Gå til innhold

Team Ingebrigtsen - hva skjer a?

Paulinetta

Anbefalte innlegg

Konflikt kan være så mye da.. med gutta, mellom gutta som løper, skilsmisse med kona, nåværende arbeidsgiver er drit lei.. Det er jo "mye" hele tiden i den storfamilien

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er i hvert fall ikke overrasket over at Ingrid har sluttet. Hun har aldri virket ordentlig motivert, ville bare gjøre det alle andre gjorde.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (7 timer siden):

Er i hvert fall ikke overrasket over at Ingrid har sluttet. Hun har aldri virket ordentlig motivert, ville bare gjøre det alle andre gjorde.

Det kan godt være hun på noen tidspunkt har vært skikkelig motivert, men jeg tenker også at det ikke er overraskende at hun velger å gi seg. Det er veldig spesielt hvordan brødrene, særlig Jakob, har klart å opprettholde interessen og lidenskapen for en så «kjedelig» og monoton idrett som løping. Dessuten har Ingrid fått en unik mulighet til å se med egne øyne hva livet som toppidrettsløper faktisk innebærer. Både med tanke på treningsmengde, fokus, hvor mye man går glipp av sosialt og alt man aktivt må velge bort.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid ser nok til svigerinnene. De tjener gode penger på reklame via instagram. Synes det er litt smakløst all den reklamen. De bor i råflotte hus, kjører kule biler og har det ganske greit på mennenes inntekter og deres spons og reklameinntekter.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Ingrid ser nok til svigerinnene. De tjener gode penger på reklame via instagram. Synes det er litt smakløst all den reklamen. De bor i råflotte hus, kjører kule biler og har det ganske greit på mennenes inntekter og deres spons og reklameinntekter.

Nja. Liva studerer jo. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (25 minutter siden):

Flott de studerer, men de tjener godt på reklame. 

Er ikke det supert da? Flott at de bidrar til familieøkonomien vel. 

• Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Lerkeliten said:

Så vidt jeg vet studerer Liva (tar master), i tillegg til å ha fast deltidsstilling som lærer på vgs. Det er mer enn de fleste studenter.. I tillegg er hun veldig mye alene med to små barn! Du skriver de bor i store flotte hus, men Liva og Henrik har vel gjort det i ca 1 mnd? Før det har de bodd flere år i hybelen i kjelleren til Gjert og Tone, der de har sovet på sovesofa i stua liksom.. Ikke like luksus det. Følger kun Liva i SoMe, men synes ikke det er spesielt mye reklame der, om man sammenligner med andre influensere. 

Dette stemmer ikke. De bodde i eget rekkehus før siste huskjøp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophia_08 skrev (4 timer siden):

Dette stemmer ikke. De bodde i eget rekkehus før siste huskjøp.

De har bodd mellom ett og to år i den bittelille kjellerleiligheten hos Gjert. De solgte rekkehuset før de begynte å bygge. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere til tema nå da, samme hvordan de bor vel!

Håper alt går bra med familien og at Gjert kun er litt sliten, og ikke syk 😕 

Endret av Danseskjørt
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig lei meg da det stod en setning nederst om at Ingrid slutter med friidrett. Forstår veldig godt at motivasjonen må være der, men jeg tror hun hadde et stort potensiale.

Samtidig har hun ikke brødrene som treningskompiser på samme måte som de har hatt. De to eldste legger vel opp snart og Jakob er på et så høyt nivå at Ingrid kanskje ikke kan trene noe særlig med han?

Uansett hva bakgrunnen er unner jeg den familien alt godt! Inspirerende hvordan Gjert og Tone har stått på for alle barna i alle år, og jobbet seg oppover.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står jo pga av helse. Håper det går bra med Gjert. Ingrid har ikke det samme miljøet med trening rundt seg som gutta hadde/har. Skjønner godt hun slutter, eller tar en pause. Denne familien er intet annet enn imponerende og ønsker alle godt!

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (4 minutter siden):

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/x8pg1p/jakob-ingebrigtsen-om-fravaeret-av-gjert-noen-ting-varer-ikke-evig

«Det er klart at han har vært en viktig brikke logistikkmessig». 
Wow! For alle som har fulgt med på serien er det jo åpenbart at Gjert har fungert som mer enn en logistikkansvarlig. Så mye tid som Gjert har lagt ned gjennom år, og så er dette det han omtales som.  For en respektløs uttalelse. Da må jo idrettsforbundet merke seg at de i 2019 gav en logistikkansvarlig prisen for Årets trener. 

De guttene virker både utakknemlige og kjepphøye nå.

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
vintage skrev (På 3.2.2022 den 23.10):

Det er jo litt rart da, at han blir sykemeldt for en konflikt?

Bondevik ble jo sykemeldt mens han var statsminister, det var depresjon på grunn av overbelastning. Folk kan bli utbrent av mangt, og mange blir det.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (56 minutter siden):

https://www.vg.no/sport/friidrett/i/x8pg1p/jakob-ingebrigtsen-om-fravaeret-av-gjert-noen-ting-varer-ikke-evig

«Det er klart at han har vært en viktig brikke logistikkmessig». 
Wow! For alle som har fulgt med på serien er det jo åpenbart at Gjert har fungert som mer enn en logistikkansvarlig. Så mye tid som Gjert har lagt ned gjennom år, og så er dette det han omtales som.  For en respektløs uttalelse. Da må jo idrettsforbundet merke seg at de i 2019 gav en logistikkansvarlig prisen for Årets trener. 

Jeg tror han mener det med at treningsopplegget er det samme, gutta gjør trenerjobben for hverandre og at de kanskje merker logistikken mye mer nå.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (5 timer siden):

Jeg tror han mener det med at treningsopplegget er det samme, gutta gjør trenerjobben for hverandre og at de kanskje merker logistikken mye mer nå.

Slik oppfattet jeg intervjuet. Jakob er ung og ennå litt uslepen og litt løs kanon på dekk i sine uttalelser.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke nødvendigvis rart om han er syk eller ønsker å gjøre noe annet enn å fortsette i trenerjobben; ,em det som er rart er at det skjedde så plutselig og fremstår som «hemmelig» og kryptisk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...