AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #1 Del Skrevet 2. februar 2022 Noen som kan anbefale et sted å begynne? Tips om nettsider, YouTube-videoer eller lignende tas imot med takk! Det er utrolig mye der ute, og jeg aner ikke hva som er bra. Anonymkode: af431...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigyn Skrevet 2. februar 2022 #2 Del Skrevet 2. februar 2022 Elsker Yoga with Adriene på youtube! Masse variert. Er fra mange år da, synes de siste årene er bedre enn de første. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elysian Skrevet 2. februar 2022 #3 Del Skrevet 2. februar 2022 Sigyn skrev (19 minutter siden): Elsker Yoga with Adriene på youtube! Masse variert. Er fra mange år da, synes de siste årene er bedre enn de første. Helt enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2022 #4 Del Skrevet 2. februar 2022 Sigyn skrev (1 time siden): Elsker Yoga with Adriene på youtube! Masse variert. Er fra mange år da, synes de siste årene er bedre enn de første. Elysian skrev (1 time siden): Helt enig! Tusen takk begge to! ❤ Da prøver jeg på det 😀 Anonymkode: af431...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2022 #5 Del Skrevet 4. februar 2022 Jeg startet med yoga nå, og har kommet til dag 17 av denne. Digger det! Anonymkode: 53f48...d4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2022 #6 Del Skrevet 7. februar 2022 Doyogawithme.com har også mye bra. Anonymkode: f5dca...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gnå Skrevet 9. februar 2022 #7 Del Skrevet 9. februar 2022 Silje Thorstensen på Youtube Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå