AnonymBruker Skrevet 5. februar 2022 #41 Skrevet 5. februar 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Foreslår at du leser innlegget mitt igjen: Foretrekker definitivt å reise med mennesker, eller møte mennesker. Anonymkode: ab60c...f62 Jeg kan lese takk! Anonymkode: f4110...9f2
Gjest Muffin man Skrevet 5. februar 2022 #42 Skrevet 5. februar 2022 Emilie21 skrev (6 timer siden): Jeg er nok litt for uerfaren og sjenert til å legge ut på en reise alene uten noe spesielt opplegg☹️ Men takk for tips! Pleide å være det jeg og helt til jeg tok min første soloreise I hvilken stil man trives å reise i kommer an på person til person. Har møtt på drøssevis av mennesker som har reist organisert gjennom G Adventures som organiserer turgrupper over hele verden.. Kjekt om du vil slippe styret med organisering selv, og ikke har noe problemer med å binde deg til en timeplan. Hvor unge de du reiser med er varierer tror jeg. Kjekt å lese hva andres erfaringer er på de spesifikke turenene.
Emilie21 Skrevet 5. februar 2022 Forfatter #43 Skrevet 5. februar 2022 Muffin man skrev (1 minutt siden): Pleide å være det jeg og helt til jeg tok min første soloreise I hvilken stil man trives å reise i kommer an på person til person. Har møtt på drøssevis av mennesker som har reist organisert gjennom G Adventures som organiserer turgrupper over hele verden.. Kjekt om du vil slippe styret med organisering selv, og ikke har noe problemer med å binde deg til en timeplan. Hvor unge de du reiser med er varierer tror jeg. Kjekt å lese hva andres erfaringer er på de spesifikke turenene. Supert! Takk for tips😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå