enda. Begynner nå på PP 3. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. oktober 2005 #30 Del Skrevet 29. oktober 2005 den ble negativ... egentli letta, for det hadde passt dårlig å være 5 mnd på vei på bryllupet Litt kjipt og, fordi det gjorde meg litt bekymra, at når vi begynner å prøve, så kan det ta lang tid... Men så hadde vi jo sex kun en gang i den utsatte perioden. Og jeg tror jeg hadde el torsd etter.. Etter hva jeg leste på nettet.. Hvis det var el da.. Har ikke fått tante rød enda.. men det er nok pga pilleslutt.. Hmmmm... Lurer på når kroppen er stabilisert.. Glad jeg slutta med pillene nå, så det blir normal syklus ettervert (snart håååper jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå